Əmək münasibətlərinin idarə edilməsi şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 23 yan 2022
Öhdəliklər:
-
Əmrlərin hazırlanması və aidiyyəti üzrə icrasının təmin edilməsi;
-
Əmək müqaviləsi, TMM və vəziflə təlimatlarının hazırlanması və aidiyyəti üzrə icrasının təmin edilməsi;
-
Məktubların və sorğuların cavablandırıması;
-
Şəxsi işlərin formalaşdırılması və əmək kitabçalarının doldurulması;
-
Aidiyyəti üzrə hesabatların hazırlanması;
-
Məzuniyyət planlamasının hazırlanması və icrasına nəzarət edilməsi.
Tələblər:
-
Dəqiqlik;
-
Çeviklik;
-
Diqqətcil;
-
İş yükü çəkən;
-
Stresə davamlı;
-
Yazılı və şifahi ünsiyyət qurma bacarığı;
-
Riyazi və texniki yönümlü.
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Leading/ Senior specialist of Recruitment division
Son tarix 23 yan 2022
Responsibilities:
-
Develop unique recruiting strategies to fill high priority roles;
-
Focus on proactive sourcing and networking for passive candidate engagement;
-
Coordinate participation in career fairs at college and high school levels;
-
Administer social media accounts including postings and managing comments/remarks;
-
Manage recruiting administration in ATS and other technical platforms used for recruiting;
-
Create and maintain accurate, up to date recruiting metric reporting for all levels of management;
-
Work closely with leadership and team members to improve work relationships, build morale, increase productivity and retention.
Requirements:
-
Related Bachelor's degree and international certificates are highly preferred;
-
Minimum of 2 years’ experience in recruitment and head hunting;
-
Strong knowledge of labor code;
-
Strong business acumen with an understanding of how HR objectives link back to overall business objectives;
-
Demonstrated consulting skills and ability to provide coaching, feedback, and guidance to leaders at all levels of the organization;
-
Ability to make quick connections and build solid business relationships;
-
Ability to negotiate and influence;
-
Ability to deal with ambiguity and strong decision making capability;
-
Entrepreneurial spirit, personal accountability, grit, responsiveness, and integrity;
-
Excellent verbal and written communication skills: proficient Azeri, English and Russian;
-
Strong conflict management skills.
Please send your CV through our recruitment portal https://hr.kapitalbank.az/ or to [email protected] email address indicating name of the vacancy in subject line. Only shortlisted candidates will be contacted.