Azerbaijan SuperMarket
Retail Operations Specialist
Son tarix 09 okt 2024 - [email protected]
Vəzifənin ad: Pərakəndə əməliyyatlar üzrə mütəxəssis
Öhdəliklər:
- Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların təqdim olunması
- Satış, itkilər, məzuniyyət, ehtiyatların vəziyyəti və s. KPI hesabatların hazırlanması
- Mağazalar üzrə sərfiyyat mallarının sifarişi
- İnvoysların sistemə əlavə olunması
- Gündəlik və həftəlik bülletenlərin hazırlanması və göndərilməsi
- Görüşlərin və iclasların təşkil olunması
- Şirkət siyasətinə və əməliyyat qaydalarına riayət etmək
Tələblər:
- Bakalavr təhsilil
- Pərakəndə satış sahəsində ən azı 3 ilədək iş təcrübəsi
- Mənfəət və zərər hesabatlarını başa düşmək
- Şirkətin KPI-lərini başa düşmək və əlaqə qura bilmək.
- Öyrənməyə meylli
- Məhsulları üzrə biliklər
- Planlaşdırma və analiz qabiliyyəti
- Nəticəyönümlülük
- Dəqiqlik və məsuliyyətlilik
- İngilis dilində sərbəst danışıq qabiliyyəti (mütləqdir)
- MS office (Excel, PPT, Word) bilikləri mütləqdir
- Əməkdaşlıq bacarığı və möhkəm əlaqələr qurmaq qabiliyyəti
- 6 günlük iş qrafiki (2 gün ofisdə, 4 gün mağaza ziyarətləri)
Qeyd:
Maraqlanan namizədlər e-mail ünvanına “Əmək münasibətləri üzrə mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Position: Retail Operations Specialist
What You Will Be Doing:
- Submission of daily, weekly and monthly reports
- Sales, losses, leave, stock status, etc. and preparation of KPI reports
- Ordering consumer goods for stores
- Adding invoices to the system
- Preparation and sending of daily and weekly newsletters
- Organization of meetings
- Comply with company policies and operating rules
Requirements:
- Bachelor’s degree
- At least 3 years of experience in the retail
- To be able to understand the profit & loss reports
- To be able to understand & make connections between company KPI’s.
- Learning agility
- Product knowledge
- Ability to plan and analyze
- Result oriented
- Accuracy and accountability
- Fluency in English is a must. Live translation
- MS office (Knowledge of Excel, Word, PTT)
- To be a person who can easily connect with others and build strong relationships
- 6 working days (2 days at office, 4 days at stores visits)
Interested candidates may apply for the role by sending resume to e-mail address, mentioning " Employee Relations Specialist” in theme tab. Please note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Əmlak məsələləri üzrə mütəxəssis
Son tarix 09 okt 2024 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Həftəlik, aylıq, rüblük və illik plana uyğun olaraq, ən azı 2 (iki) inzibati ərazi vahidi və ya inzibati ərazi dairəsində yeni məkanın axtarılması
- Nəzərdə tutulmuş meyarlara uyğun olaraq ilkin seçim üçün məkanın gəzərək araşdırılması
- Əmlakla bağlı təhlillərin aparılması, müvafiq hesabatların və təqdimatların hazırlanması,
- Açılacaq mağazalarda və ya fəaliyyət göstərən mağazalar portfelində, əmlak və əmlak sahibləri ilə yaranan problemlərin aradan qaldırılmasını təmin etmək, portfelinə nəzarət və idarə etmək
- Yeni məkan təkliflərinin, rəqiblərin və əhalinin təhlili, qiymətləndirilməsi və şirkət daxilində və ya xaricdən gələn yeni mağaza təkliflərinin qiymətləndirilməsi
- Əmlak sahibi ilə danışıqların aparılması (qiymət\kv.m\müqavilə şərtləri\məsuliyyət\öhdəliklər və s.)
- Rəhbər heyətə ilkin seçimlə bağlı təqdimatların edilməsi
- Sənədlərin düzgün yoxlanılması və yoxlama siyahısına uyğun olaraq Rəhbərə təqdim edilməsi
- Trafikin hesablanması üçün müvafiq əməkdaşların ərazisinin və iş cədvəlinin tərtib edilməsinə dəstək olmaq
- Standart Qiymətləndirmə Şablonu üçün tələb olunan məlumatları tamamlamaq
- Yerin təslim üçün hazırlanması və yekun imzaların alınması
- İmtina edilmiş yer və yeni danışıqlar haqqında məlumatları yeniləmək
- Komanda üzvləri ilə əsas performans göstəricilərinin nailiyyəti və nəticəsi ilə həftəlik araşdırmada iştirak etmək və buna uyğun təkliflər vermək
- Daimi olaraq bazarın araşdırılmasını aparmaq və məlumatların yenilənməsini təmin etmək
- Mütəmadi olaraq rəqiblərin yeni açılacaq və ya açılmış mağazalarını təhlil etmək, rəhbərliyə məlumat vermək.
Tələblər:
- Bakalavr dərəcəsinin və ya bu dərəcənin ekvivalentinin olması.
- Şəbəkənin genişləndirilməsi və ya daşınmaz əmlakların idarə edilməsi sahəsində 2 (iki) il iş təcrübəsinin olması
- MS Office proqramlarında sərbəst şəkildə işləyə bilmək bacarığı
- Təqdimat bacarığı
- Şəxsi avtomobil və aktiv sürücülük vəsiqəsinin olması.
- Danışıqlar aparmaq, problemləri həll etmə və şəxslərarası münasibət üzrə mükəmməl bacarıqları
- Ünsiyyət qurmaq və analitik düşüncə qabiliyyətlərinə malik olmalı.
- Güclü kommunikasiya və münaqişələrin həlli bacarıqları olmalı.
- Komanda üzvü olmaq
- Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti
- İngilis dili üzrə biliklər arzu olunandır.
- Nəticələrə və idarəetməyə yönəlmiş şəxs olmalı
Qeyd:
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Əmlak məsələləri üzrə mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Responsibilities:
- Searching for a new location in at least 2 (two) administrative territorial units or administrative territorial circles according to the weekly, monthly, quarterly and annual plan
- Site walk-through for initial selection as per the intended criteria
- Conducting property analysis, preparation of relevant reports and presentations
- Ensuring the elimination of problems with property and landlords in the stores to be opened or in the portfolio of operating stores, controlling and managing the portfolio
- Analysis, evaluation of new location offers, competitors and demographics and evaluation of new store offers from within or outside the company
- Conducting negotiations with the landlord (price\square meter\contract conditions\responsibility\obligations, etc.)
- Making presentations about the initial selection to the management team
- Proper verification of documents and submission to the Manager according to the checklist
- Support the preparation of the territory and work schedule of the relevant employees for the calculation of traffic
- Complete the information required for the Standard Evaluation Template
- Preparing the place for handover and obtaining final signatures
- Update information about rejected locations and new negotiations
- Participate in weekly review with team members with KPI (Key Performance Indicators) achievement and results, and make suggestions accordingly
- Regularly conduct market research and ensure data updates
- Regularly analyze the newly opened or opened stores of competitors, inform the management.
Requirements:
- Bachelor’s degree or equivalent experience in related field
- 2 (two) years of work experience in the field of retail expansion or real estate management
- Ability to work freely with MS Office programs
- Presentation skills
- Personal car and active driving license
- Excellent negotiation, problem solving and interpersonal skills
- Analytical thinking skills
- Strong communication and conflict resolution skills
- Team player
- Ability to speak fluently in Azerbaijani language
- Knowledge of English is desirable
- Being result and management oriented
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Property Specialist” in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.