Azerbaijan SuperMarket
Əmək münasibətləri üzrə kiçik mütəxəssis / Junior Employee Relations Specialist
Son tarix 17 avq 2024 - [email protected]
Öhdəliklər:
- İntizam xətaları ilə bağlı müraciətləri araşdırmaq və intizam tənbehlərinin verilməsi prosesində yaxından iştirak etmək (sistem üzrə əməliyyatların icrası, müvafiq sənədlərin toplanması, işçilərə imzaladılması, qeydiyyatı, arxivləşdirilməsi və s.)
- İntizam pozuntuları ilə bağlı daxil olan müraciətləri gündəlik olaraq qeydiyyata almaq, izləmək, işdən çıxış sorğularının statusunu vaxtlı-vaxtında yoxlamaq və cavablamaq
- İşçi şikayətlərini qəbul etmək, araşdırmaq, ehtiyac olduqda görüşlər keçirmək və problemlərin qısa zamanda həlli üçün mümkün addımlar atmaq
- İntizam tənbehinin verilməsi haqqında və digər sənədləri (əmrlər, məktublar, bildirişlər və s.) ədəbi dilin orfoqrafik normalarına əməl etməklə tərtib etmək, aidiyyəti şəxs və ya qurumlara göndərmək, elektron bazaya daxil etmək və qeydiyyatını aparmaq
- İşdən azad edilməsi nəzərdə tutulan işçilərin əmək müqaviləsinə AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun olaraq xitam vermək və bununla əlaqəli bütün işləri icra etmək
- Mediasiya təşkilatları və DƏMX-dən daxil olan intizam məsələləri ilə əlaqəli sorğuları vaxtında və düzgün cavablandırmaq, bununla əlaqəli bütün işləri icra etmək (Barışıq sazişi əsasında qəbul edilən razılaşmaların icrası, müfəttişlikdən gələn müraciətlərin cavablandırılması və s.)
- Əlaqəli şöbələr və rəhbərlik tərəfindən tələb olunan hesabatları mütəmadi olaraq hazırlamaq və təqdim etmək
- • Şirkətdaxili intizam qaydaları, siyasət və əməliyyat prosedurlarının mütəmadi yenilənməsi məqsədilə təkliflər vermək, düzəlişlər edərək rəhbərliyə və əlaqəli şöbələrə təqdim etmək
Tələblər:
- İnsan Resursları sahəsində 1 ildən çox iş təcrübəsi
- Əmək Qanunvericiliyi üzrə biliklər
- Azərbaycan dili üzrə səlis şifahi və yazılı ünsiyyət (leksik və qrammatik normalara riayət etmək)
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
- Güclü ünsiyyət və komanda ilə iş
- Araşdırma, detallara qarşı diqqətlilik və qərarvermə bacarıqları
- Vaxtın düzgün idarə edilməsi
Responsibilities:
- Investigate appeals related to disciplinary cases and closely participate in the process of issuing disciplinary actions (execution of operations on the system, collection of relevant documents, signature of employees, registration, archiving, etc.)
- Logging and tracking incoming disciplinary complaints on a daily basis, timely checking and responding to the status of dismissal requests
- Receive employee complaints, investigate them, hold meetings if necessary and take possible actions to solve problems timely
- Compile disciplinary actions and other documents (orders, letters, notices, etc.) using the orthographic norms of the literary language, send them to the relevant persons or institutions, enter them into the electronic database and register them
- Terminate the employment contract of the employees to be dismissed in accordance with AR Labor Legislation and perform all related work
- Timely and correctly respond to requests related to disciplinary issues received from the Mediation Organizations and the State Labour İnspection Services, and perform all related work (implementation of agreements accepted on the basis of the truce agreement, answering appeals from the inspectorate, etc.)
- Regularly prepare and submit reports required by related departments and management
- make suggestions for the regular updating of internal company disciplinary rules, policies and operating procedures, make amendments and submit them to the management and related departments
Requirements:
- More than 1 year of work experience in the field of Human Resources
- Knowledge of Labor Legislation
- Fluent oral and written communication in the Azerbaijani language (observing lexical and grammatical norms)
- Ability to work in MS Office programs
- Strong communication and teamwork
- Research, attention to detail and decision-making skills
- Proper time management
Customer Experience Specialist / Müştəri münasibətləri üzrə mütəxəssis
Son tarix 15 avq 2024 - [email protected]
Division: Customer Experience management
Purpose of the role: Customer Experience Specialist ensures that customers receive exceptional service and a positive overall experience during their interactions with the company.
Supervision:To deliver exceptional loyalty experiences through a proactive, compliant, and efficient organization focused on customer satisfaction through coordination, monitoring and issue management focused on the operation in stores.
Job Responsibilities:
- Coordination and management of the Pension card: new card activation, control expire dates, re-registration, card loss / damage processes.
- check and correct pension customer data and documents in system, which uploaded from stores
- monitoring pension customer data, confirm pensioners status and identifying “no name” bank cards with government organization (State Social Protection Fund)
- investigation and solving pensioner customer requests / complaints about loyalty cards received via different channels (Contact Center, social media, stores, partners etc.)
- Coordination of operational issue and collaboration with UMICO partners:
- implementation of loyalty program systems in new stores (card distribution, login/password provision, facilitating trainings)
- investigation and solving UMICO customer requests / complaints about loyalty cards received via different channels (Contact Center, social media, stores, partners etc.)
- provide distribution of UMICO representatives in Bravo stores
- provide Card Registration report to Operational team.
- Assist HOD with coordination and management of the Mystery Shopper project tasks: responsible for organizing, coordinating, and executing all aspects of the mystery shopping program.
- ensure the successful implementation of the program and project delivery within allotted goals and timelines.
- collaborate with all involved departments to improve customer service and operational efficiency.
- prepare detailed reports and presentations highlighting key insights and recommendations and providing regular reports (weekly, monthly) and upload them to BI system
Position Qualification:
Knowledge:
- Bachelor's degree in business administration/marketing/economics
- Azerbaijan, English and Russian language skills
- Microsoft Office programs, advanced knowledge of Excel and Outlook
Skills:
- customer oriented
- high verbal and written communication skills
- multitasking
- hard worker and ability to work under pressure
- problem analysis and problem solving
- self-motivation and good teamworking skills
- detail oriented
Note: Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Customer Experience Specialist " in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Vəzifənin məqsədi:
- Müştəri münasibətləri üzrə mütəxəssis müştərilərin şirkətlə qarşılıqlı əlaqələri zamanı müstəsna xidmət və müsbət ümumi təcrübə almasını təmin edir.
- Mağaza əməliyyatlarına yönəlmiş koordinasiya, monitorinq və problemlərin idarə edilməsi yolu ilə müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi üçün proaktiv, qaydalara uyğun və səmərəli təşkilatçılıq vasitəsilə müstəsna loyallıq təcrübələri təqdim etmək.
- Pensiyaçı kartının koordinasiya və idarə edilməsi: yeni kartın aktivləşdirilməsi, bitmə tarixlərinə nəzarət, yenidən qeydiyyata alınması, kartın itirilməsi / zədələnməsi proseslərinin idarə edilməsi.
- mağazalardan yüklənmiş təqaüdçü müştəri məlumat və sənədlərini sistemdə yoxlamaq və düzəliş etmək.
- təqaüdçü müştərilərinin məlumatlarının monitorinqi, təqaüdçülərin statusunun təsdiqlənməsi və dövlət təşkilatında (Dövlət Sosial Müdafiə Fondu) “adsız” bank kartlarının müəyyən edilməsi.
- müxtəlif kanallardan (çağrı mərkəzi, sosial media, mağazalar, partnyorlar və s.) əldə edilmiş loyallıq kartları haqqında təqaüdçü müştərilərdən daxil olan sorğu / şikayətləri araşdırmaq və həll etmək.
- Əməliyyat məsələlərinin koordinasiyası və UMİCO tərəfdaşları ilə əməkdaşlıq: yeni mağazalarda loyallıq proqramı sistemlərinin tətbiqi (kartların paylanması, giriş/şifrənin verilməsi, təlimlərin verilməsi).
- müxtəlif kanallardan (çağrı mərkəzi, sosial media, mağazalar, partnyorlar və s.) əldə edilmiş loyallıq kartları haqqında UMİCO müştərilərdən daxil olan sorğu / şikayətləri araşdırmaq və həll etmək.
- UMICO nümayəndələrinin Bravo mağazalarında paylaşdırılmasını təmin etmək.
- Pərakəndə əməliyyatlar komandasına Kart Qeydiyyatı hesabatını təqdim etmək.
- Gizli Müştəri layihə tapşırıqlarının koordinasiyası və idarə olunmasında şöbə rəhbərinə dəstək olmaq:
- gizli alış-veriş proqramının bütün aspektlərinin təşkili, əlaqələndirilməsi və icrasına cavabdehlik daşımaq.
- proqramın uğurla həyata keçirilməsini və layihənin ayrılmış məqsədlər və müddətlər daxilində çatdırılmasını təmin etmək.
- müştərilərə xidmət və əməliyyat səmərəliliyini artırmaq üçün bütün aidiyyəti departamentlərlə əməkdaşlıq etmək.
- əsas anlayışları və tövsiyələri vurğulayan ətraflı hesabatlar və təqdimatlar hazırlamaq, həmçinin müntəzəm hesabatlar təqdim etmək (həftəlik, aylıq) və onları Bİ sisteminə yükləmək
Biliklər:
- Biznesin idarə edilməsi/marketinq/iqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi.
- Azərbaycan, ingilis və rus dilləri üzrə biliklər.
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı, Excel və Outlook üzrə qabaqcıl biliklərə sahib olmaq.
Bacarıqlar:
- Müştəri yönümlülük
- Yüksək şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları
- Bir neçə tapşırığı eyni anda idarə edə bilmək bacarığı
- çalışqan olmaq və təzyiq altında işləyə bilmə bacarığı
- problemləri təhlil etmək və həll etmək
- özünü motivasiya etmək və komandada işləmək bacarığı
- detallara diqqət etmək bacarığı
Vakansiya üzrə müraciətlər ünvanına mövzu bölməsində “Müştəri münasibətləri üzrə mütəxəssis ” qeyd etməklə edə bilərlər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır