OBA marketlər şəbəkəsi
Keyfiyyətə nəzarət üzrə mütəxəssis (Mingəçevir)
Son tarix 18 noy 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Anbarda mal qəbulu zamanı məhsulların keyfiyyət göstəricilərinin yoxlanılması;
- Mal qəbulu zamanı aşkar edilən uyğunsuzluqlar üzrə aktların tərtibi;
- Aşkar edilən uyğunsuzluqların aradan qaldırılması üçün əlaqədar struktur bölmələri ilə koordinasiyalı işlərin təşkili və düzəldici tədbirlərin icrasına nəzarət edilməsi;
- E-tiket məlumatlarına, orqonoleptik göstəricilərə və daşınma şərtlərinə nəzarət edilməsi;
- AQTA üçün tələb olunan nümunələrinin hazırlanması və təhvil verilməsi;
- Görülən işlərin hesabatlarının hazırlanaraq rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil səviyyəsi: Ali;
- İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə 1 il;
- Kompüter bilikləri: MS Office -orta səviyyədə
- Ezamiyyə səfərlərinə hazır olmalı;
İş yeri: Mingəçevir şəhəri
İş qrafiki: 6 günlük iş rejmi; Gecə və Gündüz növbələri
Əlavə təminatlar:
- Nahar;
- Korporativ nömrə;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Keyfiyyətə nəzarət üzrə mütəxəssis (Mingəçevir) " yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Pul vəsaitlərinin uçotu üzrə mühasib
Son tarix 18 noy 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İcrası nəzərdə tutulan ticari ödənişlər üzrə planı hazırlamaq və imzalatmaq
- Təsdiqlənmiş plana əsasən ödənişləri icra etmək
- Ödəniş sənədlərini control etmək
- Bank çıxarışlarını control etmək,ödənişləri təyinatı üzrə ERP sisteminə qeyd etmək
- Bank xərcləri üzrə kənarlaşmaların bankla araşdırmaq və fərqi bərpa etmək
- Valyuta ilə bağlı sorğuları müvafiq şöbəyə yönləndirmək,kurs üzrə məbləği təyin etmək və konvertasiyanı icra etmək
- Günlük kassa sıfırlanmasını,valyuta əməliyyatlarına kontrol edilməsini icra etmək
- Rəhbərlik tərəfindən ona həvalə edilmiş digər tapşırıqları icra etmək
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil səviyyəsi: Ali (Maliyyə, mühasibatlıq və ya iqtisadiyyat)
- İş təcrübəsi: müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Kompüter bilikləri: MS Office (Word, Excel yaxşı səviyyədə)
- “Internet banking” sistemində işləmək bacarığı
- Məsuliyyətlilik, operativlik, stressə dözümlülük
Əlavə təminatlar:
- Nahar;
- Korporativ nömrə;
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günü.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Pul vəsaitlərinin uçotu üzrə mühasib " yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.