“PASHA Bank” OJSC is seeking for Human Resources Business Partner
Main responsibilities:
• Act as a single point of the contact for the employees and business leaders for all transformational HR processes (Headcount Planning &Talent Acquisition, Compensation & Benefits, Performance Management & Development)
• Facilitation of internal organizational changes and acting as change agent
• Partner with hiring managers to assess talent needs and strategy to meet those talent needs with both internal and external recruiting efforts
• Drive the annual performance management process including the following stages: objective cascading /setting, mid-year review, calibration & link to reward process
• Drive the principles of meritocracy with business leaders in all talent decisions, including promotions, transfers, compensation adjustments, etc.
• Perform some HR Admin related responsibilities (restructuring, overtime approval, authority distribution matrix, exceptional benefits, employee relations, misconduct cases investigation, etc.)
Knowledge, skills and experience required
• Related work background experience 3-4 years
• Fluency in Azerbaijani is a must
• Advanced in English (Russian is preferable)
• Professional knowledge of All transformational HR process ( Recruitment, Performance management, Training and Development, Compensation and Benefit)
Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to [email protected] until August 14, 2021, Please indicate the name of the position (HR BP) you are applying for in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.
Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Kiçik Xəzinədar (Zaqatala)
Vəzifənin məqsədi
Şöbədə kassa əməliyyatların aparılması.
Vəzifə öhdəlikləri
• Daxil olmuş pulların sayılması
• Filialda yerləşən ATM, AVMQ və Bankın digər avadanlıqlarının boşaldılması və doldurulması
• Müştərinin müraciətinə və rəhbərinin göstərişi ilə əsasən inkassasiya briqadası ilə inkassasiyada iştirak etmək
• Sənədlər əsasında nağd pul vəsaitlərinin inkasatorlara verilməsi və təhvil alınması
• Nağd pul vəsaitinin kassa sənədinə əsasən mədaxil və məxaric edilməsi
• ABS-də müxabirləşmələrin aparılması
• Kassasında olan nağd pul vəsaitinin günün sonu sayılması və baş xəzinədara təhvil verilməsi
• Kassa əməliyyat sənədlərinin saxlanılması, günün sonu kassa dövriyyəsı haqqında sənədlərin çapı və bu sənədlərə əsasən Kassa əməliyyat sənədlərinin “Günün sənədləri” qovluğuna tikilməsi
• Müştəridən gələn şikayət və təkliflər barədə aidiyyatı bolmələrə və ya birbaşa rəhbərinə məlumat verməsi
• Avadanlıqların işlək vəziyyətdə olub-olmamasına nəzarət edilməsi
• Digər kassir həmkarları tərəfindən sistemə daxil edilmiş əməliyyatların yoxlayıb təsdiqləməsi (Sistem üzərindən hüquq verildikdə).
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə
• Təhsil: İqtisadiyyat sahəsi üzrə bakalavr dərəcəsi
• Tələb olunan iş təcrübəsi: Xəzinə və Bank sahəsində 2-3 il
• Xarici dillər: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (yaxşı), İnqilis dili (orta)
• Kompüter bilikləri: Word, Excel, Outlook
• Məhsul üzrə biliklər: Bankın nağd vəsaitlər üzrə məhsul xüsusiyyətlərinin bilməsi
• Başqa tələblər: Mərkəzi bankın qaydaları, FlexCube
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Kiçik Xəzinədar (Zaqatala)” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 06.08.2021