Kapital Bank
KOS kreditlərin təhlili şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi/baş mütəxəssisi
Son tarix 12 avq 2024 - Müraciət et
Rol haqqında:
Kiçik və orta sahibkarlıq (SME) subyektlərinin müraciətləri əsasında kreditləşmə və sənədli əməliyyatların aparılması məqsədilə müştərilərin maliyyə və biznes təhlilinin həyata keçirilməsi üçün aparıcı və baş mütəxəssis vəzifəsinə uyğun namizədlərin axtarışındayıq. Əməkdaşın əsas rolu borcalanın ödəmə qabiliyyətini qiymətləndirmək, maliyyə vəziyyətindəki dəyişiklikləri izləmək, proqnozlar hazırlamaq, sifarişin məqsədəuyğunluğunu və effektivliyini qiymətləndirməklə öhdəliklərin düzgün strukturlaşdırılmasını təmin etmək və onlar barədə rəylərin verilməsindən ibarət olacaq. Professional bir komandanın üzvü olacaq bu əməkdaşlardan yüksək səviyyədə ünsiyyətqurma qabiliyyəti, analitik düşünmə və çevik qərarvermə qabiliyyəti, məsuliyyətlik, dəqiqlik, risklərin düzgün qiymətləndirilməsi və bankdaxili normativ qaydaların tam olaraq qorunmasına nəzarət tələb olunur.
Öhdəliklər:
- KOS və korporativ müştərilərin maliyyə və biznes təhlilini həyata keçirmək;
- Müştərilərin müraciətləri əsasında kreditləşmə və sənədli əməliyyatların aparılması, restrukturizasiya və ya şərtlərinə əlavə və dəyişikliklərin edilməsi üzrə öhdəliklərin strukturlaşdırılması, onlar barədə rəylərin verilməsi;
- Borcalanın ödəmə qabiliyyətini qiymətləndirmək, maliyyə vəziyyətindəki dəyişiklikləri izləmək, proqnozlar hazırlamaq, sifarişin məqsədə uyğunluğunu və effektivliyini qiymətləndirmək;
- Risklərin düzgün qiymətləndirilməsi və bankdaxili digər normativ qaydaların qorunmasına nəzarət edilməsi;
- Vəzifə funksiyalarından irəli gələn və rəhbərlik tərəfindən verilən göstərişlər əsasında digər öhdəlikləri icra etmək;
Tələb olunan bacarıq və təcrübə:
Sizin barənizdə:
- Təhsil: Bakalavr;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili
- Mükəmməl iqtisadi və maliyyə biliklərinin olması, maliyyə hesabatlarının yığılması və təhlil etmə bacarıqları;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti və çevik qərarvermə qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik və dəqiqlik;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyətqurma qabiliyyəti;
- Bank qanunvericiliyini bilmək;
İşə qəbul prosesi:
Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:
- CV yoxlanışı
- Müsahibə
- İmtahan
- Yekun müsahibə
Bizimlə işləməyin üstünlükləri:
- Biz müştərilərimizə dəyər verir və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.
- Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.
- Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.
- İş modeli: Hibrid
- Ofis: Rəngarəng, maraqlı və rahat işləmək üçün hər bir şəraiti olan ofisimiz var.
- Sərbəst geyim: İşçilərimiz ofisə özünü rahat hiss etdiyi geyimdə gəlirlər.
Namizədlər üçün sosial media bağlantıları:
Şirkət, mədəniyyət, dəyərlər, gündəlik iş və atmosfer haqqında daha çox öyrənə biləcəyiniz yer. https://hr.kapitalbank.az/vacancy/3379
Kapital Bank - Auditor
Son tarix 01 avq 2024 [email protected]
PAŞA Holding strateji aktivlərindən olan Kapital Bank şirkətinə Auditor vakansiyasıyası üzrə işə qəbul üçün;
Vəzifənin icmalı:
- Təsdiq olunmuş İllik Audit Planına və Audit Komitəsinin tapşırığına əsasən audit, sonrakı audit və xüsusi audit layihələrinin həyata keçiririlməsində iştirak edir.
- Nəzarət çatışmazlıqları aşkar etmək üçün orta çətinlikdə olan audit prosedurların həyata keçirir.
Əsas funksional vəzifələr:
- Audit Layihəsi çərçivəsində müəyyən tutulmuş audit prosedurları həyata keçirmək (audit obyektindən məlumatı toplamaq, əldə olunan məlumatı təhlil etmək və s.) və aşkar olunmuş çatışmazlıqlar haqqında layihə rəhbərinə dərhal məlumat vermək;
- Sahə işi zamanı aparılmış təhlillər və müsahibələr barədə yazılı iş sənədi hazırlamaq;
- Aşkar olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün Şirkətin rəhbərliyi tərəfindən hazırlanmış tədbirlər planının icrasının monitorinqini həyata keçirmək;
- Audit üzrə iş və vaxt bölgüsü hesabatının (Retain management) hazırlanmasında iştirak etmək;
- Layihə rəhbəri və ya Daxili Audit Departamentinin direktoru tərəfindən həvalə olunan digər tapşırıqları səlahiyyət çərçivəsində yerinə yetirmək.
Bilik, bacarıqlar və təcrübə:
- Ali iqtisadi və ya hüquqi təhsil (ali təhsil digər ixtisaslar üzrə olduqda əlaqədar sahələrdə minimum dörd illik təcrübə);
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi: 1 ildən artıq;
- Audit sahəsinə aid biliklər;
- Şirkətin fəaliyyət sahəsini tənzimləyən dövlət icra orqanının tərtib etdiyi normativ və hüquqi sənədlər üzrə biliklərin olması;
- Analitik bacarıqlar, ünsiyyət qurma bacarıqları;
- Kompüter savadlığı və müvafiq proqram təminatı (MS Windows məhsulları, xüsusi audit proqram təminatı üzrə) ilə işləmək baçarığı.
- Ezamiyyələrdə iştirak etmək imkanı.
- Azərbaycan və ingilis dillərini işgüzar səviyyədə mükəmməl bilməli.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV-lər e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Auditor” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 30 iyul, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət ediləcəklər.