Junior RM (Guba)
Son tarix 10 yan 2022
Əhatə dairəsi / Strateji öhdəlik:
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Seqmentinə uyğun olan müştərilərə Bank məhsul və xidmətlərinin satışını təşkil etməklə qarşıya qoyulmuş satış hədəflərinə nail olmaq üçün, müştəri ilə Bank arasında münasibətləri idarə etmək və mövcud fürsətləri araşdırmaqla müştəri bazasının artımına nail olmağa məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi
-
Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması
-
Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması
-
Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi
-
Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq
-
Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi
-
Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi
-
Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həfətəlik/aylıq hesabat verilməsi
-
Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq)
-
Müştəri portfelinin mənfəətliliyinə nəzarət edilməsi o control customer portfolio profitability
-
Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
-
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə
-
Tələb olunan iş təcrübəsi: 0-1 il
-
Xarici dillər: ingilis dili (orta), rus dili (arzuolunandır)
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Bacarıqlar: Satış, İnandıra bilmək qabiliyyəti, çeviklik və aktiv iş şəraitinə uyğunlaşa bilmək
Cyber Incident Monitoring and Response Specialist
Son tarix 20 yan 2022
Bizimlə siz əldə edəcəksiniz:
-
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
-
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
-
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
-
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
-
Rahatlıq: Sərbəst geyim üslubu (rəsmi tədbirlər istisna)
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Kiber-insidentlərin prioritetinin müəyyənləşdirilməsi; (L1 qiymətləndirmələrini yoxlanılması)
-
Kibertəhlükəsizlik hadisələrinin araşdırılması və sistem sahibləri ilə əlaqə;
-
Müxtəlif vasitələrdən daxil olan məlumatlara əsaslanaraq şübhəli halların araşdırılması;
-
Jurnal (log) faylların təhlili və kiber-insidentlərin qarşısının alınmasında fəal iştirak;
-
Zəruri hallarda problemlərin eskalasiya edilməsi;
-
Yüksək və kritik prioritet hadisələri haqqında CIRT (Kibertəhlükəsizlik insident cavab qrupu) və L3 bildirilməsi;
-
Əlavə məlumat toplamaq üçün L1 cəlb edilməsi;
-
Kiber-insidentlərin L3 eskalasiya edilməsi;
-
Təyin olunmuş sorğuların növbəliliyi əsasında iş prosesi;
-
Cari zəifliklər və təhdidlər haqqında, xüsusilə daxili sistemlərə birbaşa təsir edən amillər haqqında məlumatlı olmaq;
-
SİEM-in idarə edilməsi və “Playbook”ların hazırlanmasında iştirak;
-
L1 monitorinq növbələrinin idarəedilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: İnformasiya texnologiyaları, Riyaziyyat və digər əlaqəli sahə üzrə Bakalavr təhsili
-
İş təcrübəsi: İT Əməliyyatları və ya kibertəhlükəsizlik üzrə 1-3 il
-
Lisenziya / Sertifikat: CCNA, RHCSA, MCP, MCITP, CCNA Security, CompTIA Security+; CompTIA CySA+ və kibertəhlükəsizliyə aid digər sertifikatlar arzuolunandır.
-
Xarici dillər: İngilis və Rus
-
Kompüter bilikləri:
-
Şəbəkə təhlükəsizliyi, firewall, IDS/IPS, şəbəkə protokolları (i.e. TCP/IP) haqqında biliklər
-
Zərəvericiliyə qarşı və digər kibertəhlükəsizlik vasitələri haqqında biliklər
-
Son istifadəçi ƏS və Server ƏS haqqında biliklər
-
Active Directory, LDAP, DNS, VPN və DHCP haqqında biliklər
-
Syslog, http jurnalları, DB jurnalları və hadisə ilə bağlı tədqiqatın aparılması üçün məlumatlara sahib olmaq
-
Jurnalların idarəetmə və ya təhlükəsizlik məlumatlarının idarəolunması vasitələri (SIEM) ilə təcrübə
-
Təhlükəsizliyin qiymətləndirilməsi vasitələri üzrə təcrübə (NMAP, müxtəlif zəiflik skannerləri və s.)
Digər:
-
Güclü analitik və problemi həll etmə bacarıqları
-
Komandada iş bacarıqları
-
Şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları
-
Kök-səbəb təhlili və problem həll etmə bacarıqları
-
İnformasiya təhlükəsizliyi risklərinin qiymətləndirilməsi bacarıqları
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, 18.01.2022-ci il tarixinə kimi müraciətlərinizi başlıqda “Kiber-insidentlərin Monitorinqi və Cavablandırılması üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Benefits we offer:
-
Financial stability: Competitive salary
-
Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
-
Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
-
Advanced training opportunities
-
Comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
-
To evaluate and verify security events classified as incidents by L1;
-
To response to known types of incidents according to SOC processes and playbooks and industry best practices;
-
To be responsible for confirming the priority of the incident and respond to it;
-
To escalate incidents to L3 in case of high priority;
-
To manage SIEM auxiliary content;
-
To determine and verify L1 estimates and updates of incident priority;
-
To provide investigation of security incidents;
-
To communicate with system owners;
-
To hunt suspicious anomalous activity based on data alerts or data outputs from various toolsets;
-
To perform analysis of log files;
-
To take an active part in the containment of incidents, even after they are escalated;
-
To escalate issues and incidents to L3;
-
To notify SIRT and L3 for high-priority incidents;
-
To mobilize L1 for additional information gathering;
-
To work with assigned ticket queue;
-
To stay informed of current threats and vulnerabilities, particularly those that may directly affect internal systems;
-
To manage SIEM Log Sources, SIEM plugins and other auxiliary content;
-
To participate in playbooks’ development and manage L1 monitoring shifts;
-
Other specific duties as assigned by the line manager
Required skills:
-
Education: Bachelor degree of Information Technology, Mathematics or other relevant field
-
Work experience: 1-3 years of IT Operations or Cyber Security
-
License / Certificate: CCNA, RHCSA, MCP, MCITP, CCNA Security, CompTIA Security+; CompTIA CySA+ and other cybersecurity related certificates
-
Foreign Language: English and Russian
-
Computer Skills:
-
Strong knowledge of network security zones, firewall, IDS/IPS, networking protocols (i.e. TCP/IP);
-
Strong knowledge of antimalware and other cybersecurity tools
-
Strong desktop OS and server OS knowledge;
-
Strong knowledge of enterprise environment such as Active Directory, LDAP, DNS, VPN and DHCP
-
Knowledge of log formats for syslog, http logs, DB logs and how to gather forensics for traceability back to event
-
Knowledge of packet capture and analysis
-
Experience with log management or security information management tools (SIEM)
-
Experience with Security Assessment tools (NMAP, various vulnerability scanners, etc.)
Other:
-
Process and procedure adherence
-
Root cause analysis and problem-solving skills
-
Team player able to work effectively in a team
-
Working knowledge of current Incident Response Policy
-
Effective verbal and written communication skills
-
Ability to make information security risk estimates
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV until 18.01.2022 by indicating “Cyber Incident Monitoring and Response Specialist” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Junior Specialist of CIB/SME Customer Support
Son tarix 20 yan 2022
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
-
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
-
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
-
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
-
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
-
Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Korporativ/KOS müştərilərdən daxil olan zənglərin dərhal cavablandırılması;
-
Müştəri tələblərinin müəyyənləşdirilməsi və idarəsi;
-
Müştəri loyallığını qorumaq üçün müştərilər ilə müsbət münasibətlərin qurulması və qorunması;
-
Bütün kommunikasiya vasitələrindən istifadə edərək xidmət və məhsullarla əlaqəli lazımi addımların atılması;
-
Gündəlik tapşırıqların razılaşdırılmış müddət çərçivəsində, yüksək səviyyədə və təsdiq olunmuş qayda və prosedurlara uyğun icrası;
-
Müvafiq qaydalara uyğun olaraq bütün növ müştəri əməliyyatları zamanı daxili və xarici müştərilərə dəstəyin göstərilməsi;
-
Bütün sifarişlərin, əməliyyatların və müştəri ödənişlərinin və onunla əlaqədar əməliyyatların təyin edilmiş limitlər çərçivəsində təsdiqlənməsi;
-
Müştəri məmnunluğunun artırılması;
-
Müştəri məlumatının yoxlanılması, icra ilə əlaqədar sənədlərin hazırlanması və tələblərin Bank sistemində limitlər çərçivəsində təsdiqi;
-
Müştəri hesabatları da daxil olmaqla müvafiq sənəd dövriyyəsinin təmin edilməsi;
-
Müvafiq prosedurlara uyğun olaraq məlumat bazasının və müştəri ilə əlaqədar məhsullar üzrə standart və güzəştli tarif məlumatlarının tələblərə uyğun olaraq sistemlərdə yenilənməsi;
-
Daxili prosedurlara uyğun olaraq qərar vermə limitlərinə nəzarət edilməsi;
-
Periodik olaraq məlumat bazasının yoxlanılması;
-
Əməliyyat gününün sonunda bütün əməliyyatların vaxtında və dəqiq icrasını təmin etmək üçün bütün tranzit hesabların yoxlanılması;
-
Daxil olan zəng və sorğular əsasında Bankda istifadə olunan müxtəlif proqram təminatı vasitəsilə əməliyyatların icrası və icra olunan bütün əməliyyatların Bankın komplayns tələblərinə uyğunluğunun təmin edilməsi;
-
Hər hansı saxtakarlıq əməliyyatlarının aşkarlanması və aidiyyəti bölmələrə yönəldilməsi;
-
Müştəri şikayətlərinin dərhal aradan qaldırılması.
Sizdən nə təxəb olunur?
-
Təhsil: İqtisadiyyat və ya müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
-
İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə 1-3 il
-
Xarici dillər: səlis Azərbaycan dili və Rus dili , orta səviyyədə İngilis dili
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Excel, Word)
-
Məhsul üzrə biliklər: Müvafiq daxili siyasət, prosedur və , müvafiq qanunvericilik bilikləri
-
Bazar üzrə biliklər: Bank məhsulları və xidmətləriBaşqa tələblər: Hesabat hazırlama, güclü ünsiyyət, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “KOS/Korporativ Müştərilərə Dəstək üzrə Kiçik Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Benefits we offer:
-
Financial stability: Competitive salary
-
Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
-
Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
-
Advanced training opportunities
-
Flexibility and comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
-
To respond incoming calls from CIB/ SME customers;
-
To identify and manage customer requirements;
-
To establish and maintain positive relationships with customers to maintain customer loyalty;
-
To improve services and products related to customer requirements;
-
To execute daily tasks within the agreed time in accordance with the approved rules and procedures;
-
To support internal and external customers during all types of customer transactions in accordance with relevant internal and external rules;
-
To approve all orders, transactions and customer payments and related transactions within the established limits;
-
To increaese customer satisfaction;
-
To verify customer information and prepare relevant documents and approve requirements within limits in the Bank system;
-
To provide customer reports and document turnovers;
-
To update the database and standard, discounted tariff information on customer-related products in accordance with the requirements;
-
To monitor decision limits in accordance with internal procedures;
-
To check the database periodically;
-
To check all transit accounts at the end of the transaction day;
-
To execute transactions, incoming calls and inquiries and ensure all rules of the Bank's compliance;
-
To detect possible fraud transactions and inform related departments;
-
To detect and eliminate customer complaints.
Required skills:
Education: Bachelor degree of Economics or relevant field
Work experience: At least 1-3 years in the relevant field
Foreign Language: fluent Azerbaijan and Russian, upper-intermediate English
Computer Skills: Microsoft Office (Excel, Word)
Product knowledge: Knowledge of relevant domestic policies and procedures and Bank's products and services
Other: Reporting , strong communication , conflict resolution, innovative thinking and self-improvement skills
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Junior Specialist of CIB/SME Customer Support” in the subject of your email.