İnsan resursları və əmək haqqı üzrə köməkçi
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Şöbə: İnsan Resursları əməliyyatları və İşə qəbul
Yerləşmə: Mağaza
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Tabelləri yoxlamaq və nəzarət etmək.
-
İşdən azad olunan işçilərin tabellərini doldurmaq.
-
İşçilərin əmək haqqı hesablanması ilə bağlı yaranmış suallarının həllində köməklik göstərmək.
-
Əmək haqqı kartlarının və işçi arayışlarını təhvil vermək.
-
Əmək haqqı katlarının hazır olunması barədə işçilərə məlumat vermək.
-
İcra tutulmaları ilə bağlı işçiləri məlumatlandırmaq.
-
İşdən çıxış ərizələri və tam şəkildə doldurulmuş İşdən çıxış kağızlarını işçilərdən qəbul etmək və onları vaxtı vaxtında baş ofisə göndərmək.
-
Kadrlarla yaranan hər hansı problemləri dinlənmək və cavabdeh işçilərə yönəltmək.
Namizədə dair tələblər:
-
Ali təhsil.
-
Göstərilən vəzifədə ən az 6 ay təcrübə.
-
Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı.
-
Tənqidi düşüncə və təhlil bacarıqları.
-
Bir neçə prioritet məsələləri birlikdə idarə etmə bacarıqığı.
-
Problemlərin həllində yaradıcı yanaşma bacarığı.
-
Sərbəst Microsoft Office istifadəçisi.
-
Çeviklik və tez öyrənmək qabiliyyəti.
-
Gərgin iş şəraitində işləmə bacarığı.
Maraqlanan namizədlər mail ünvanına “İnsan resursları və əmək haqqı üzrə köməkçi” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Azerbaijan SuperMarket
İstismar xidməti üzrə texnik
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Yerləşmə: Baş Ofis
Departament: Texniki Heyət
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Həftəlik iş planına əsasən texniki komanda ilə birlikdə mağazalara səfər edib mövcud problemləri aradan qaldırmaq.
-
Mağazalarda olan texniki avadanlıqların işlək vəziyyətdə olduğundan əmin olmaq, avadanlıqları və ümumi mağaza ərazisini yoxlamaq.
-
Supervayzerin verdiyi tapşırıqları icra etmək və aşağıda qeyd edilən işləri yerinə yetirmək:
-
aydınlatma lampalarının dəyişdirilməsi (soyuducu, led, spot və.s.)
-
sanitar qovşaqlarda və şöbələrdə santexnika aksesuarlarının dəyişdirilməsi (krantlar, su boruları, sifonlar, tualet kağızı və maye sabun dispenserləri, unitaz aksesuarları və.s.)
-
şöbələrdə və mağazanın digər bölmələrində su və kanalizasiya bağlantı nöqtələrinin yoxlanması, sifonların və kanalizasiya xəttlərinin periodik olaraq və ya lazım olduqda təmizlənməsi
-
həşərat əleyhinə quraşdırılan cihazların yoxlanılması və periodik olaraq lampa və yapışqanlarının dəyişdirilməsi
-
qapıların çərçivələri, qapı qolları, kilid və menteşelərinin təmiri və ya dəyişdirilməsi
-
döşəmə təmiri, kafel və metlaxların dəyişdirilməsi
-
divar təmiri, kafellərin dəyişdirilməsi və boya işlərinin görülməsi
-
loker qapılarının təmiri, tutacaq və qapı kilidlərinin dəyişdirilməsi
-
siyirməli və qapılı dolabların təmiri
-
qoruyucu dəmirlərin bərkidilməsi və lazım olduqda quraşdırılması
-
dayanacaq ərazisində yerləşən stopperlərin bərkidilməsi və dəyişdirilməsi
-
müxtəlif boya işləri – qapılar, məhəccərlər, yol işarələri və.s.
-
Yuxarıda sadalanan işləri yerinə yetirərkən bütün təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək və işin təhlükəsiz görülməsi üçün lazımi tədbirləri almaq.
-
Şirkətin prosedur və qaydalarına əməl etmək, davranış qaydalarını və xüsusi geyim formalarını pozmamaq.
Namizədə dair tələblər:
-
Rəngsaz işi üzrə bacarıqlar;
-
Kafel-metlax işi üzrə bacarıqlar;
-
Alçipan işi üzrə bacarıqlar.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına "İstismar xidməti üzrə texnik" başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Azerbaijan SuperMarket
Import Buyer
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Location: Head Office
Department: Commercial Department, Import Team
Job Responsibilities:
-
Conducting market research, analyze market trends and apply this knowledge to make insightful buying decisions;
-
Analyzing past sales data to anticipate trends in consumer buying pattern;
-
Collaborating with trading team to clarify purchase requisitions, identify departmental needs, and refine specifications for future purchase orders;
-
Sourcing and selecting new products through catalogs and by attending national and international trade fairs and events;
-
Investigating and cultivating new sources for supplies and products;
-
Building relationships with suppliers and negotiate with them for the best pricing, terms and conditions;
-
Evaluating offers in accordance with company’s import strategy;
-
Carrying out complete contract and documentation cycle;
-
Processing purchasing transactions according to state and company policies and procedures;
-
Solving problems with orders in an efficient and timely manner;
-
Updating import inventory at DC and stores to ensure that stock levels are kept at appropriate levels;
-
Assisting visual merchandisers in planning import products layouts in stores to promote key lines;
-
Working with advertising department in order to promote imported products;
-
Monitoring market changes, competitor prices and products;
-
Assessment of new marketing and sales opportunities, presentation of those estimations to the respective management;
-
Preparing daily, weekly, monthly, yearly reports and analytics
-
Working out and implementing category-based import share increase strategy
Requirements to candidate:
-
Degree in Marketing, (International) Business, Finance or any other related field is an advantage;
-
1 year experience in trade, commerce, procurement, import fields;
-
At best, practical experience in a similar position;
-
Good understanding of sales and marketing strategies;
-
Well-developed communicational skills and a customer orientation;
-
Ability to easily comprehend and organize shipment processes;
-
Good command of English language.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Import Buyer" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Azerbaijan SuperMarket
Private Label Specialist
Son tarix 05 avq 2022 - [email protected]
Location: Head Office
Direct Reports: Commercial Department
Summary and Purpose of Role:
Private Label Specialist ensures implementation of the PL strategy in a line with organizational goals and objectives. PL Specialist is responsible for searching suppliers for private label products, ensuring effective and timely supply process. They ensure implementation of PL-related marketing and merchandising strategies, budgets, stock levels, sales trends, and profit objectives.
Job Responsibilities:
-
Conducting market research, analyze market trends and apply this knowledge to make insightful buying decisions;
-
Analyzing past sales data to anticipate trends in consumer buying pattern;
-
Collaborating with trading team to clarify PL purchase requisitions, identify departmental needs, and refine specifications for future purchase orders;
-
Sourcing and selecting new products by attending national and international PL fairs and events;
-
Investigating and cultivating new sources for supplies and products;
-
Building relationships with suppliers and negotiate with them for the best pricing, terms and conditions;
-
Evaluating offers in accordance with company’s PL strategy;
-
Carrying out complete contract and documentation cycle;
-
Processing purchasing transactions according to state and company policies and procedures;
-
Solving occurring problems with orders in an efficient and timely manner;
-
Updating PL inventory at DC and stores to ensure that stocks are kept at appropriate levels;
-
Assisting visual merchandisers in planning PL products layouts in stores to promote key lines;
-
Working with advertising department in order to promote PL products;
-
Monitoring market changes, competitor prices and products;
-
Assessment of new marketing and sales opportunities, presentation of those estimations to the respective management;
-
Preparing daily, weekly, monthly, yearly reports and analytics
-
Working out and implementing category-based PL share increase strategy
Requirements to candidate:
-
Degree in Marketing, (International) Business, Finance or any other related field is an advantage;
-
Experience in Private Label field (at best, practical experience in a similar position);
-
Good understanding of sales and marketing strategies;
-
Well-developed communicational skills (written and oral) and a customer orientation;
-
Knowledge about budget management, stock management, procurement, international trade, and taxations;
-
Ability to easily comprehend and organize shipment processes;
-
Good command of Azerbaijani, Russian, and English languages;
-
Negotiation skills;
-
Organizational, multi-tasking, and time-management skills;
-
Presentation skills.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Private Label Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Procurement assistant
Son tarix 04 avq 2022 - [email protected]
Location: Head Office
Department: Procurement and Project Cost Control.
Job Responsibilities:
-
Arrange tracking of the orders and requests and keep the current record of the procurement process.
-
Coordinate the delivery with logistics department, custom clearance, and declaration filing for the purchased products and services.
-
Execute and/or control the material pricing for the estimating and bidding of goods and services.
-
Ensure the receipt, logging, and timely execution of purchase orders.
-
Manage purchasing, expediting, and shipping sections to meet the needs of the company regarding obtaining goods and services according to company’s construction schedule.
-
Direct development of supply sources and database from foreign & local markets to assure product and service quality, delivery timelines, and procedures standards are maintained.
-
Explore market, make trend analysis, follow market news, and perform other functions as may be required in procurement process.
Required Qualifications:
-
Bachelor’s degree.
-
Excellent negotiating abilities.
-
Strong interpersonal skills and decision-making ability
-
Solid understanding of supply chain concepts and supplier analysis methods.
-
Upper intermediate level of English and Russian
-
Strong communication and conflict resolution skills.
-
Good analytical skills.
-
Good team player.
-
Calm, professional attitude and approach to work.
-
Able and willing to advice and support colleagues at all levels.
-
Reliable and trustworthy, with the ability to work unsupervised.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Procurement Assistant" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Junior Procurement Specialist
Son tarix 04 avq 2022- [email protected]
Location: Head Office
Department: Procurement and Project Cost Control.
Job Role Responsibilities:
-
Arrange tracking of the orders and requests and keep a current record of the procurement process.
-
Coordinate with the logistics department the delivery, custom clearance and declaration filing for the purchased products and services.
-
Recommend purchasing policies to assure qualified delivery of goods and services considering market trends and conditions, contract requirements and client needs.
-
Register orders and monitor the timely execution of orders.
-
Support the development of the source of delivery, the database of domestic and foreign markets to ensure quality goods and services, delivery schedules and work standards.
-
Monitor the coordination of the daily work of the department.
-
Study market conditions, follow market news and perform other functions required for procurement.
-
Supervise internal and external documents, complete customer reports and assist in archiving customer documents.
-
Assist in logistics activities.
-
Keep records of purchase applications.
-
Update and record the list of suppliers.
Position Qualification:
-
Bachelor’s degree
-
Fluency in Azerbaijani, Russian, and English (written and spoken)
-
1+ year of related experience
-
Ability to set up a proper work process
-
Ability to work in a team environment
-
Ability to make accurate decisions based on analysis, experience, organizational and judgment skills
-
Analytical thinking skills
-
Ability to work reliably and accurately unsupervised
-
Ability to use personal computer (PC), e-mail, internet, and Microsoft Office (Word, Excel, Office, Outlook, PowerPoint, MS Project).
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Junior Procurement Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.