Norm OJSC
Administrativ işlər üzrə mütəxəssis
Son tarix 20 iyl 2024 - [email protected]
Tələblər:
- Biznesin təşkili və idarəedilməsi, idarəetmə və ya buna yaxın sahələrdən ali bakalavr təhsili
- Microsoft Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarığı
- Rus və İngilis dillərini orta səviyyədə bilmək
- Əlaqədar sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi
- Proses, keyfiyyət və nəticəyə fokuslanma
- Dəyişikliklərə davamlı uyğunlaşma
- Gərgin iş rejimində işləmə bacarığı
- Analitik düşünmə bacarığı
- Tək və komandada işləmək bacarığı
- Şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Zavod ərazisindəki ofisə dəftərxana ləvazimatlarının sifariş edilməsi
- Yeməkxananın işinə ümumi nəzarət, yoxlanışların həyata keçirilməsi
- SAP sistemində yaradılmış PR, bildirişlərə və rezervasiyalara nəzarət
- Zavod ərazisində yığılan tullantıların satışının həyta keçirilməsi və satışların SAP sisteminə daxil edilməsi
- İşçilərin daşınması və sənəd dövriyyəsi üçün nəqliyyatın idarə edilməsi və ona nəzarət
- Ofis və zavod ərazisinin təmizliyinin təmini; Ərazi istirahət otaqlarına, mühafizə postları, tərəzilərə və ümumi abadlıq işinə nəzarət
- İnzibati bölmə sahəsi işçilərinin iş qrafikinin hazırlaması təsdiqlənməsinin təşkili
- Ərazidə olan split kondisionerlərin servisinin təşkili
- Təmizlik xidməti şirkətininin işinə nəzarət və hesabatların hazırlanması
- Avtomobillərin təmiri, sığortası və texniki baxışı
- Avtomobillərin GPS izlənmələrinin həyata keçirilməsi və analizi
- Baş vermiş yol nəqliyyat hadisəsi zamanı dəymiş ziyanın həlli
- Yeni alınmış və satılmalı olan avtomobil və texnikaların sənədləşməsinin həyata keçirilməsi
- Avtomobil, yük qaldırıcı maşın və yük maşınlarında bütün təmir işlərinə nəzarət edir. Təmir olunan detalın quruluşunu, iş prinsiplərini, onlarda yaranmış problemlərin aradan qaldırılması prinsiplərini bilməli və təmir işinə dəstək
- İstifadə olunan alətlərin, qaldırıcı qurğuların və müayinə aparatlarının işlək və mövcud vəziyyətdə olmasının təşkilinə nəzarət
- Nəqliyyat vasitələrində aparılan təmir işləri bitdikdən sonra həmin nəqliyyat vasitəsinin yoxlanılması məqsədilə idarə edilməsini təşkil etmək və baş vermiş və ya aşkarlanmış problem və nöqsanları aradan qaldırdıqdan sonra nəqliyyat vasitəsini sahibinə təhvil verilməsini təşkil etmək
- Müayinə və ya təmir zamanı avtonəqliyyat vasitəsinin və yük maşınlarının cızılmaması, hər hansı zədə almaması və ya çirklənməməsini təşkil və nəzarət edir
- Təmir məntəqəsinin daxilində təşkil olunmuş kiçik anbara daxil olan və gündəlik istifadə olunan mal materialların qeydiyatını aparılmasını təşkil etməli və birbaşa rəhbərinə hesabat verməlidir
- Təmir məntəqəsinin təmiz saxlanmasını və məntəqənin sıradan çıxmış bütün sahələrini vaxtında təmir edilməsini təşkil edir.
- Avtoyükləyiçilərdə mütəmadi baxışın keçirilməsini təşkil edir və daima istifadəyə yararlı halda olmasına nəzarət etməlidir.
CV-nizi müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə göndərməyiniz xahiş olunur.
Fayl adı uyğun olmayan və müraciət edilən vəzifənin adı qeyd olunmayan CV-lərə baxılmayacaq.
Administrativ işlər üzrə Nəzarətçi
Son tarix 20 iyl 2024 - [email protected]
Tələblər:
- Biznesin təşkili və idarəedilməsi, idarəetmə və ya buna yaxın sahələrdən ali bakalavr təhsili
- Microsoft Office proqramlarından yüksək səviyyədə istifadə bacarığı
- Rus və İngilis dillərini yaxşı səviyyədə bilmək
- Əlaqədar sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi
- Proses, keyfiyyət və nəticəyə fokuslanma
- Dəyişiklikliklərə davamlı uyğunlaşma
- Gərgin iş rejimində işləmə bacarığı
- Analitik düşünmə bacarığı
- Tək və komandada işləmək bacarığı
- Şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Administrativ istiqamətlər üzrə büdcənin hazırlanmasının təşkili və nəzarəti
- Administrativ bölməyə aid Kapital xərc layihələrinin icrasının təşkili və nəzarəti
- Bütün nəqliyyat vasitələrinin işinin təşkili (yanacaq, təmir, sığorta və s.); müvafiq hesabatların hazırlanması
- Zavod ərazisi və ofisin ehtiyaclarının təhlili və qarşılanmasının təşkili
- Zavod ərazisinin (həmçinin ərazi istirahət otaqlarına, mühafizə postları, tərəzilər olmaqla) abadlaşdırılması, müvafiq tədbirlərin təşkili və hesabatlılığın aparılması
- Zavod işçilərinin yeməklə təmini, yeməklərin paylanılması xidmətinin təşkili və nəzarəti, yeməkxananın ümumi işinə nəzarət
- SAP sistemində yaradılmış PR, bildirişlərə və rezervasiyalara nəzarət
- Zavod ərazisində yığılan tullantıların satışının həyta keçirilməsi və satışların SAP sisteminə daxil edilməsi
- Administrativ işlər üzrə podratçı şirkətlərin işinə nəzarət və hesabatlılığın aparılması
- Ofis və zavod ərazisinin təmizlik xidmətinin təşkili və nəzarəti
- Administrativ bölmə sahəsi işçilərinin iş qrafikinin hazırlaması təsdiqlənməsinin təşkili
- Şöbənin istismarında olan və icarəyə götürülmüş texnikanı idarə edilməsi, təmir məntəqəsinin işinə nəzarət və texnikaların tələblərə müvafiq planlanmasının təşkili
- Zavod ərazisində olan split tipli kondisionerlərin servisinin təşkili
- Avtomobillərin sığorta və texniki baxış müddətlərini nəzarətdə saxlamaq
- Baş vermiş yol nəqliyyat hadisəsi zamanı dəymiş ziyanın həlli
- Zavod işçilərinin daşınmasının/nəqlinin təmini, “servis” xidmətinin təşkili və nəzarəti
- Kommunal xərclərə nəzarət və iaşə tələblərinin daimiliyinin təşkili
- İstehsalat üçün daimi lazım olan palet ehtiyacının qarşılanması, müvafiq olaraq planlanması və tədbirlərin təşkili;palet anbarı ilə bağlı hesabatlılığın aparılması
- Avtoyükləyici operatorlarının işinin təşkili və nəzarəti
- Tələbə müvafiq qonaqlar üçün yaxın qəsəbələrdə qonaqlamanın təşkili
CV-nizi müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə göndərməyiniz xahiş olunur.
Fayl adı uyğun olmayan və müraciət edilən vəzifənin adı qeyd olunmayan CV-lərə baxılmayacaq.
Finance Manager
Son tarix 20 iyl 2024 - [email protected]
Workplace: Plant/City office
Requirements:
- Bachelor’s Degree in Economics or Business. MBA is a plus
- Have an international certification such as ACCA, CIMA, CPA or equivalent
- Have 7+ years of experience in finance department of an international company, min. 3 years of which should work as Financial Controller / Finance Manager for a team of at least 5 employees
- Experience in a production company is a strong preference
- Strong financial, business & analytical acumen
- Strong knowledge of Azerbaijan Tax Code and good working experience in tax matters
- Strong knowledge of IFRS and previous strong exposure to IFRS reporting
- Be fluent in Azeri and English
- Must have advance level of Microsoft office skills with advanced proficiency in MS Excel & MS Power Point
- Have a strong background in an enterprise accounting software. SAP experience will be a strong plus
- Quickly develop a sound understanding of operating aspect of the business and acquire a strong understanding of the "big picture"
- Be detail oriented and analytical problem solver
- Have strong communication and organization skills and the ability to handle multiple tasks, meet specified deadlines and be able to work under stress
- Good team work and people management skills are essential
- Must be "solutions" oriented and be able to build effective relationships (both internally and externally)
Key Responsibilities:
- Manage and direct all accounting operational functions within the Finance department, ensure the books are accurate and that everything is accounted for in the company
- Oversee a staff of accountants and financial analysts consisting of 8 staff members and mentor them as required for effective performance of their duties
- Co-ordinate and manage annual budget process, including preparation of operating and capital expenditure budgets and all aspects of working capital management requirements including cash forecasting
- Direct the preparations of reports on a regular basis that include monthly financial statements, cost reports, budgeting and forecasting reports
- Prepare 1 month, 3 month, 6 month and 1 year cash plans and make cash flow analysis for optimization of cash usage. Oversee supplier payments according to established benchmarks
- Supervise and participate in the preparation of company’s monthly, quarterly and annual financial statements and reports in compliance with IFRS
- Monitor all tax related payments and filings, make sure all activities are in compliance with local tax requirement and that all required documentation is in place
- Establish system controls for effective functioning of the financial systems and develop procedures to improve existing financial system. Support internal audits involving review of accounting and administrative controls
- Assess financial reporting systems, accounting and investment activities, and make recommendations for changes to procedures, operating systems, budgets, and other financial control functions
- Coordinate preparation of external audit materials and external financial reporting, coordinate activities of external auditors and investigate their findings and recommendations
- Direct and participate in the product unit cost analyses and identify areas for cost reduction
- Perform other duties as assigned by CFO
Please send your CV with the name of the position you are applying for in the subject line of the letter.
Regional Satış Təmsilçisi
Son tarix 20 iyl 2024 - [email protected]
İş yeri: Şəhər ofisi
Tələblər:
- İqtisadiyyat, Marketinq ixtisası və ya əlaqədar sahədə ali təhsil
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi
- Sement İstehsalı, bazarın araşdırılması, sənaye standartları barədə biliklər
- Əsas məliyyə göstəriciləri və əmsalları haqqında dərin biliklər
- Orta səviyyədə İngilis və Rus dili biliyi;
- MS Office komputer proqramı üzrə bacarıqlar.
Tələb olunan kompetensiyalar:
- Müştəriyönümlülük
- Əməyin mühafizəsi qaydalarından xəbərdar olma
- Bütövlük
- Yenilikçilik
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Korporativ müştərilər, pərakəndə satıcılar və distribütorlarla müntəzəm olaraq əlaqələrin saxlanması
- Korporativ müştərilər, pərakəndə satıcılar və distribütorların biznes fəaliyyətinin monitorinqi
- Müştərilər, pərakəndə satıcılarla müqavilələrin monitorinqi
- Müştəri kreditlərinin,pərakəndə satıcılarla bağlı risklərin monitorinqi və məlumatın əldə edilməsi
- Bazar araşdırmaları üzrə məlumatların toplanması və hesabat verilməsi
- Məhsullar və xidmətlərin səviyyəsi barədə müntəzəm olaraq rəylərin toplanması
- Bazarın monitorinqi və yeni pərakəndə satıcılar, distribütorlar və müştərilərin cəlb olunması
- Müştərilərin, pərakəndə satıcılar və distribütorların diversifikasiyası vasitəsilə risklərin aradan qaldırılması
- Korporativ və potensial müştərilərə yeni məhsullarla bağlı məlumatların verilməsi və həll yollarının bildirilməsi
- NORM-un uğurları və əsas hədəfləri barədə cari və potensial müştərilərin məlumatlandırılması
- Müştəri şikayətlərinin vaxtında TMS Pro proqramına daxil edilməsi
CV-ni müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Digital Marketing Specialist
Son tarix 20 iyl 2024 - [email protected]
Summary: We are looking for a creative, analytical and experienced Digital Marketing Specialist to join our team! As a Digital Marketing Specialist, you will be responsible for all digital marketing campaigns, including generating leads, conducting market research and actively engaging with the business to optimize the performance of our digital strategies.
Workplace: City office
Requirements:
- Bachelor degree in marketing or similar field
- Proven working experience in digital marketing
- Highly creative with experience in identifying target audiences and devising digital campaigns that engage, inform and motivate
- Experience with digital marketing automation software
- Experience with Google Ads and Google Analytics
- Knowledge of web publishing
- Proficiency with SEO tools
- Verbal and written communication skills
- Strong interpersonal skills
Key Responsibilities:
- Developing and implementing a digital marketing strategy
- Creating visual concepts for promotional activities
- Managing the digital marketing calendar
- Maintaining the online presence and reputation of the company
- Overseeing the creation and maintenance of social media content
- Tracking digital marketing performance
- Creating and updating digital marketing reports
- Overseeing the digital marketing budget
- Work with the Marketing team to put a roadmap and strategy of learning and exploring new marketing channels
- Create paid advertising campaigns on different marketing channels
- Optimize paid advertising campaigns using SEO and other tools
- Continuously explore new paid marketing channels
- Scale campaigns to maximize ROI
- Report on the growth and analytics of campaigns to stakeholders
- Monitor project status and budget
- Brainstorm and implement experiments and conversion tests
- Measure digital traffic
- Monitor social media and Google Analytics
- Instrument conversion points and optimize user funnels
Collaborate with agencies and other vendor partnersPlease send your CV with the name of the position you are applying for in the subject line of the letter.