Norm OJSC
Maliyyə Hesabatları və Büdcə üzrə Baş Mütəxəssis
Son tarix 07 noy 2023 - [email protected]
İş yeri: Qaradağda yerləşən zavod ofisi (Müəyyən günləri iş öhdəliklərini evdən iş rejimində yerinə yetirmək imkanı var)
Tələblər:
- İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Biznes üzrə bakalavr dərəcəsi;
 - Əlaqədar sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
 - Azərbaycan və İngilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək;
 - Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları (IFRS) üzrə biliklər
 - MS Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək, SAP bilikləri arzuolunandır;
 - CIMA, ACCA kimi beynəlxalq ixtisaslaşmalar üzrə sertifikatları olanlara ustünlük veriləcək.
 
Tələb olunan kompetensiyalar:
- Analitik düşüncə;
 - Effektiv kommunikasiya;
 - Vaxtın düzgün idarə edilməsi;
 - Müştəriyönümlülük
 - Davamlı inkişaf
 - Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi qaydalarından xəbərdar olma
 - Bütövlük
 
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Şirkətin aylıq, rüblük və ya illik maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
 - Hesabatların məzmununun yoxlanılması və yekun nəticələrin hazırlanması;
 - Hesabatların beynəlxalq standartlara və yerli qanunvericiliklə uyğunluğunun yoxlanılması;
 - Şirkətin maliyyə performansının izlənilməsi və şirkətin strateji məqsədlərinə uyğun olub-olmadığının qiymətləndirilməsi;
 - Maliyyə hesabatları ilə bağlı məlumatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
 - Maliyyə analizi üçün statistik və digər məlumatların toplanması və analizi;
 - Audit və rəhbərliyin sorğularına əsasən maliyyə hesabatlarının analizi və müzakirəsi;
 - Müştərilərə, rəhbərliyə və müəssisənin digər bölmələrinə maliyyə məlumatların təqdim edilməsi;
 - Hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi prosesində maliyyə məlumatların düzgün və tam olmasının yoxlanılması və təmin edilməsi;
 - İşin aparılmasında qanunvericilik tələblərinə uyğunluğun nəzarət edilməsi və maliyyə proseslərinin keyfiyyətinin təmin edilməsi;
 - Daxili hesabatların hazırlanması üçün lazım olan məlumatların toplanması, təhlili və qeydiyyatı;
 - Şirkətin illik büdcəsinin hazırlanması və təqdim edilməsi;
 - İllik, rüblük və aylıq büdcə göstəricilərin yoxlanılması, izlənilməsi və təhlil edilməsi;
 - Büdcə ilə bağlı məlumatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
 - Büdcənin uyğunluğunun izlənilməsi və varsa problemlərin araşdırılması və aradan qaldırılması;
 - Büdcə planı ilə uyğun olaraq, təşkilatın maliyyə performansının izlənməsi və hesabatların hazırlanması;
 - Büdcə icrası prosesində maliyyə nəzarətinin təmin edilməsi, lazım olan hesabatların hazırlanması və büdcə təhlilinin aparılması;
 - Rəhbərliyin tələblərinə uyğun hesabatların hazırlanması və məlumatların əhatəli təhlilinin təmin edilməsi;
 - Xarici audit materiallarının hazırlanmasının koordinasiyası, xarici maliyyə hesabatı, xarici auditorların fəaliyyətinə nəzarət və onların təklif və iradlarının araşdırılması;
 - Şirkətin büdcəsinin və maliyyə proqnozlarının tərtibatının razılaşdırılması və dəyişikliklər və həmin dəyişikliklərin səbəbləri barədə hesabat verilməsi;
 - Artıq/əskik xərclərin, faktiki gəlir və xərclərin təhlilinə dəstək və müxtəlif statistik hesabatların hazırlanması;
 - Proqnozlaşdırılan maliyyə hesabatlarının hazırlanması və hesabatların təhlili;
 
CV-ləri müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə göndərməyiniz xahiş olunur.
Son Müraciət Tarixi: 06.11.23
Əsas Vəsaitlər və İnventar üzrə Mühasib/Kiçik Mühasib
Son tarix 07 noy 2023 [email protected]
İş yeri: Qaradağda yerləşən zavod ofisi (Müəyyən günləri iş öhdəliklərini evdən iş rejimində yerinə yetirmək imkanı var)
Tələblər:
- İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Biznes üzrə bakalavr dərəcəsi;
 - Əlaqədar sahə 1-3 il iş təcrübəsi;
 - Azərbaycan və İngilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək;
 - MS Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək, SAP bilikləri arzuolunandır;
 - CIMA, ACCA kimi beynəlxalq ixtisaslaşmalar üzrə sertifikatların olması arzuolunandır
 
Tələb olunan kompetensiyalar:
- Analitik düşüncə;
 - Effektiv kommunikasiya;
 - Vaxtın düzgün idarə edilməsi;
 - Müştəriyönümlülük
 - Davamlı inkişaf
 - Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi qaydalarından xəbərdar olma
 - Bütövlük
 
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Əsas vəsaitlərin hərəkətinin ERP – SAP sistemində monitorinqi və əsas vəsaitlərin qeydiyyatının müvafiq qaydada aparması;
 - Əsas vəsaitlər və inventarın dəyərinin müəyyən edilməsi və bu məlumatların hesabatlarında düzgün şəkildə göstərilməsi;
 - Əsas vəsaitlər və inventar hesabatlarının hazırlanması;
 - Əsas vəsaitlər və inventarla bağlı məlumatların məlumat bazasında dəqiq və tam olması üçün tədbirlər görmək;
 - Əsas vəsaitlər və inventarın yoxlanılması zamanı dəyərindəki dəyişiklikləri izləmək və bunların səbəbini müəyyən etmək;
 - İnventar və əsas vəsaitlərin alınmasına nəzarət və yanlış qeydlərin korrektə edilməsi;
 - Əsas vəsaitlərlə bağlı məsələlərin anbardan istehsalatadək nəzarət və uçotu;
 - Əsas vəsaitlərin amortizasiyası və təmirinin nəzarət və uçotu;
 - Əsas vəsaitlərlə bağlı strategiya və prosedurların tərtib edilməsinə dəstək;
 - Mühasibatlıq və digər şöbələrlə birlikdə doğru və səmərəli uçot üsullarının, həmçinin əsas vəsaitlərin uçotu, qeydiyyatı və hesabatları ilə bağlı digər şöbələrin biznes ehtiyaclarının təmin edilməsi;
 - Həftəlik/aylıq/yarımillik/illik fiziki inventarizasiyada iştirak etmək və fərqlərin qeydə alınması;
 - Gündəlik, həftəlik, aylıq və xüsusi inventarizasiya və istehlak hesabatlarının hazırlanması və bütün əlaqədar şöbələrə təqdim edilməsi;
 - İstehsal və təchizat şöbələri ilə birlikdə inventarizasiya qeydlərinin düzgün aparılmasının təmin edilməsi;
 - Mühasibatlıqla birlikdə bütün məhsulların maya dəyərinin satış qiymətlərində və saxlanma xərclərində düzgün qeydə alınmasının təmin edilməsi;
 - Kapital xərclər (CAPEX) və ya Əməliyyat xərcləri (Opex) uçot mərkəzlərində malların düzgün təsnif edilməsi üçün digər şöbələrlə əməkdaşlıq;
 - Anbardakı malların zədələnməsi, sınması və köhnəlməsinin qarşısının alınması üçün nəzarətin anbar işçilərilə əməkdaşlıq;
 - Köhnəlmiş/artıq malların anbardan çıxarılması üçün baxış keçirilməsi;
 - Mal-materialların yoxlanması, fərqlərin qeydiyyatının aparılması;
 - Mal-materialların ERP sistemi – SAP üzrə düzgün qeydiyyata salınmasına nəzarət;
 - İnventarizasiya siyasətlərinin və prosedurlarının bərqərar və tətbiq olunmasına dəstək;
 - Məhsulların qiymətlərində maya dəyərinin və anbar xərclərinin nəzərə alınmasını təmin etmək üçün mühasibatlıqla əməkdaşlıq;
 - Satınalmalarla bağlı sifariş tələbləri (PR), sifariş əmrləri (PO) və müqavilələr kimi sənədlərin yerində olmasını və SAP sisteminə daxil edilməsinin təmin olunmasına dəstək;
 - Birbaşa rəhbərin və/və ya şirkət rəhbərliyinin xüsusi tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
 - Lazım gələrsə Maliyyə şöbəsindəki digər bölmələrə tapşırıqların yerinə yetirilməsində dəstək.
 
CV-ləri müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə göndərməyiniz xahiş olunur.
Son Müraciət Tarixi: 06.11.23


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







