Azerbaijan SuperMarket
Training Facilitator
Son tarix 15 mar 2023 [email protected]
Job Responsibilities:
- Participate in identification of training needs related to the store positions
- Work closely with all levels of store management and specialists of related departments to create training materials for store staff
- Deliver training sessions, hold quality check visits
- Apply designed tools to check effectiveness of delivered training sessions
- Develop or oversee the production of classroom handouts, instructional materials, and manuals
- Ensure and maintain the record of training attendance
- Ensure that Company Policies and Standard Operating Procedures are adhered to and always followed during training processes.
Required Qualifications:
- Bachelor's degree
- Native Azerbaijani. Knowledge of English and Russian is an advantage
- Self-confidence in public speaking/training delivery
- Excellent presentation skills
- Knowledge of MS office programs: Outlook, Power point, Word
- Ability to make research and collect required data to create training materials
- Creative and Initiative
- Time management skills
- Basic understanding of store processes.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Training Facilitator" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Qiymət monitorinqi üzrə assistent
Son tarix 14 mar 2023 [email protected]
Şöbə: Müştəri Münasibətlərinin idarə olunması və Data Analitikası
Məkan: Baş Ofis
Vəzifə Öhdəlikləri:0
- Daxil olan bütün məlumatların işlənməsi və təhlili, gündəlik və həftəlik hesabatların hazırlanması;
- Qiymət araşdırmasının dəqiq və vaxtında aparılması;
- Nəticələrin dəqiq və vaxtında təqdim edilməsi;
- Yeni məhsul imkanlarının müəyyən edilməsi;
- Yeni rəqabətin müəyyən edilməsi (mövcud rəqiblərin yeni mağazaları və ya yeni bazar oyunçuları).
Tələb olunan keyfiyyətlər:
- Dəqiqliyə və təfərrüata ciddi riayət etmək;
- Problemin həllinə analitik yanaşma və kreativlik;
- Lazımi hallarda, dəyişiklikləri dəstəkləmək və onları təşviq etmək;
- Baza kompüter biliklərinə sahib olmaq;
- Detallara diqqət yetirmək;
- Prosesləri və prosedurları dəqiq şəkildə izləmək bacarığı;
- Güclü ünsiyyət və münaqişələrin həlli bacarıqları;
- Yaxşı komanda oyunçusu olmaq;
- Yüksək motivasiyaya malik olmaq;
- İşə qarşı təmkinli, peşəkar davranış və yanaşma;
- Sadiq və etibarlı, nəzarətsiz işləməyi bacaran;
- Orta fiziki aktivlik. Gündə altı (6) saatdan çox gəzə bilmək bacarığı;
- İş şəraitinə müəyyən təhlükələrə və ya fiziki risklərə məruz qalma daxil olduğundan, əsas təhlükəsizlik tədbirlərinin izlənilməsi tələb olunur.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Qiymət monitorinqi üzrə assistent” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Receptionist
Son tarix 15 mar 2023 [email protected]
Job Role Responsibilities:
- Serve visitors by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately
- Register of incoming and outgoing correspondence
- Answer, screen and forward any incoming phone calls while providing basic information when needed
- Receive and sort daily mail/deliveries/couriers
- Maintain security by following procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges)
- Update appointment calendars and schedule meetings/appointments
- Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, collating, faxing etc.
- Assist with ad-hoc business administration
- Purchase office supplies for office use from external supplier
- Keep an accurate log of files and archive documents
- Maintain safe and clean reception area by complying with procedures, rules, and regulations;
- Contribute to team effort by accomplishing related results as needed
Knowledge / Skills / Attributes:
- Proven working experience in a front office handling receptionist responsibilities
- Solid communication skills both written and verbal
- Proficient in MS Office
- High school degree
- Professional appearance
- Fluency in Azerbaijani and Russian, good in English
- Ability to be resourceful and proactive in dealing with issues that may arise
- Ability to organize, multitask, prioritize and work under pressure