Supply chain Finance
Son tarix 22 dek 2021
Funksiya: Kommersiya
Department: Kiçik və Orta Sahibkarlıq Bankçılığı
Qrup: Təchizat Zənciri maliyyəşdirilməsi
Tabeçilik: Qrup Rəhbəri
Vəzifənin məqsədi:
Faktorinq və invoys diskontlaşdırma məhsulları (ixrac və idxal faktorinqi də daxil olmaqla) çərçivəsində təhlilinə və kredit analitiklərinə məhsul sifarişlərinin tərtib edilməsində dəstəyin göstərilməsinə məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəliyi:
-
Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar
-
Bankın Təşkilati Risklərin İdarəedilməsinə dair siyasətinə əməl etmək.İş prosesində yaranan risk faktorlarını vaxtında müəyyənləşdirib, lazımi addımları atmaq.
-
Bank tərəfindən işçinin qarşısına qoyulan və işçi tərəfindən qəbul edilən yarım illik və illik hədəflərə çatmaq.
-
Müştəri meneceri ilə mövcud və yeni müştəri təqibində birgə əməkdaşlığın edilməsi
-
Müştəri tərəfindən təqdim olunan müqavilə və digər təsdiq edən sənədləri şərtlərinin maliyyə və hüquqi tərəfdən yoxlanılması
-
Müştərinin kredit analitiki ilə birgə ödəniş imkanı, ödəniş müddəti və limitlərini təhlil edərək faktorinq limiti və sub-limitlərin müəyyən olunması
-
Müştərinin debitor portfelinin keyfiyyətinin müəyyənləşdirilməsi
-
Limitin təsdiqinə əsasən maliyyələşmə üçün hesab-fakturanın yoxlanılması və hazırlanması
-
Təsdiq sənədlərini toplamaqla hesab-fakturaların təsdiq edilməsi
-
Faktorinq və İnvoys diskontlaşdırma hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
-
İxrac və idxal faktorinq sifarişlərinin bütünlüklə təhlil edilməsi
-
Gec ödəmələri baş vermədən öncə qarşısını almaqla faktorinq portfelinin sağlamlığının tənzimlənməsi
-
Faktorinq monitorinqlərini və ödəniş dövrlərinin dəqiq izlənilməsinin həyata keçirilməsi
-
Hesablara gündəlik nəzarət edilməsi
-
Hesaba daxil olmuş vəsaitlərin öhdəliklərə silinməsini və ödəniş cədvəllərinin avtomatlaşdırılmış bank sistemində təsdiq edilməsi
-
Bankın daxili qaydalarına, proseslərinə, siyasətlərinə, təlimatlarına (o cümlədən, SƏTƏM-lə əlaqədar) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət daşımaq. Hər hansı qəzalar, insidentlər və təhlükəli hallar barəsində dərhal birbaşa rəhbərə məlumat vermək.
-
Hər zaman təhlükəsiz, ətraf mühiti qoruyan və çirklənməsinin qarşısını alan qaydada işləmək
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
-
Təhsil: Maliyyə və İqtisadiyyat üzrə ali təhsil
-
Tələb olunan iş təcrübəsi: 1-3 il
-
Xarici dillər: İngilis, Rus
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi ünvanına 22.12.2021 tarixinədək başlıqda “Təchizat Zənciri maliyyəşdirilməsi” qeyd edərək gödərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Fraud Risk Management Specialist
Son tarix 22 dek 2021
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
-
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
-
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
-
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
-
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
-
Rahatlıq: Sərbəst geyim üslubu (rəsmi tədbirlər istisna)
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Proses, məhsul, xidmət və normativ sənədlər üzrə Bank üçün xarakterik dələduzluq risklərinə məruz qalma dərəcəsinin müəyyən edilməsi, ölçülməsi, monitorinqi, nəzarətdə saxlanılması və yekun rəyin bildirilməsi;
-
Bankın dələduzluq riskləri üzrə bazasının toplanılması;
-
Dələduzluq riski ilə əlaqədar xarici audit hesabatları üzrə işin təşkili;
-
Dələduzluq riskinin aşkarlanması, təbdirlər planının dəyərləndirilməsi, risk səviyyəsinin qiymətləndirilməsi və tədbirlərin icrasına nəzarət;
-
Dələduzluq riskləri və insidentləri üzrə dövri hesabatlığın hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
-
Bankın müvafiq funksiyaları üçün dələduzluq riskləri üzrə tədrisin təmin edilməsi və risk mədəniyyətinin inkişaf etdirilməsi;
-
Risk koordinatorları ilə daimi əməkdaşlıq və dələduzluq risklərinin idarəsi üzrə müxtəlif layihələrdə iştirak;
-
Dələduzluq risklərinin idarəsi üzrə illik qiymətləndirmədə və biliklərin artıtılması məqsədilə müvafiq təlimlərdə iştirak.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
-
İş təcrübəsi: Audit, Daxili nəzarət, Risk və ya müvafiq sahə üzrə ən az 2 il
-
Lisenziya / Sertifikat: CFE üzrə
-
Xarici dil: İngilis dili
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları üzrə
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Dələduzluq Risklərinin İdarəsi üzrə Mütəxəssisi” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Benefits we offer:
-
Financial stability: Competitive salary
-
Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
-
Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
-
Advanced training opportunities
-
Comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
-
To determine, measure, monitor and control the degree of exposure to fraud risks characteristic of the Bank on all levels, processes, products and services;
-
To cover normative documents of Bank activities and give a final opinion;
-
To ensure participation in the annual Fraud Risk Management Assessment;
-
To collect Bank's fraud risk database;
-
To organizate work on external audit reports related to the fraud risk;
-
To assess detection and action plan, risks and monitor the implementation of measures;
-
To prepare and submit to management periodic reports on fraud risks and incidents;
-
To ensure participation in the provision of training on fraud risks for the relevant functions of the Bank;
-
To develop risk culture in the direction of constant cooperation with risk coordinators;
-
To ensure participation in various fraud risk management projects and relevant trainings to increase knowledge.
Required skills:
-
Education: Bachelor's degree in Finance, Economics or other relevant field
-
Work experience: Minimum 2 years in Audit, Internal Control, Risk or related field
-
License / Certificate: CFE certification
-
Foreign Language: English
-
Computer skills: Microsoft Office
-
Product knowledge: Knowledge of banking products
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Fraud Risk Management Specialist” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Collateral Management Specialist
Son tarix 22 dek 2021
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
-
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
-
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
-
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
-
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
-
Rahatlıq: Sərbəst geyim üslubu (rəsmi tədbirlər istisna)
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Qiymətləndirmənin vaxtında aparılması və kənar qiymətləndirmə hesabatlarına vaxtında baxılaraq rəy verilməsi;
-
Girovların müntəzəm monitorinqinin aparılması və girovların sığorta statusuna nəzarət;
-
Müştərilərə qoyulan şərtlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət;
-
Müstəqil qiymətləndirmə aparan şirkətlərin hesabatlarına rəy verilməsi;
-
Girovların sığortasına və girovlarla bağlı bütün məsələlərə nəzarət;
-
Kənar qiymətləndirmə aparan şirkətlərin idarə edilməsi;
-
Girov barədə məlumatların və qiymətləndirmə nəticələrinin vahid məlumat bazasına daxil edilməsində təşəbbüsün göstərilməsi;
-
Əmlak bazarının təhlil edilməsi;
-
Bankın risk siyasətinə əsasən girovların qiymətləndirilməsi, monitorinq prosedur və proseslərin təkmilləşdirilməsi;
-
Girovların monitorinq prosedurlarının müəyyənləşdirilməsi və həyata keçirildikdən sonra nəzarət edilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
-
İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən az 2 il
-
Lisenziya/ Sertifikat: Aktivlərin qiymətləndirilməsi üzrə sertifikat
-
Xarici dil: İngilis dili
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Məhsul biliyi: Avadanlıq, daşınmaz əmlak, tikinti, əmlak bazarı barədə texniki biliklər
Digər:
-
Güclü ünsiyyət və konflikt həll etmək bacarığı
-
İnnovativ düşünmə qabiliyyəti
-
Bazar biliyi
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Girovların İdarə Edilməsi üzrə Mütəxəssis” və ya “Collateral Management Specialist” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Benefits we offer:
-
Financial stability: Competitive salary
-
Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
-
Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
-
Advanced training opportunities
-
Comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
-
To valuate, review verification and provide opinion;
-
To monitor collateral and manage external valuation companies;
-
To control covenant list of customer and insurance statuses of collaterals;
-
To provide valuation review on collateral based on valuation report of external valuators;
-
To control the issues regarding regulations of collaterals;
-
To coordinate and control collateral insurance;
-
To initiate and control the records on collateral details and results of assessments in the single database;
-
To conduct Property Market analysis;
-
To develop the processes and procedures of valuation and monitor collateral based on Bank’s risk policies;
-
To define collateral monitoring procedures, their implementation and control of execution.
Required skills:
-
Education: Bachelor’s degree in Economics or other relevant field
-
Work experience: Minimum 2 years in the relevant field
-
License / Certificate: Certificates in valuation by various types of property
-
Foreign Language: English
-
Computer Skills: Microsoft Office
-
Product Knowledge: Technical knowledge about equipment, real estate, construction, quantity surveying and property market
Other:
-
Strong communication skills
-
To be able to reserve conflict
-
To promote innovative thinking and self-improvement
-
Market Knowledge
How to apply?
Dear interested candidates, please send your Application Form/CV. Please indicate “Collateral Management Specialist” in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Financial Analyst
Son tarix 22 dek 2021
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
-
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
-
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
-
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
-
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
-
Rahatlıq: Sərbəst geyim üslubu (rəsmi tədbirlər istisna)
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Maliyyə proqnozları, hesabat və əməliyyat göstəricilərinin izlənilməsi;
-
Maliyyə məlumatlarının təhlili və qərarların dəstəklənməsi üçün maliyyə modellərinin yaradılması;
-
Büdcələrin, proqnozlaşdırılan gəlir hesabatlarının və balans hesabatı da daxil olmaqla maliyyə məlumatlarının birləşdirilməsi və təhlili;
-
Maliyyə və əməliyyat fəaliyyətinin seqment, müştəri, məhsul və gəlirlilik də daxil olmaqla təhlili;
-
Hesabatların və mütəmadi olaraq liderlik rəylərinin hazırlanması;
-
Keçmiş nəticələrin və variasiyanın təhlili;
-
Tendensiyaların müəyyənləşdirilməsi və təkmilləşdirməsi üçün tövsiyələrin verilməsi;
-
Trendlərin və proqnozların təhlili və optimallaşdırılması üçün tədbirlərin tövsiyyəsi;
-
Dəqiq maliyyə hesabatını təmin etmək üçün Mühasibat və MIS komandası ilə sıx əməkdaşlıq;
-
Standart və xüsusi hesabatların, alətlərin və Excel tablosunun yaradılması da daxil olmaqla proses təkmilləşdirmələrinin müəyyən edilməsi və idarəsi;
-
Avtomatlaşdırılmış hesabat, proqnozlaşdırma alətlərini inkişaf etdirməklə məhsuldarlığın artırılması;
-
Bazar araşdırmasının aparılması və biznes kəşfiyyatının inkişaf etdirilməsi;
-
Proqnozlar və modellər yaradan güclü maliyyə təhlili bazasının saxlanılması.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: Mühasibat uçotu, Maliyyə, İqtisadiyyat üzrə Bakalavr təhsili
-
İş təcrübəsi: 1-3 illik biznes maliyyəsi və ya digər müvafiq sahədə təcrübə
-
Lisenziya / Sertifikat: ACCA və ya ekvivalent sertifikat
Digər:
-
Maliyyə modelləşdirmə texnikalarında yüksək bacarıq
-
Excel formulları və funksiyaları ilə səlis işləmə bacarığı
-
Güclü analitik, məlumat toplama və problem həll etmə bacarıqları
-
Zamanın düzgün idarə edilməsi və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Maliyyə Analitiki” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Benefits we offer:
-
Financial stability: Competitive salary
-
Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
-
Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
-
Advanced training opportunities
-
Comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
-
To monitor financial forecasts, reports and operational metrics tracking;
-
To analyze financial data and create financial models for decision support;
-
To consolidate and analyze financial data including budgets, forecast income statement and balance sheet;
-
To analyze and report on financial and operational performance (including segment/customer/product/ profitability) and prepare for regular leadership reviews;
-
To analyze past results, perform variance analysis, identify trends, and make recommendations for improvements;
-
To provide analysis of trends and forecasts and recommend actions for optimization;
-
To work closely with Accounting and MIS team to ensure accurate financial reporting;
-
To identify and drive process improvements, including the creation of standard and ad-hoc reports, tools, and Excel dashboards;
-
To increase productivity by developing automated reporting/forecasting tools;
-
To perform market research and develop business intelligence;
-
To maintain a strong financial analysis foundation creating forecasts and models.
Required skills:
-
Education: Bachelor’s Degree in Accounting/Finance/Economics
-
Work experience: 1-3 years of business finance or other relevant experience
-
License / Certificate: ACCA or equivalent certification
Other:
-
High proficiency in financial modeling techniques
-
Strong fluency with Excel formulas and functions
-
Strong analytical, data gathering and problem-solving skills
-
Self-starter with sound time management and organizational ability
-
Ability to meet deadlines
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Financial Analyst” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
International Payment Systems (junior specialist)
Son tarix 15 dek 2021
Department: Əməliyyat
Şöbə: Hesablaşmalar
Qrup: Ödəniş Sistemləri ilə İş
Tabeçilik: Qrup rəhbəri
Vəzifənin məqsədi:
Bank kartları ilə keçirilən ölkədaxili və ölkəxarici əməliyyatların qarşılıqlı tələb və öhdəliklərin hesablanması yolu ilə nağdsız hesablaşmaların aparılmasına, Klirinq fayllarının və əməliyyatlarının vaxtında icra edilməsi və proses zamanı yaranan problemlərin müəyyən edilib aradan qaldırılmasına görə məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəliyi:
-
Gündəlik olaraq bank kartları üzrə Prosessinq Mərkəzlərindən klirinq faylarının mübadiləsi və emal edilməsi (Visa, Master, Milli Kart, BKM və Kapital);
-
Bank ödəmə sistemləri üzrə (Visa, Master) daxil olan hesabatlar əsasında müxabirləşmələrinin bank proqramında icra etmək;
-
Gündəlik olaraq bank sistemində günün bağlanması prosesinin aparılması və Prosessinq mərkəzlərinə (Visa, Master, Milli Kart və BKM, Kapital) faylların göndərilməsi;
-
Pos-terminalların qeydiyyatı, cash-back əməliyytalarının sazlanması, yeni aqreqatorların sistemdə qeydiyyatı, MCC kodların müəyyən edilib sazlanması, yeni tranzit hesabların açılması, tranzit hesabdan vəsaitlərin köçürülməsi üçün Flex sistemində rekvizitlərin sazlanması:
-
Visa və Mastercard ödəniş sistemləri üzrə chargeback əməliyyatları və digər hesabatların hazırlanması və təqdim olunması.
-
Visa Quarterly report və Mastercard QMR hesabatlarının hazırlanmsı və sistemə daxil edilməsi
-
Gələn ödənişlərin bütün uyğunsuzluqlarının müəyyənləşdirilməsi və bu məbləğlərin tranzit hesablardakı qalıqların vaxtında əks etdirilməsi. Daxili və xarici qaydalara uyğun olaraq müvafiq tədbirlərin görülməsi, vaxtında və düzgün icrasının təmin edilməsi.
-
Əməliyyat gününün sonunda, bütün əməliyyatların vaxtında və düzgün aparılmasını təmin etmək üçün bütün əlaqəli hesabların yoxlanılması. Negativ hesabların yoxlanılması və tələb olunan müxabirləşmələrin verilməsi.
-
Daim yenilənən prosesləri nəzərə alaraq prosedurlar və qaydalar üzrə biliklərin artırılması.
-
Bankın daxili qaydalarına, proseslərinə, siyasətlərinə, təlimatlarına (o cümlədən, SƏTƏM-lə əlaqədar) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət daşımaq.
-
Hər hansı qəzalar, insidentlər və təhlükəli hallar barəsində dərhal birbaşa rəhbərə məlumat vermək.
-
Hər zaman təhlükəsiz, ətraf mühiti qoruyan və çirklənməsinin qarşısını alan qaydada işləmək.
-
Bankın Təşkilati Risklərin İdarəedilməsinə dair siyasətinə əməl etmək.
-
İş prosesində yaranan risk faktorlarını vaxtında müəyyənləşdirib, lazımi addımları atmaq.
-
Bank tərəfindən işçinin qarşısına qoyulan və işçi tərəfindən qəbul edilən yarım illik və illik hədəflərə çatmaq.
-
Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
-
Təhsil: İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili
-
Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 1-2 il
-
Lisenziya / Sertifikat: -
-
Xarici dillər: İngilis dili (orta səviyyə), Rus dili (orta səviyyə), Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə)
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office (excel, world)
-
Məhsul üzrə biliklər: Bank kartları üzrə mövcüd olan Ödəmə sistemləri sahəsində təcrübə, ölkədaxili prosessinq mərkəzlərinin işləmə prinsipi üzrə məlumat
-
Başqa tələblər: Kart sistemində işləmə bacarığı. Görülən iş barəsində hesabat vermə bacarıqları, ünsiyyət bacarıqları və özünü inkişaf etdirmə bacarıgı
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 15.12.2021 tarixinədək başlıqda “Ödəniş Sistemləri ilə İş” qeyd edərək gödərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Agro Specialist
Son tarix 22 dek 2021
Blok: Kommersiya
Department: Kiçik və Orta Sahibkarlıq Bankçılığı
Şöbə: Regional Satış
İstiqamət: Satış
Tabeçilik: Regional Şöbə rəhbəri
Əhatə dairəsi / Strateji öhdəlik:
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Seqmentinə uyğun olan Aqro Seqment müştərilərinə Bank məhsul və xidmətlərinin satışını təşkil etməklə qarşıya qoyulmuş satış hədəflərinə nail olmaq üçün, müştəri ilə Bank arasında münasibətləri idarə etmək və mövcud fürsətləri araşdırmaqla müştəri bazasının artımına nail olmağa məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi
-
Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması
-
Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması
-
Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi
-
Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq
-
Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi
-
Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi
-
Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həfətəlik/aylıq hesabat verilməsi
-
Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq)
-
Müştəri portfelinin mənfəətliliyinə nəzarət edilməsi o control customer portfolio profitability
-
Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi
-
Bankın daxili prosedur və qaydalarını, strategiyasını, kredit siyasətini öyrənmək və onlara müvafiq fəaliyyət göstərilməsi
-
Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər tapşırıqların həyata keçirilməsi
-
Bankın daxili qaydalarına, proseslərinə, siyasətlərinə, təlimatlarına (o cümlədən, Davranış Məcəlləsi, Maraqlar Münaqişəsi Siyasəti, SƏTƏM-lə əlaqədar olan) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət daşımaq.Hər hansı qəzalar, insidentlər və təhlükəli hallar barəsində dərhal birbaşa rəhbərə məlumat vermək.Hər zaman təhlükəsiz, ətraf mühiti qoruyan və çirklənməsinin qarşısını alan qaydada işləmək.
-
Bankın Təşkilati Risklərin İdarəedilməsinə dair siyasətinə əməl etmək.İş prosesində yaranan risk faktorlarını vaxtında müəyyənləşdirib, lazımi addımları atmaq.
-
Bank tərəfindən işçinin qarşısına qoyulan və işçi tərəfindən qəbul edilən yarım illik və illik hədəflərə çatmaq.
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
-
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə
-
Tələb olunan iş təcrübəsi: minimum 3 il
-
Xarici dillər: İngilis, Rus
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 22.12.2021 tarixinədək başlıqda “Aqro Mütəxəssis” qeyd edərək gödərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.