Azerbaijan SuperMarket
Merçendayzinq işləri üzrə köməkçi
Son tarix 02 iyn 2024 - [email protected]
Şöbə: Layihə və planoqram
Hesabat verir: Yeni mağazaların açılışı və yenidənqurma üzrə supervayzer
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağazada məhsulların planoqramına uyğun ön üzlərinin yığılması
- Mallar, xüsusi sifariş siyasətləri, hədiyyə qablaşdırma xidmətləri, promo aksiyalar və s. haqqında biliklərə malik olmaq
- Vitrinlərə nəzarət, merçendayzinq standartlarını mağazada tətbiq etmək
- Satış məkanında malların çeşidlərinin və ölçülərinin mövcudluğunu təmin etmək
- Mağazada mövsümə uyğun məhsulların nümayişini təşkil etmək
- Lazım olduqda rəfləri yeni mallarla doldurmaq
- Müştəri məmnuniyyətini artırmaq və satışları artırmaq üçün mağazada təklif olunan məhsul və xidmətlər haqqında müştəri rəylərini toplamaq
- Mağaza layihəsinə əsasən rəflərin düzgün yerləşdirilməsi nəzarət etmək.
- Mağazada plana əsasən digər şöbələrin işlərinin vaxtında, düzgün aparılması və təhvil verilməsinə nəzarət etmək.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Dəqiqlik
- Detallara diqqət
- Fəallıq
- Əla ünsiyyət bacarığı
- Təşkilatçılıq bacarığı
- Kommersiya məlumatlılığı və müştəri xidməti oriyentasiyası
- MS Ofis proqramları (əsasən də Excel)
- Azərbaycan dili biliyi
Əmək şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi,
- gecə növbəsi
- iş yeri mağazalar
Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “Merçendayzinq işləri üzrə köməkçi” qeyd etməklə edə bilərlər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Responsibilities:
- Assembling the front faces of the products according to the planogram in the store
- Have information about products, special order policies, gift wrapping services, promotions etc.
- Control of showcases, applying merchandising standards in the store
- Ensuring the availability of product types and sizes at the point of sale
- Organize display of seasonal products in the store
- Replenish shelves with new merchandise as needed
- Collecting customer feedback on products and services offered in the store to increase customer satisfaction and increase sales
- To control the correct placement of shelves according to the store project.
- To control the timely, proper execution and delivery of the work of other departments in the store according to the plan.
Requirements:
- Accuracy
- Attention to details
- Activity
- Excellent communication skills
- Organizational skills
- Commercial awareness and customer service orientation
- Knowledge of MS Office programs (mainly Excel)
- Knowledge of Azerbaijani language
Working conditions:
- Working week: 6 days
- Working hours : nightshift
- Working place: stores.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Merchandizing Assistant " in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Pərakəndə əməliyyatlar üzrə mütəxəssis
Son tarix 02 iyn 2024 - [email protected]
İş yeri: Baş Ofis
Hesabat verir: Əməliyyat direktoru
Vəzifə üzrə öhdəliklər:
- Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların təqdim olunması
- Satış, itkilər, məzuniyyət, ehtiyatların vəziyyəti və s. KPI hesabatların hazırlanması
- Mağazalar üzrə sərfiyyat mallarının sifarişi
- İnvoysların sistemə əlavə olunması
- Gündəlik və həftəlik bülletenlərin hazırlanması və göndərilməsi
- Görüşlərin və iclasların təşkil olunması
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil
- Market şəbəkəsində ən azı 1 ilədək iş təcrübəsi
- RUS dilində sərbəst danışıq qabiliyyəti (mütləqdir)
- Məhsulları üzrə biliklər
- Excel bilikləri (mütləq)
- Planlaşdırma və analiz qabiliyyəti
- Nəticəyönümlülük
- Dəqiqlik və məsuliyyətlilik
İş qrafiki:
- Saat: 09:00-18:00
- Gün: Bazar ertəsi – Cümə
- Azərbaycan rayonlarına ezamiyyət (ödənişli)
Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “Pərakəndə əməliyyatlar üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə edə bilərlər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Responsibilities:
- Submission of daily, weekly and monthly reports
- Sales, losses, leave, stock status, etc. Preparation of KPI reports
- Ordering consumer goods for stores
- Adding invoices to the system
- Preparation and sending of daily and weekly newsletters
- Organization of meetings
Requirements:
- High education
- At least 1 year of work experience in the market chain
- Fluency in Russian (must)
- Product knowledge
- Knowledge of Excel (must)
- Ability to plan and analyze
- Result oriented
- Accuracy and accountability/
Working conditions:
- working hours:
- working days
- business trip to Azerbaijan regions.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Retail operations Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.