Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət üzrə İnsan Resursları departamentinə aid bütün növ sənədlərin tərtib ediılməsi və icrası (tələb olunan sənədlərin toplanması, işə qəbul, işdən azad, ezamiyyə, məzuniyyət, mükafatlandırılma, intizam tənbehi və s.,);
- Namizədlərin cəlb edilməsi məqsədi ilə bütün şöbələrlə sıx işləyərək, işə qəbul və seçim prosesinin effektiv aparılması;
- Açıq olan vakansiyaların elana hazırlanılması və yerləşdirilməsi;
- İlkin müsahibənin aparılması;
- İşə qəbul olunmuş əməkdaşların adaptasiya prosesinin icrası;
- İşçilərlə müqavilələrin bağlanması, vəzifə təlimatlarının hazırlanması;
- İşçilər barədə məlumat bazasının yaradılması, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi;
- İşçilərin əmək fəaliyyətlərinə dair arayışların və xasiyyətnamələrin hazırlanması;
- İstehsalat sahəsində işçilərin (usta, fəhlə heyyətinin) işə davamiyyəti, işə qəbul və sənədləşmə prosedururn tənzimlənməsi;
- İstehsalat sahəsində əmək münasibətlərinin tənzimlənməsi və koordinasiyası;
- Şirkət daxili administrasiya işlərinin həyata keçirilməsinə nəzarət etməli;
- Biznesin təkamülü üçün müxtəlif fəaliyyətlər arasında insan ehtiyyatlarının paylaşdırılmasını optimallaşdırmaq.
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə.
İş şəraiti:
- İş saatı: 09-00-dan 18-00-dək;
- Şənbə: 09-00-dan 13-00-dək;
- İstirahət: Bazar günü.
Tələblər:
- İnsan resursları sahəsində 5 il təcrübəsi (istehsalat sektorunda təcrübəsi olmağı üstünlükdür)
- Ali təhsil: hüquq və ya menecment
- AR-nın Əmək Məcəlləsini bilməli
- İstehsalat sahəsinə aid vəzifə və peşələr haqqında bilgilərin olması
- İdarəçilik bacarığı
- Təşəbbüskar olmalı
- Problemləri həll etmə bacarığı
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus, İngilis (arzuolunandır)
- Kompüter bacarıqları: MS Office proqramları; 1C
- Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı.
Qeyd:
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (İnsan resursları üzrə mütəxəssis) qeyd edərək [email protected] ünvanına 31 avqust tarixinədək göndərin.
A leading manufacturing company “Matanat A” is looking for Finance Manager
Job duties:
- Prepares analysis and reports that enable the business management to effectively challenge costs
- Ensures the development of the company's financial strategy and its financial stability
- Prepares a package of proposals to increase the activities of the financial sector
- Perform financial planning & analysis as well as certain general finance and accounting functions, including: departmental budgets, monthly budget to actual analysis, cash forecasting, basic treasury reporting functions and analysis.
- Development and implementation of goals, policies, priorities, and procedures related to financial management.
- Develop/enhance real time KPI dashboards to monitor business performance in collaboration with data services team.
- Provide ad hoc financial analysis and reports as required by management.
- Analyzes the financial and economic activity of the company
- Tracks all the data and creates detailed written reports and verbal presentations to bring to senior executives
- Team management and coordination
- Interviews, hires, and trains staff members
Salary: negotiable
Work conditions:
• Job type: full-time Monday-Friday
• Working hours: 9:00am – 6:00pm
• Workplace- Baku, Azerbaijan (Head office)
• Provided with corporate number
Requirements:
• Educated to degree level in Accounting or Finance
• Good knowledge of Tax Code of Azerbaijan Republic
• Minimum 5 years’ experience in senior position
• Fluency in Azerbaijani, English, and Russian.
• Proficient in MS Office programs
• Professional certification a plus (ACCA, CIMA etc)
• Must have experience with accounting/financial software and databases/ERP systems
Required Personal Characteristics include:
• Details and results oriented;
• Strong analytical skills and decision making
• Can work in a fast-paced, open, collaborative, passionate and driven environment
• In addition to a strong business and analytics background, the position requires strong problem-solving, analytical abilities and consulting skills with the ability to communicate effectively at all levels of business and in a global and regional team environment
Note: Please note that position is open for candidates possessing Azerbaijani citizenship.
Application Procedure
Please send your CV to [email protected] by indicating the position title (Finance Manager) in the subject line of your email.
Application deadline is 10 September 2021
Leading Procurement Specialist (Procurement Department for the İnvestment projects)
Job duties:
• Analyze the purchase request from the user departments and determine the appropriate method of procurement, Quotation, Tender and Request for Proposal.
• Provide assistance to user departments, when required, in the preparation of specification, etc.
• Responsible for strategic sourcing initiatives and key suppliers
• Analyzes all markets to find new potential suppliers with lowest Total Cost of
• Control over the quality of the goods.
• Prepares purchase orders and contracts based on approved requisitions.
• Locates, analyzes and develops preferred sources of supply internationally to satisfy business requirements.
• Negotiates, develops and implement agreement with key supplier’s risk values project while using best practices.
• Plans, implements, and manages project procurement strategies.
Requirements:
• Practice in the provision field (knowing the construction materials, having the practice on the sale of the electrical and electronical goods and their spare parts, Knowing foreign and local market);
• University Degree (preferably in Technical field)
• Ability to work independently under pressure
• Strong analytical skills and decision making
• Results and team orientation
• Highly motivated and Initiative
• Opportunity of going foreign and internal business trips;
• Fluent in Azeri and English both written and verbal, Russian is an advantage
• Proficient in the use of computer business applications.
• At least 4-6 years of relevant working experiences
Job type: full-time
Working hours: Monday-Friday, 9:00am – 6:00pm, 5 working days a week.
Workplace- Baku, Azerbaijan (Head office)
Provided with corporative number.
Application Procedure
Please send your CV to [email protected] by indicating the position title (Leading Procurement Specialist) in the subject line of your email.a