Azerbaijan SuperMarket
İstismar xidmətləri üzrə supervayzer / Facility Supervisor
Son tarix 15 avq 2024 - [email protected]
Öhdəliklər:
- İstismar obyektlərinin saxlanması və təmiri üzrə büdcəni hazırlamaq və həyata keçirmək
- İstismar xidmətləri üzrə komandaya effektivli şəkildə rəhbərlik etmək
- təklif olunan bütün xidmətlərin həmişə əlçatan olması və ən səmərəli və nəzakətlə həyata keçirilməsi (daxili və xarici komandanın idarə edilməsi),
- bütün təchizatların çatdırılma planlaşdırılması, çıxış və inventar baxımından düzgün idarə olunması.
- Bütün sorğuların həllini peşəkar şəkildə idarə etmək. Müraciətlər hər ay qeydiyyata alınmalı və hesabat verilməlidir.
- Bütün avadanlıq üçün texniki xidmət proqramını hazırlamaq və həyata keçirmək.
- Məşğuliyyət, idarəetmə xərcləri, və bununla bağlı müvafiq büdcə, hər hansı digər təkmilləşdirmə sahələri əks etdirən aylıq hesabat hazırlamaq
Tələblər:
- İstismar xidmətləri və ya texniki dəstək sahələrində azı 5 illik iş təcrübəsi.
- Ali təhsil
- İngilis dilli üstünlük təşkil edəcək
- MS office proqlamlarında işləmək bacarığı (Excel üzrə biliklər mütləqdir).
- Planlalama üzrə bacarıqlar.
- Hesabatlıq üzrə bacarıqlar.
- Vaxtın idarə edilməsi üzrə bacarıqlar.
- Müştəri yönümlülük
Qeyd: Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “İstismar xidmətləri üzrə supervayzer” qeyd etməklə edə bilərlər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Responsibilities:
- Prepare and implement budget of the maintenance & repairs of the facilities.
- Ensure through effective supervision
- that all services offered are always available and are carried out with the most efficiency and courtesy (internal & external team management),
- that all supplies are managed correctly in terms of delivery planning, outflow and inventory.
- Professionally manage the resolving of all requests. Requests shall be logged and reported on a monthly basis.
- Develop and implement a maintenance programme for all equipment.
- Prepare a monthly report, in which all key development issues such as occupation, management cost vs. budget, improvements areas and any other are reported against.
Requirements:
- At least 5 years of experience in facility maintenance services or technical support
- Bachelor degree
- English knoüledge will be preferrable
- Ability to work in MS office programs (knowledge of Excel is a must)
- Planning skills.
- Reporting skills
- Time management skills.
- Customer orientation
Note: Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Facility Supervisor " in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Customer Experience Specialist / Müştəri münasibətləri üzrə mütəxəssis
Son tarix 15 avq 2024 [email protected]
Division: Customer Experience management
Purpose of the role: Customer Experience Specialist ensures that customers receive exceptional service and a positive overall experience during their interactions with the company.
Supervision:To deliver exceptional loyalty experiences through a proactive, compliant, and efficient organization focused on customer satisfaction through coordination, monitoring and issue management focused on the operation in stores.
Job Responsibilities:
- Coordination and management of the Pension card: new card activation, control expire dates, re-registration, card loss / damage processes.
- check and correct pension customer data and documents in system, which uploaded from stores
- monitoring pension customer data, confirm pensioners status and identifying “no name” bank cards with government organization (State Social Protection Fund)
- investigation and solving pensioner customer requests / complaints about loyalty cards received via different channels (Contact Center, social media, stores, partners etc.)
- Coordination of operational issue and collaboration with UMICO partners:
- implementation of loyalty program systems in new stores (card distribution, login/password provision, facilitating trainings)
- investigation and solving UMICO customer requests / complaints about loyalty cards received via different channels (Contact Center, social media, stores, partners etc.)
- provide distribution of UMICO representatives in Bravo stores
- provide Card Registration report to Operational team.
- Assist HOD with coordination and management of the Mystery Shopper project tasks: responsible for organizing, coordinating, and executing all aspects of the mystery shopping program.
- ensure the successful implementation of the program and project delivery within allotted goals and timelines.
- collaborate with all involved departments to improve customer service and operational efficiency.
- prepare detailed reports and presentations highlighting key insights and recommendations and providing regular reports (weekly, monthly) and upload them to BI system
Position Qualification:
Knowledge:
- Bachelor's degree in business administration/marketing/economics
- Azerbaijan, English and Russian language skills
- Microsoft Office programs, advanced knowledge of Excel and Outlook
Skills:
- customer oriented
- high verbal and written communication skills
- multitasking
- hard worker and ability to work under pressure
- problem analysis and problem solving
- self-motivation and good teamworking skills
- detail oriented
Note: Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Customer Experience Specialist " in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Vəzifənin məqsədi:
- Müştəri münasibətləri üzrə mütəxəssis müştərilərin şirkətlə qarşılıqlı əlaqələri zamanı müstəsna xidmət və müsbət ümumi təcrübə almasını təmin edir.
- Mağaza əməliyyatlarına yönəlmiş koordinasiya, monitorinq və problemlərin idarə edilməsi yolu ilə müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi üçün proaktiv, qaydalara uyğun və səmərəli təşkilatçılıq vasitəsilə müstəsna loyallıq təcrübələri təqdim etmək.
- Pensiyaçı kartının koordinasiya və idarə edilməsi: yeni kartın aktivləşdirilməsi, bitmə tarixlərinə nəzarət, yenidən qeydiyyata alınması, kartın itirilməsi / zədələnməsi proseslərinin idarə edilməsi.
- mağazalardan yüklənmiş təqaüdçü müştəri məlumat və sənədlərini sistemdə yoxlamaq və düzəliş etmək.
- təqaüdçü müştərilərinin məlumatlarının monitorinqi, təqaüdçülərin statusunun təsdiqlənməsi və dövlət təşkilatında (Dövlət Sosial Müdafiə Fondu) “adsız” bank kartlarının müəyyən edilməsi.
- müxtəlif kanallardan (çağrı mərkəzi, sosial media, mağazalar, partnyorlar və s.) əldə edilmiş loyallıq kartları haqqında təqaüdçü müştərilərdən daxil olan sorğu / şikayətləri araşdırmaq və həll etmək.
- Əməliyyat məsələlərinin koordinasiyası və UMİCO tərəfdaşları ilə əməkdaşlıq: yeni mağazalarda loyallıq proqramı sistemlərinin tətbiqi (kartların paylanması, giriş/şifrənin verilməsi, təlimlərin verilməsi).
- müxtəlif kanallardan (çağrı mərkəzi, sosial media, mağazalar, partnyorlar və s.) əldə edilmiş loyallıq kartları haqqında UMİCO müştərilərdən daxil olan sorğu / şikayətləri araşdırmaq və həll etmək.
- UMICO nümayəndələrinin Bravo mağazalarında paylaşdırılmasını təmin etmək.
- Pərakəndə əməliyyatlar komandasına Kart Qeydiyyatı hesabatını təqdim etmək.
- Gizli Müştəri layihə tapşırıqlarının koordinasiyası və idarə olunmasında şöbə rəhbərinə dəstək olmaq:
- gizli alış-veriş proqramının bütün aspektlərinin təşkili, əlaqələndirilməsi və icrasına cavabdehlik daşımaq.
- proqramın uğurla həyata keçirilməsini və layihənin ayrılmış məqsədlər və müddətlər daxilində çatdırılmasını təmin etmək.
- müştərilərə xidmət və əməliyyat səmərəliliyini artırmaq üçün bütün aidiyyəti departamentlərlə əməkdaşlıq etmək.
- əsas anlayışları və tövsiyələri vurğulayan ətraflı hesabatlar və təqdimatlar hazırlamaq, həmçinin müntəzəm hesabatlar təqdim etmək (həftəlik, aylıq) və onları Bİ sisteminə yükləmək
Biliklər:
- Biznesin idarə edilməsi/marketinq/iqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi.
- Azərbaycan, ingilis və rus dilləri üzrə biliklər.
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı, Excel və Outlook üzrə qabaqcıl biliklərə sahib olmaq.
Bacarıqlar:
- Müştəri yönümlülük
- Yüksək şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları
- Bir neçə tapşırığı eyni anda idarə edə bilmək bacarığı
- çalışqan olmaq və təzyiq altında işləyə bilmə bacarığı
- problemləri təhlil etmək və həll etmək
- özünü motivasiya etmək və komandada işləmək bacarığı
- detallara diqqət etmək bacarığı
Vakansiya üzrə müraciətlər ünvanına mövzu bölməsində “Müştəri münasibətləri üzrə mütəxəssis ” qeyd etməklə edə bilərlər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır