Express Bank
Reklam və Marketinq şöbəsi/müdir
Son tarix 01 may 2025 - Müraciət et
Təsvir
- Bankın Reklam, PR və Brend siyasətinin prinsiplərinə uyğun olaraq işin qurulması;
 - Marketinq strategiyasının planlaşdırılması və icrasına nəzarət edilməsi;
 - Marketinq şöbəsinin illik büdcəsinin hazırlanması və idarə edilməsi;
 - Bazar araşdırmaları, rəqiblərin məhsul və satış təhlilin aparılması;
 - Reklam işinin operativ, ardıcıl və effektiv təşkili üçün media planın hazırlanmasında iştirak;
 - Yeni məhsulların və xidmətlərin tətbiqi prosesində yaxından iştirak edərək, onlarla bağlı reklam kampaniyalarının həyata keçirilməsi;
 - Reklam, dizayn şirkətləri və informasiya agentlikləri ilə əlaqələrin qurulması;
 - Reklam büdcəsinin işlənib hazırlanmasında iştirak;
 - Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı hesabatların hazırlanması və İdarə Heyətinə təqdim edilməsi;
 - Cari və potensial müştərilər haqqında məlumatların toplanması, araşdırılması və təhlilinin aparılmasının təmin edilməsi.
 
Tələblər
- Ali təhsil;
 - Analoji sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi (idarəçilik təcrübəsi olanlara üstünlük verilir);
 - Marketinq kommunikasiya kanalları ilə işləmə bacarığı;
 - Azərbaycan, rus və ingilis dillərində sərbəst danışıq bacarığı;
 - MS Windows, MS Office (Excel, Word, Outlook) əla səviyyədə bilmək.
 - Dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti;
 - Yaradıcı, innovativ və strateji düşünmə bacarığı;
 - Liderlik bacarıqları.
 
Vakansiya haqqında
- Son tarix May 1, 2025
 - Vakansiya növüm Tam ştat
 - Təcrübə 3-4 il
 - Vəzifə dərəcəsi Direktor
 - Təhsil Bakalavr
 
Biznes xidmət üzrə mütəxəssis (Lənkəran filialı)
Son tarix 01 may 2025
Təsvir
- ARMB-nın, bankdaxili prosedur və qaydalara əsasən fərdi sahibkar və hüquqi şəxslərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi;
 - Hüquqi şəxs hesabları üzrə əməliyyatların aparılması;
 - Hüquqi şəxslərin xarici köçürmələrini bankdaxili prosedurlara uyğun icra olunması;
 - Korporativ müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumat verilməsi/xidmət göstərilməsi;
 - Vergi və məhkəmə orqanlarından daxil olmuş sərəncamların reyestrinin aparılması.
 
Tələblər
- Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat, bank işi və ya digər müvafiq ixtisas üzrə);
 - MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər;
 - Azərbaycan və rus dillərində səlis nitq və fikirlərini izah etmə bacarığı;
 - Minimum 6 ay korporativ xidmət təcrübəsi arzuolunandır;
 - Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
 - Ünsiyyət qurma bacarığı və işə məsuliyyətli yanaşma;
 - Analitik düşüncə, təhlil etmə və qərarvermə qabiliyyəti.
 
Vakansiya haqqında
- Vakansiya növü - Tam ştat
 - Təcrübə - 1-2 il
 - Təhsil - Bakalavr
 


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







