General Supply
Ofis meneceri
Son tarix 19 may 2024 - [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək,şirkətin yenilənmiş telefon siyahısını saxlamaq;
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi;
- Ofis daxili ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi, müvafiq şirkətlərlə danışıqların aparılması və sifarişlərin edilməsi;
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi, müvafiq olaraq yönləndirilməsi
- Ofis daxili işlərin təşkili və nəzarəti;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;
Namizədə qarşı tələblər:
- Bəy namizədlərə üstünlük verilir;
- Ali təhsil;
- Yaxşı səviyyədə Azərbaycan və İngilis dili biliyi;
- Microsoft Office proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı;
- Gülərüz, səliqəli xarici görünüş;
- Həm yazılı, həm də şifahi ünsiyyət bacarıqları;
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi
- İş vaxtı: 09:00 -18:00
- Tibbi sığorta
- Korporativ nömrə
Əmək haqqı: 500 AZN
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu hissəsində “Ofis meneceri” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər..
Tender Specialist
Son tarix 19 may 2024 - [email protected]
Job responsibilities:
- Identify contract/tender opportunities within the private and public sector utilising multiple platforms
- Formulate, coordinate, and manage the response and submission of all tenders and Request for Proposal
- Organizing and managing the preparation and submition of bids;
- Prepares initial tender documentation and coordinate obtaining the required approvals
- Compiling a complete, competitive, accurate and feasible offer with well-organised documentation in accordance with the requirements of the application.
- Prepares tenders and standardized tender templates and documentation.
- Assists in the management of data related to the tendering process;
- Compilation of various input to create a more complete tender proposal
- Maintains a list of qualified vendors, especially as related to planned tenders
- Monitors the tender submission process for completeness, consistency, and compliance;
- Assemble and maintain internal Procurement documentation relating to the tendering process, including recording management approval relating to tendering and contracting actions.
- Support the implementation and development of tender when successful
- Assisting with negotiating, drafting and closing contracts in accordance with commercial and legal procedures and guidelines.
- Ensures the completeness and accuracy of contracts, including monitoring all related liabilities and third-party contracts;
- Work closely with all departments to ensure all aspects of the contracts have been fulfilled, managed, and supported through the procurement process
- Delivering the tender within the agreed timeframe and budget.
- Maintains tender files and arranges their archiving upon Tender completion
- Delivers continuous improvement of all tools and processes relating to tender management and processes
Required Background, Skills and Knowledge:
- Bachelor degree in, Business Administration and other related fields.
- Minimum 3 years of proven working experience as a Tender Specialist;
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian languages
- Strong analytical and problem solving skills
- Strong communication and conflict resolution skills
- Excellent organizational skills;
- Excellent written and verbal communication skills
- Ability to work as part of a team.
Conditions:
- Schedule: Full-time work, Monday-Friday, 09:00-18:00.
- Medical insurance
- Corporate mobile number
- Salary : +1500 AZN
Interested candidates are requested to submit their CV`s with subject “Tender Specialist” to e-mail.