McDonald’s Azerbaijan
Resepşn
Son tarix 24 iyl 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis fəaliyyətinin təmin edilməsi;
 - Daxili və xarici sənədlərin qeydiyyatının aparılması;
 - Telefon zənglərinə cavab verilməsi;
 - Təşkilatlara, dövlət strukturlarına, xarici səfirliklərə, yerli və xarici şirkətlərə məktubların hazırlanması;
 - Şirkətin xarici qonaqlarının qəbulu və yerləşdirilməsi, habelə müxtəlif sosial tədbirlərə xidmət üzrə bütün zəruri işlərin görülməsi (nəqliyyat, nümayəndəlik malları, suvenir məhsulları və i.a.);
 - Dəvət edilən məktubların, vizaların, biletlərin və şirkətin işçilərinin xaricdə yerləşdirilməsinin təşkili;
 - Ofisə və onun işçilərinə lazım olan firma blanklarının, vizit kartlarının və digər məhsulların sifarişi;
 - Ofisdə texniki vasitələrin vəziyyətinə nəzarət;
 - Ofis işçilərinin lazımi dəftərxana ləvazimatı ilə təmin edilməsinə nəzarət;
 - Müxtəlif təşkilatlarla müqavilə əsasında iş aparılması;
 - Əsas vəsaitlərlə iş, sıradan çıxmış vasitələrin alınması və hesabdan silinməsi;
 - Maddi qiymətlilərin uçotu, onlar barədə müntəzəm olaraq mühasibatlığa hesabat verilməsi və inventarizasiyanın aparılması.
 
Tələblər:
- Ali təhsil;
 - Kooperativ idarəetmənin üsul və tətbiqi qaydaları haqda xəbərdar olma;
 - “MS Office” proqramlarının qabaqcıl istifadəçisi;
 - Azərbaycan, Rus və İngilis dilləri biliyi;
 - İşgüzar ünsiyyət və danışıqlar aparma bacarığı.
 
İş şəraiti:
- İş saatı Əmək Qanunvericiliyinə uyğun tənzimlənir;
 - İşə qəbul Əmək Qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirilir.
 
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini “Resepşn” mövzusu ilə email ünvanına 31.07.2024-ci il tarixinə kimi göndərə bilərlər.
Requirement qualifications:
- Strong interpersonal skills
 - Good written and verbal communications skills
 - Team spirit; Solid understanding of filing systems
 - Knowledge of general office procedures
 - A strong work ethic
 - Integrity and professionalism.
 
Preferred qualifications:
- High degree of multi-tasking and time management capability
 - Expected to work under pressure and overtime if required.
 
Job requirements:
- Answering phone calls, taking messages or forwarding calls to appropriate staff member.
 - Reviewing outgoing correspondence for grammar, correctness and completeness, and ensures that required documents are attached.
 - Incoming and outgoing mail handling. Reviewing, sorting and distribute the mail to the respective recipients.
 - Arranging meetings and coordinating conference room schedules. Prior to meetings, gathering background materials if required and setting up the meeting venue.
 - Performing documentation works, both electronic and paper. When requested, searching for and compile requested material from the databases.
 - Language skills: Azerbaijani, Russian, English
 
Please send your CV to the e-mail with subject line indicating “Receptionist”.
Deadline is 31.07.2024


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







