İnsan resursları üzrə kargüzar
Son tarix 17 dek 2021
Yerləşmə: Baş ofis
Departament: İnsan Resursları və İnzibati İşlər
Vəzifə: İnsan resursları üzrə kargüzar
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Gündəlik insan resursları şöbəsi ilə əlaqədar işlərin yerinə yetirilməsi;
-
Kadr qəbulu və əmək münasibətlərinin sona yetməsi ilə əlaqədar işlərin yerinə yetirilməsi;
-
Əmək müqavilələrin və müqaviləyə əlavələrin hazırlanması;
-
Sənədləşdirmə prosesinin həyata keçirilməsi;
-
İşçi ərizələrinin qəbulu və yönəldilməsi.
Namizədə dair tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
-
Azərbaycan və İngilis dilləri üzrə biliklərə sahib olmaq;
-
Tənqidi düşüncə və təhlil bacarıqları;
-
Bir neçə prioritet məsələləri birlikdə idarə etmə bacarığı;
-
Problemlərin həllində yaradıcı yanaşma bacarığı;
-
Sərbəst Microsoft Office istifadəçisi.
Maraqlanan namizədlər "İnsan resursları üzrə kargüzar" başlığı ilə müraciət edə bilər ([email protected]).
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Senior Procurement Specialist
Son tarix 11 dek 2021
Location: Head Office
Department: Store Development
Job Responsibilities:
-
Control the purchasing of materials/services on behalf of the company and its projects, optimizing costs, observing requested time limits and quality standards;
-
Collaborate in defining project vendor list;
-
Conduct market and product research and costs analysis;
-
Address specific purchasing needs and specifications with the department;
-
Follow up potential suppliers during preparation phase of tenders and guarantee necessary secrecy during tendering phase;
-
Assist and manage the team members during their daily work;
-
Assign work to team members commensurate with job level;
-
Prepare periodic and special reports and maintains current data on vendors and new products as well as appropriate records and form;
-
Supervise office staff engaged in the processing of purchasing documents such as specifications bids, shipping releases, purchase requests and other documents;
-
Analyze vendor terms and conditions;
-
Coordinate with the requisitioning department to obtain required administrative information and/or documents necessary for processing the procurement;
-
Issue periodic reports and/or on request on progress of activities;
-
Manage with agenda development for pre-bid and pre-award meetings for project procurement;
-
Help coordinate activities with operations and maintenance team members;
-
Solicit and help tabulate commercial evaluations from bids;
-
Prepare purchase orders, deal with subcontracts, and help with sub-consultant agreements;
-
Assist in the execution of online bidding records;
-
Ensuring regional and local input is duly considered in all Global Supply Management Projects;
-
Driving implementation and compliance of Global Supply Management Strategies and ensuring that common standards, procedures and processes are followed, and best practices are utilize to improve PO life cycle constantly;
-
Perform other related duties as assigned by the Superior.
Required Qualifications:
-
Bachelor’s Degree or equivalent relevant manufacturing and/or commercial experience;
-
Minimum of 3-5 years of experience in a purchasing role is desirable;
-
Good PC knowledge, incl. PowerPoint, Word and Excel;
-
Knowledge of regulations and laws (Incoterms);
-
Good communication, coordination and organization skills;
-
Self-discipline, mature attitudes and behaviors;
-
Well organized, proactive and a good communicator;
-
Ability to work as part of a team;
-
Commitment to safe working practices, policies and legislation;
-
Enthusiastic and hard working;
-
Fluency in Azerbaijani and English languages (both verbal and written).
Interested candidates may apply for the role by sending resume by mentioning "Senior Procurement Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Azerbaijan SuperMarket
Əmlak məsələləri üzrə Koordinator
Son tarix 10 dek 2021
Yerləşmə: Baş Ofis
Departament: Marketin İnkişafı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Həftəlik plan və seçilmiş ərazi üzrə yeni məkan araşdırması;
- Hədəf meyarlarına uyğun olaraq ilkin seçim üçün məkanın yeriyərək araşdırılması;
- Hər bir məkan üçün tam yoxlanış siyahısının/qiymətləndirmə siyahısının tamamlanması;
- Sənədlərin düzgün yoxlanılması və yoxlama siyahısına uyğun olaraq Qrup Rəhbərinə/ Əmlak məsələləri üzrə Mütəxəssisə təqdim edilməsi;
- Məkanla bağlı tapılmış yeni nəticələr barədə Qrup Rəhbərinə/ Əmlak məsələləri üzrə Mütəxəssisə gündəlik hesabatın verilməsi;
- Komanda üçün nəqliyyat qeydləri üzrə hesabatın təsdiqi və İnsan Resursları departamentinə göndərilməsi;
- Potensial yerlərlə bağlı imkanların təhlilinə kömək etmək;
- Yeni marketlər üçün təqdimatların hazırlanmasına kömək etmək;
- Sahə və bazar biliklərini yeniləmək
- Bütün icarə və kommersiya müqavilələri ilə bağlı proseslərə kömək göstərilməsi və menecerin təsdiqinin alınması.
Namizədə dair tələblər:
- Bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sahə üzrə təcrübəyə malik olmaq;
- Danışıqlar aparmaq və şəxslərarası münasibət üzrə yüksək səviyyədə bacarıqlara sahib olmaq;
- Sürücülük vəsiqəsi və şəxsi avtomobilin olması mütləq şərtdir.
Qeyd: Maraqlanan namizədlər "Əmlak məsələləri üzrə Koordinator" başlığı ilə ([email protected]) müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Vakansiya: İstismar xidmətləri üzrə mütəxəssis
Yerləşmə: Baş Ofis
Departament: Marketin İnkişafı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Market binalarının ümumi nəzarətini təmin etmək.
- İstismar xidmətləri üzrə Menecerə kömək etmək və bütün texniki xidmət və təmizlik işlərinin düzgün şəkildə aparılmasını təmin etmək.
- Marketlərdən və digər departamentlərdən ümumi sorğulara nəzarət etmək və planlar hazırlamaq.
- Bütün zəruri sənədləri doldurarkən bütün yaranmış gözlənilməz halları aradan qaldırmaq.
- Texniki nəzarətçilərlə əlaqə saxlamaq və onları İstismar xidmətləri üzrə Menecerin təlimatlarına əsaslanan planlar barədə məlumatlandırmaq.
- Gündəlik ehtiyaclar, problemlər və müştəri rəyləri barədə nəzarətçiyə məlumat vermək.
- Suallara cavab verməyi bacarmaq, zəruri və təcili sualları müvafiq nəzarətçiyə yönləndirmək.
- Bütün sifarişləri etmək və onların yerinə yetirilməsini İstismar xidmətləri üzrə Menecerin təlimatlarına uyğun olaraq izləmək.
- Marketlərdən gündəlik planlar, ehtiyaclar, problemlər və müştəri rəyləri barədə mühəndislərə və texniki nəzarətçilərə məlumat vermək.
Namizədə dair tələblər:
- Texniki təhsil;
- Azərbaycan dili üzrə səlis, İngilis və Rus dilləri üzrə orta səviyyədə biliklər;
- MS office proqlamlarında işləmək bacarığı;
- İstismar xidmətləri (Təmir və texniki dəstək) sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;
- Bina elektrikro-mexanika texnologiyaları haqqında biliklərə sahib olmaq;
- Problemləri həll etmə və qərar qəbul etmə bacarıqlarına malik olmak
Maraqlanan namizədlər " İstismar xidmətləri üzrə mütəxəssis " başlığı ilə [email protected] email adresi vasitəsi ilə müraciət edə bilər.