PASHA Bank
Müştəri Meneceri
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
İşiniz nədən ibarətdir?
- Məhsul satışı, gəlirliliyi və müştəri məmnunluğunun artırılması nəticəsində portfelin böyüməsinin təmin edilməsi;
- Müştəri əlaqələrinin genişləndirilməsi və mövcud portfelin optimal şəkildə saxlanılması, yeni bizneslərin cəlb edilməsi;
- Müştəri ilə əməkdaşlıq səviyyəsinin və müştəri payının artırılması;
- Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması;
- Bankın brendini və nüfuzunu artırmaq üçün müxtəlif tədbirlərdə iştirak;
- Müştəri sorğularının vaxtlı-vaxtında, düzgün və keyfiyyətli icrası üçün lazımi tədbirlərin icrası;
- Bankın və müştərilərin məlumatlarının məxfiliyinin qorunması;
- Müştəri kredit və ya digər bank məhsulu üzrə müraciət etdikdə, onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilinin aparılması, qaydalara və qanunvericiliyə uyğun olaraq təkliflərin verilməsi;
- Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət və bankın daxili prosedurlarına uyğun davranaraq müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarının aşkarlanması;
- Müştərilərə fərqli və xüsusi məhsul və xidmətlərini təklif etmək üçün əməkdaşlıq əlaqələrinin qurulması.
Sizdən nə tələb olunur?
- Təhsil: Maliyyə və İqtisadiyyat üzrə ali təhsil
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə 2-3 il
- Xarici dil bilikləri: İngilis, Rus
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Müştəri Meneceri CIB” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur.
Kiçik Agile Kouç
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
İşiniz nədən ibarətdir?
- Komanda daxilində şəffaf və uyğunlaşan komanda mədəniyyətinin aşılanması;
- Məhsul sahibləri və komanda arasında əməkdaşlığın qurulmasına dəstək göstərilməsi;
- Komandanın inkişafı istiqamətində maneələrin aradan qaldırılması;
- “Scrum” üzrə proseslərin, qərar qəbul edilməsinin planlaşdırılması;
- Komanda performansına nəzarət və inkişafına tam dəstək;
- Komandanın iş yükünün planlaşdırılması və idarəedilməsi üçün “agile” metodologiyadan istifadə;
- Planlaşdırma və idarəçilik kimi proseslərdə məhsul sahibinə tam dəstəyin göstərilməsi;
- Korporativ mədəniyyətə uyğunlaşma üzrə və ya logistik problemlər kimi maneələrin aradan qaldırılmasına dəstək;
- Bütün komanda üzvləri arasında və komanda xaricində ünsiyyət və əməkdaşlığın gücləndirilməsi;
- Komanda və təşkilatın bütün səviyyələrində ‘agile’ prinsip və təcrübəsinin tətbiqi;
- Komanda daxilində özünüinkişaf və komandanın böyüməsinin təmin edilməsi;
- Müzakirələr, məşqçilik və digər müvafiq təlimlər vasitəsilə komandaya ‘agile’ yanaşmasının tətbiqi;
- Komanda üzvlərinin effektiv işləməsi üçün tədbirlərin keçirilməsinin asanlaşdırılması, planlaşdırılması və retrospektiv yanaşmanın tətbiqi.
Sizdən nə tələb olunur?
- Təcrübə: ‘Agile’ idarəetmə, ‘agile’ inkişaf, ‘scrum master’ və ya ya müvafiq sahədə 3 il
- Xarici dil: Orta səviyyədə ingilis dili
- Biliklər: ‘Agile’ metodologiyasının biznesə tətbiqi üzrə biliklər
- Digər: Güclü ünsiyyət və öyrətmə bacarıqları
- Komandada stresli və mübahisəli halların öncədən təxmin edilməsi və idarəsi
- ‘Mentor’, təlimçi və ya ‘coach’ bacarıqları
Üstünlük verilir: Məhsul sahibi və ya layihələrin idarəedilməsi sahəsində təcrübə
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda ‘Kiçik Agile Kouç” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Terms of references:
- To keep the team organized and focused;
- To serve as a bridge between product owners and development;
- To clear obstacles and protect the team from distractions;
- To lead through influence and credibility;
- To schedule and facilitate scrum events, meetings, and decision-making processes;
- To monitor progress and performance and helping teams to make improvements;
- To use agile values, principles, and practices to help plan, manage, and deliver solutions;
- To guide the team and organization on how to use agile practices methodologies;
- To coach the team and facilitate transparent and adaptive team culture;
- To support product owner on release planning and backlog management;
- To remove cultural barriers and logistic challenges;
- To encourage cooperation with all team members and support each-other;
- To facilitate communication and collaboration inside and outside the team;
- To implement agile process, principles and practices across all levels of the team and organization;
- To foster self-organization and growth within the team;
- To generate agile mindset in team through conversations, coaching, and role playing exercises;
- To build a trusting and safe environment where problems can be raised without fear of punishment;
- To facilitate squad’s ceremonies: planning, retrospective;
- To take on roles of a Teacher, Mentor, Trainer, Facilitator, Observer, Advisor, Visionary, Partner, Expert and understanding when embody those roles for his/her team.
Required skills:
- Work experience: 3 years in agile development, with specific scrum master or similar experience preferable
- Abilities: To coach team on agile practices and ensures adherence to agile methodology to deliver maximum business value on time
- To promote innovative thinking and self-improvement within the team
- To coach and mentor in order to grow and maximize the team’s potential
- To bring a high-energy and passionate outlook to the job and influence those around them
- To resolve conflicts within the team before they become an issue, i.e. a strong mediator
- Knowledge: Deep knowledge of relevant domains/products/journeys
- Other: Strong communication skills Deep knowledge of relevant domains/products/journeys
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV indicating “Junior Agile Coach” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.