Nar
Front Offices Specialist (Shamkir)
Son tarix 26 may 2022 - [email protected]
Only candidates who reside in Shamkir city will be considered.
About the vacancy:
Function: B2C Sales
Work Graphic: Shift
Workplace: Shamkir city
Employment type: Permanent
Deadline to apply: 25.05.2022
Your main job responsibilities:
- To provide high quality service to customers based on relevant instruction
- To investigate and solve requests of customers
- To operate relevant sales transactions
- To register incoming requests and re-direct to the relevant departments
- To prepare relevant reports
- To fulfill assigned targets (monthly).
Your education and work experience:
- University Degree or Vocational school/secondary school
- Experience with customer services and sales is a plus
Your skills and competencies:
- Problem solving skills
- Ability to work under pressure
- Communication skills
- Prompt
- Knowledge of Azerbaijani (fluent) and Russian (good) languages
- MS Office programs
Applications without “Front Offices Specialist (Shamkir)” in email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Yalnız Şəmkir şəhərində yaşayan namizədlər nəzərə alınacaqdır.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: B2C Sales
İş qrafiki: Növbəli
İş yeri: Şəmkir şəhəri
İş müddəti: Daimi
Son müraciət tarixi: 25.05.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Müvafiq təlimata əsasən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
- Müştəri sorğularını araşdırmaq və həll etmək
- Müvafiq satış əməliyyatlarını yerinə yetirmək
- Daxil olan sorğuları qeydiyyata almaq və müvafiq şöbələrə yönləndirmək
- Müvafiq hesabatlar hazırlamaq
- Təyin olumuş hədəfləri (aylıq) yerinə yetirmək.
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
- Müştəri xidmətləri və satış üzrə təcrübə üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Problem həll etmə bacarığı
- Təzyiq altında işləmə bacarığı
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Çevik
- Azərbaycan (səlis) və Rus (orta) dillərini bilmək
- MS Office proqramlarını bilmək
Mövzu hissəsində “Ön ofislər üzrə mütəxəssis (Şəmkir) ” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Front Office Specialist (Nakhchivan)
Son tarix 26 may 2022 - [email protected]
Only candidates who reside in Nakhchivan will be considered.
About the vacancy:
Function: B2C Sales
Work Graphic: Shift
Workplace: Nakhchivan office
Deadline to apply: 25.05.2022
Your main job responsibilities:
- To provide high quality service to customers based on relevant instruction
- To investigate and solve requests of customers
- To operate relevant sales transactions
- To register incoming requests and re-direct to the relevant departments
- To prepare relevant reports
- To fulfill assigned targets (monthly)
Your education and work experience:
- University Degree or Vocational school/secondary school
- Experience with customer services and sales is a plus
Your skills and competencies:
- Problem solving skills
- Ability to work under pressure
- Communication skills
- Prompt
- Knowledge of Azerbaijani (fluent) and Russian (good) languages
- MS Office programs
Applications without “Front Offices Specialist (Nakhchivan)” in email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Yalnız Naxçıvanda yaşayan namizədlər nəzərə alınacaqdır.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: B2C Sales
İş qrafiki: Növbəli
İş yeri: Naxçıvan ofisi
Son müraciət tarixi: 25.05.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz
- Müvafiq təlimata əsasən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
- Müştəri sorğularını araşdırmaq və həll etmək
- Müvafiq satış əməliyyatlarını yerinə yetirmək
- Daxil olan sorğuları qeydiyyata almaq və müvafiq şöbələrə yönləndirmək
- Müvafiq hesabatlar hazırlamaq
- Təyin olumuş hədəfləri (aylıq) yerinə yetirmək
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
- Müştəri xidmətləri və satış üzrə təcrübə üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Problem həll etmə bacarığı
- Təzyiq altında işləmə bacarığı
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Çevik
- Azərbaycan (səlis) və Rus (orta) dillərini bilmək
- MS Office proqramlarını bilmək
Mövzu hissəsində “Ön ofislər üzrə mütəxəssis (Naxçıvan) ” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
SOHO Sales Specialist
Son tarix 26 may 2022 - [email protected]
About the vacancy
Function: B2B Sales
Work graphic: Standard
Employment type: Permanent
Deadline to apply: 25.05.2022
Your main job responsibilities:
- To negotiate with corporate customers and propose products and services of Nar
- To fulfill monthly sales targets as per assigned sales plan
- To upsell products and services to existing accounts
- To conclude contracts with corporate customers
- To manage and support existing corporate customer base
- To prepare weekly, monthly and quarterly reports.
Your education and work experience:
- University Degree
- At least 1 year of work experience in Corporate Sales (Work experience in Bank and Insurance sphere on relevant field is preferable)
Your skills and competencies:
- Communication skills
- Negotiation skills
- Customer Focus
- Knowledge of MS Office Programs
- Knowledge of Azerbaijani (fluent), Russian (good) and English (good) languages
- Driving licence category ‘’B’’
Applications without “SOHO Sales Specialist‘’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: B2B satış
İş qrafiki: Standart
İş müddəti: Daimi
Son müraciət tarixi: 25.05.2022.
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Korporativ müştərilər ilə danışıqlar aparmaq və Nar məhsul və xidmətlərini təklif etmək
- Təyin olunmuş satış planlarına əsasən aylıq satış hədəfləri yerinə yetirmək
- Mövcud korporativ müştərilərə əlavə məhsul və xidmətləri təklif etmək
- Korporativ müştərilər ilə müqavilə bağlamaq
- Mövcud korporativ müştəri bazasını idarə etmək və müvafiq dəstək göstərmək
- Həftəlik, aylıq və rüblük hesabatlar hazırlamaq.
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali təhsil
- Korporativ satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi (Bank və Sığorta sahəsində müvafiq təcrübə üstünlük hesab olunur)
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Danışıqlar apara bilmək qabiliyyəti
- Müştəri yönümlülük
- MS Office Proqramlarını bilmək
- Azərbaycan (səlis), Rus (yaxşı) və İngilis (yaxşı) dillərini bilmək
- ‘’B’’ kateqoriya sürücülük vəsiqəsi
Başlıqda “SOHO satış üzrə mütəxəssis’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.