Şöbə: Maliyyə
Vəzifə: Kiçik Mühasib
Kateqoriya: Ştat
İşin növü: Tam
Vəzifə öhdəlikləri:
• Gəlir/Xərclərin uçotu, Jurnal qeydlərinə nəzarət.
• Maliyyə məlumatlarının təhlili və Aylıq / Rüblük / İllik hesabatların və Balans Hesabatının hazırlanması.
• Ay sonu əməliyyatlarının tamamlanması.
• Maliyyə və idarəetmə hesabatlarına ümumi baxış və keyfiyyətə nəzarət
• Maliyyə yoxlanışlarına və baş kitabın hazırlanmasına kömək.
• Digər şöbələrlə sıx əlaqə (Təchizat və s.); Əmtəə Olmayan Malların və Satış nöqtələrinin nəzarəti və İzlənməsi;
Vəzifə tələbləri:
• Bakalavr dərəcəsi;
• Minimum 1 il müvafiq iş təcrübəsi
• ACCA F3 (Maliyyə uçotu)
• Sənədlərə nəzarət və müvafiq iş prosesləri haqqında biliklər;
• Sürətlə inkişaf edən mühitdə normal performansın göstərilməsi və gərgin iş rejiminin peşəkarlıqla idarə edilməsi;
• Azərbaycan və ingilis dillərində mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
• Yaxşı təşkilatçılıq bacarığı;
• Kompüter proqramları üzrə mükəmməl iş bilikləri (Microsoft Suite, xüsusən də Excel ilə işləmək bacarığına üstünlük verilir);
Zəhmət olmasa CV / Qısa Tərcümeyi-halınızı "Kiçik Mühasib" başlığı ilə [email protected] ünvanına göndərin.
Location Head Office
Position: MEP Manager
Department: Store Development
Job Responsibilities:
- Controlling and supervising all MEP related planning construction and installation of new buildings
- Optimize and minimize all MEP installation cost
- Plan, organize, and participate in implementing building upgrades as part of energy performance
- Define project scope and perform project estimates
- Ensure project estimates are accurate and the project scope is executable within the budget
- Prepare technical site visit and progress update reports
- Coordination and oversee subcontractor project execution
- Control project implementation schedules
- Communicate project and package updates to engineering team and management
- Plan and oversee startup, testing and commissioning functions
- Schedule and plan site visits and data collection
- Review BOQs and invoices for accuracy and completion
- Verify completed works are in line with contract requirements
- Control project commissioning plans and system specific templates and tests for subcontractor testing
- Control project organization charts and contact lists
- Control project documentation, health and safety requirements and subcontractor compliance
- Review submitted consultant and contractor proposals and submissions
- Provide constant communication and project progress reports to management team
- Oversee various project consultants, contractors and internal staff during design, specification, bid, installation, and management phases
- Control project BOQ based on project requirements
- Manage approvals, completion of work and payment of project consultants and contractors
- Make site visits to verify and confirm project equipment performance and operation
- Research and identify industry and market best practices and techniques to implement into projects
- Identify latest technology, tools, processes and practices to help teams deliver more efficiently
- Support growth and strength of the company culture and structure to ensure collaborative, open and enjoyable company
- Maintain organized project files and information for reporting to client, invoicing and company performance in company standards and format
- Attending regular meetings (on work progress, coordination, design, etc.) with Main Contractor and Consultant to discuss key issues related to the project and take effective corrective actions.
- Monitor project budgets and schedule and oversee performance to ensure on time, quality and on budget project execution
- Coordinate with the energy and engineering design team on all aspects of the design.
- Prepare periodic reports for management including status of budgets, variance/change claims, schedules, disputes, up-coming activities & safety records.
- Ensure all technical aspects of the projects are strictly complied with and in conformity with Conditions of Contract, Particular Specifications, General Specifications, Contract Drawings & BOQ.
- Ensure that the health and safety requirements are provided and that they comply with authorities’ regulations.
- Provides guidance, managerial, technical support to complete project team.
- Prepare program master schedule and performs critical path analysis.
- Prepare plans and schedules, status reports and performance evaluation.
- Provide program planning capabilities including interfaces and risks analysis.
- Ensure program policies and procedures are implemented accordingly.
- Making value engineering to make cost saving for company
- Executing materials and method of statement approvals.
Required qualifications:
- University degree in related field
- Minimum 5 years of related experience
- Minimum 3 years of experience in management
- Knowledge of Azerbaijani and English
Note:
Interested candidates may apply for the role by sending resume to [email protected] email address, mentioning "MEP Manager" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.