Position: Junior Cost Control Specialist
Location: Head Office
Department: Store Development
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400 - 4000 manat - 27 VAKANSİYA
Job Responsibilities:
- Responsibility for closing of number of projects
- Checking of relevant cost documents
- Assisting in preparation of relevant cost reports
- Constructional contract preparation
- Keep records of orders/certificates/proposals and their registration
- Checking/comparing and analyzing proposals from contractors
- Preparation of estimated budget for construction projects.
Required Qualifications:
- Bachelor's degree in finance and related fields.
- Knowledge of Azerbaijani and English languages. Russian is desirable.
- Ability to work in a team environment
- Ability to make accurate decisions based on analysis, experience, organizational and judgment skills
- Analytical thinking skills
- Ability to work independently
- Computer soft skills such as Microsoft Office (Word, Excel is mandatory)
Note Interested candidates may apply for the role by sending resume to [email protected] email address, mentioning "Junior Cost Control Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
, instructional materials, aids and manuals;
- Research training materials and methods;
- Develop training programs;
- Update or modify existing courses;
- Oversee various administrative duties, such as scheduling training sessions;
- Monitor training quality results;
- Assess training effectiveness to ensure incorporation of taught skills and techniques into employees work behavior;
- Perform training needs assessments;
- Review training materials from a variety of vendors and choose appropriate materials;
- Design and create training manuals, online learning modules, and course materials;
- Assess training needs through surveys, interviews with employees, or consultations with managers or instructors;
- Monitor and evaluate training programs to ensure they are current and effective;
- Managing all phases of training interventions;
- Periodically evaluate ongoing programs to ensure that they reflect any changes;
- Stay abreast of the new trends and tools in employee development.
Position Qualifications
• BS degree in Education, HR or a related field;
• Experience in designing multiple training events in a corporate setting;
• Familiarity with traditional and modern training methods, tools and techniques;
• Analytical skills;
• Creativity;
• Excellent Communication skills;
• Planning, organization and time management skills;
• Proficiency with Microsoft Office;
• Familiarity with talent management and succession planning.
Note
Interested candidates may apply for the role by sending resume to [email protected] email address, mentioning "Training Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Vəzifə: İnşaat Mühəndisi
Yerləşmə: Baş ofis
Şöbə: Marketin İnkişafı üzrə Departament
Vəzifə öhdəlikləri
- Tikinti işlərinə nəzarət etmək.
- İş qrafikini izləmək, yarana biləcək gecikmələrlə bağlı rəhbərliyə məlumat vermək və müvafiq tədbirləri görmək.
- Gündəlik sahə inspeksiyası etmək.
- Görülən işlərin keyfiyyətinə nəzarət etmək.
- Görülən işlərin həcmini yoxlamaq.
- Podratçılarla görüşlər keçirmək.
- Sahədə istifadə olunan materialların uyğunluq sertifikatlarını yoxlamaq.
- Podratçı tərəfindən təqdim edilmiş tikinti layihəsinin spesifikasiyasına, işin əhatə dairəsinə və təsdiq edilmiş layihə cədvəlinə uyğunluğuna nəzarət etmək. Binanın istismara verilməsi ilə bağlı işin həyata keçirilməsinə nəzarət edib rəhbərliyi mütəmadi məlumatlandırmaq.
- Yeni inşa olunacaq binalar üçün dövlət qurumlarına icazə məktublarını yazmaq.
- Tikinti iş qrafikləri və tikinti materaillarının çatdırılma ardıcıllığı, anbarlaşdırılması və düzgünlüyünə nəzarət etmək.
- İşin təkmilləşdirilməsi üçün risklər və imkanlar barədə məlumatları vaxtında yuxarı rəhbərliyə çatdırmaq.
- Tikinti məhsuldarlığını və işlərin planlaşdırılmasını izləmək, gecikən işlərin səbəblərini araşdırıb rəhbərliyə məlumat vermək.
- Qüsur/əskiklərlə bağlı siyahı hazırlamaqla binaların təslim edilmə proseslərində iştirak etmək və qüsur/əskiklərin aradan qaldırılması prosesində iştirak etmək.
- Avadanlıqların quraşdırılma prosesinə nəzarət etmək.
- Ətraf mühit, sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək.
- Tələb olunan vəzifələri yerinə yetirmək.
Vəzifəyə dair tələblər
- Layihə nəzarəti ilə bağlı texniki bacarıq və tikinti mühəndisliyi üzrə 1 ildən 3 ilədək iş təcrübəsi.
- Müvafiq sahə üzrə bakalavr dərəcəsi və ya ekvivalenti.
- Sahibkarlıq yanaşması ilə yüksək motivasiyaya sahib olmaq.
- Bütün fərdlər və şəxslərlə açıq ünsiyyət qurma və işləmək bacarığı. Gülərüz, həvəsli və nəcib xüsusiyyətlərə malik olmaq.
Bacarıqlar
- Layihələri oxuma bacarığı.
- Problemləri həll etmə bacarığı.
- Düzgün iş prosesini inkişaf etdirmə bacarığı.
- Şəxslərarası mükəmməl ünsiyyət və analitik bacarıqlara malik olmaq.
- Davamlı ünsiyyət və münaqişələrin həll edilməsi bacarığı.
- Mükəmməl təqdimat bacarığı.
- Başqaları ilə bacarıq və bilikləri bölüşmək qabiliyyəti.
- Yüksək səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
- Vaxtını düzgün təşkil edə bilmə bacarığı.
- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), həmçinin CAD software (AutoCAD) kimi kompüter və şirkətin kommunikasiya vasitələrini istifadə edərək, öz səriştəsini nümayiş etdirmək.
Əsas xüsusiyyətlər
- Yaxşı komanda oyuncusu.
- Özünü yüksək səviyyədə motivasiya edə bilmək.
- Sakit, peşəkar münasibət və yanaşmaya malik olmaq.
- Bütün hallarda həmkarlarına məsləhət vermək və dəstək olmaq bacarığı və istəyi.
- Güvənilən və etibarlı, sərbət işləyə bilmək bacarığı.
Qeyd Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına "İnşaat Mühəndisi" başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.