McDonald’s Azerbaijan
Resepşn
Son tarix 24 iyl 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis fəaliyyətinin təmin edilməsi;
- Daxili və xarici sənədlərin qeydiyyatının aparılması;
- Telefon zənglərinə cavab verilməsi;
- Təşkilatlara, dövlət strukturlarına, xarici səfirliklərə, yerli və xarici şirkətlərə məktubların hazırlanması;
- Şirkətin xarici qonaqlarının qəbulu və yerləşdirilməsi, habelə müxtəlif sosial tədbirlərə xidmət üzrə bütün zəruri işlərin görülməsi (nəqliyyat, nümayəndəlik malları, suvenir məhsulları və i.a.);
- Dəvət edilən məktubların, vizaların, biletlərin və şirkətin işçilərinin xaricdə yerləşdirilməsinin təşkili;
- Ofisə və onun işçilərinə lazım olan firma blanklarının, vizit kartlarının və digər məhsulların sifarişi;
- Ofisdə texniki vasitələrin vəziyyətinə nəzarət;
- Ofis işçilərinin lazımi dəftərxana ləvazimatı ilə təmin edilməsinə nəzarət;
- Müxtəlif təşkilatlarla müqavilə əsasında iş aparılması;
- Əsas vəsaitlərlə iş, sıradan çıxmış vasitələrin alınması və hesabdan silinməsi;
- Maddi qiymətlilərin uçotu, onlar barədə müntəzəm olaraq mühasibatlığa hesabat verilməsi və inventarizasiyanın aparılması.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Kooperativ idarəetmənin üsul və tətbiqi qaydaları haqda xəbərdar olma;
- “MS Office” proqramlarının qabaqcıl istifadəçisi;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilləri biliyi;
- İşgüzar ünsiyyət və danışıqlar aparma bacarığı.
İş şəraiti:
- İş saatı Əmək Qanunvericiliyinə uyğun tənzimlənir;
- İşə qəbul Əmək Qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirilir.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini “Resepşn” mövzusu ilə email ünvanına 31.07.2024-ci il tarixinə kimi göndərə bilərlər.
Requirement qualifications:
- Strong interpersonal skills
- Good written and verbal communications skills
- Team spirit; Solid understanding of filing systems
- Knowledge of general office procedures
- A strong work ethic
- Integrity and professionalism.
Preferred qualifications:
- High degree of multi-tasking and time management capability
- Expected to work under pressure and overtime if required.
Job requirements:
- Answering phone calls, taking messages or forwarding calls to appropriate staff member.
- Reviewing outgoing correspondence for grammar, correctness and completeness, and ensures that required documents are attached.
- Incoming and outgoing mail handling. Reviewing, sorting and distribute the mail to the respective recipients.
- Arranging meetings and coordinating conference room schedules. Prior to meetings, gathering background materials if required and setting up the meeting venue.
- Performing documentation works, both electronic and paper. When requested, searching for and compile requested material from the databases.
- Language skills: Azerbaijani, Russian, English
Please send your CV to the e-mail with subject line indicating “Receptionist”.
Deadline is 31.07.2024