Azerbaijan SuperMarket
İşə qəbul üzrə mütəxəssis
Son tarix 07 iyl 2024 - [email protected]
Yerləşmə/Work place: Baş ofis\mağazalar
Departament/Department: İnsan Resursları
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kadr ehtiyaclarını təmin etmək üçün mağaza rəhbərliyi ilə əməkdaşlıq
- Namizədlərlə müsahibələrin aparılması və mağazaları müəyyən olunmuş vaxtda keyfiyyətli işçi ilə təmin etmək
- Aktiv vakansiya sayının və işçi axınını nəzarətdə saxlanılması
- İşçilərin işdən çıxarılması zamanı çıxış barədə müsahibələrin aparılması lazımı tədbirlərin görülməsi
- Mütəmadi olaraq İR hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Pərakəndə ticarət sahəsində İnsan resursları üzrə 2 il üzərində iş təcrübəsi
- İşə qəbul üzrə müsahibə aparmaq bacarıqları,
- Əmək qanunvericiliyi bilikləri,
- Komanda ilə işləmək bacarığı
- Ünsiyyətcil, hədəf yönümlü, müştəri yönümlü, nəticə yönümlü
- Orta İngilis dili biliyi arzuolunandır
- MS office bilikləri , xüsusilə Excel mütləqdir.
İş qrafiki:
- Saat: 09:00-18:00
- Gün: Bazar ertəsi – Cümə
- Müqavilə müddəti: 3 aydır. İşçinin performansı yüksək olduqda müqavilə müddətinin 1 ilə uzadılmasına baxılacaq.
Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “İşə qəbul üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə edə bilərlər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Work place: Head office\ Stores
Department: Human Resources
Job duties:
- Collaborate with store manager to provide store personnel
- Conducting interviews with candidates and providing the stores with a qualitative employee at the specified time
- Controlling the number of active vacancies and the turnover
- Taking necessary measures to conduct exit interviews during employees’ dismissal
- Regularly preparing Human Resources reports and presenting them to management.
Requirements:
- 2 years plus professional HR experience in retail
- Recruitment interview skills
- Knowledge of labor legislation
- team player
- Communicative, target-oriented, customer-focus, result-oriented
- Intermediate level of English is desirable
- Knowledge of MS office, especially Excel.
Work graphic:
- working hours: 09:00-18:00
- working days: Monday - Friday
- contract period: 3 months. The contract extension for 1 year will be considered in case of successful performance.
İnterested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Recruitment Specialist " in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Sosial Media Müştəri Xidmətləri üzrə Köməkçi
Son tarix 10 iyl 2024 - [email protected]
Şöbə: Müştəri münasibətlərinin idarə olunması
Yerləşmə: Baş Ofis
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bravonun öz sosial media platformalarında (Facebook, Instagram, Tik-Tok və s.) şərhlər, gələnlər qutusu/şəxsi mesajları və divar yazıları daxil olmaqla müştəri rəylərini cavablandırmaq və idarə etmək;
- İctimai postlar, #Bravo və @Bravo ilə istifadəçi hekayələri və xəbər səhifələri, bloggerlər, media nümayəndələri, qapalı qruplar və s. daxil olan sosial media platformalarında (Facebook, Instagram, Tik-Tok) Bravo qeydlərinin monitorinqi;
- Müştəriləri Bravo məhsul və xidmətləri haqqında məlumatlarla təmin etmək;
- Sosial media vasitəsilə müştəri şikayətlərini idarə etmək, müvafiq həllər və alternativlər təqdim etmək, həllini təmin etmək üçün təqib etmək; prioritet məsələləri müəyyən etmək və ünvanlamaq;
- Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni qeydiyyata almaq, müştəri hesablarını idarə etmək və fayl sənədlərini saxlamaq.
Namizədə dair tələblər:
- Bakalavr dərəcəsi;
- Müştəri xidmətləri, sosial media idarəçiliyi və digər əlaqəli sahələrdə iş təcrübəsi;
- Sərbəst Azərbaycan dili, orta səviyyədə ingilis dili biliyi;
- MS Office proqramlarında işləməyi bilmək;
- Yüksək ünsiyyət bacarıqları;
- Müştəri yönümlülük;
- Analiz və problem həll etmə bacarığı;
- Komanda oyunçusu olmaq.
Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “Sosial Media Müştəri Xidmətləri üzrə Köməkçi” qeyd etməklə edə bilərlər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Responsibilities:
- Answer and handle customer feedback on Bravo’s own social media platforms (Facebook, Instagram, Tik-Tok etc) which include comments, inbox/directs messages, and wall posts;
- Monitoring Bravo mentions on social media platforms (Facebook, Instagram, Tik-Tok) which include public posts, user stories with #Bravo and @Bravo and news pages, bloggers, media persons, close groups etc.;
- Provide customers with information of Bravo products and services;
- Handle customer complaints via social media, provide appropriate solutions and alternatives, follow up to ensure resolution; identify and escalate priority issues;
- Register of customer interactions, manage customer accounts and keep file documents.
Requirements:
- Bachelor’s degree;
- Working experience in customer service, social media management and other related fields;
- Fluent Azerbaijani, intermediate English language skills;
- Knowledge of MS Office programs;
- High communication skills;
- Customer focus;
- Analysis & problem solving skills;
- Team player.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Social Media Customer Service Assistant" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
İnsan Resursları xidmətləri üzrə Mütəxəssis (Logistika və Distribusiya Mərkəzi)
Son tarix 03 iyl 2024 [email protected]
Yerləşmə: Logistika və Distribusiya Mərkəzi (Lökbatan qəsəbəsi)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Namizədlərlə müsahibələr aparmaq və Logistika və Distribusiya Mərkəzini müəyyən olunmuş vaxtda keyfiyyətli işçi ilə təmin etmək
- Əməkdaşların karyera inkişaf planlarının həyata keçirilməsini təmin etmək
- Mərkəz üzrə işçilərin mükafatlandırma və təqdiretmə tədbirlərini həyata keçirmək
- İşçilərin işdən çıxış zamanı çıxış barədə müsahibələrin aparılması və lazımi tədbirlər görmək
- Əmək münasibətləri ilə bağlı məsələlərinin araşdırılmasında dəstək göstərmək
- Mütəmadi olaraq İnsan Resursları üzrə hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək
- İşçi bağlılığı və işçi məmnuniyyətinin artırılması ilə bağlı mütəmadi lazımi tədbirlər həyata keçirmək
- İşçi performansının dəyərləndirilməsi prosesini təşkil etmək və təqib etmək
- Təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirilməsi ilə bağlı müvafiq şöbələrlə əməkdaşlıq etmək
- Mərkəzin Təşkilati strukturu üzrə təkmilləşdirmə prosesində təkliflər vermək
- Biznes proseslərdə baş verə biləcək dəyişikliklər əsasında yeni vəzifələr üzrə vəzifə təlimatları hazırlamaq
- İş şərtləri və iş şəraitinin Əmək qanunvericiliyi nəzərə alınmaqla təmin edilməsinə nəzarət etmək, uyğunsuzluqlar aşkarlanacağı təqdirdə aidiyyəti şəxslərə məlumat vermək.
Əmək şəraiti:
- 5 gün (Bazar ertəsi – Cümə)
- Nahar təminatı
- Nəqliyyat xidməti təmantı:
- I marşrut: Koroglu m/s – Lokbatan, çıxış: 07:15, Lokbatan – Koroglu m/s, çıxış: 17:15
- II marşrut: 20 yanvar – Lokbatan, çıxış: 07:20, Lokbatan – 20 yanvar, çıxış: 17:15
Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “İnsan Resursları xidmətləri üzrə mütəxəssis (Logistika və Distribusiya Mərkəzidə)” qeyd etməklə edə bilərlər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Responsibilities:
- Conducting interviews with candidates and providing quality staff at the specified time for the Logistics and Distribution Center
- To ensure the implementation of career development plans of employees
- Implementation of reward and appreciation measures for employees at the center
- Conducting exit interviews and taking necessary measures during dismissal of employees
- Support in investigating issues related to labor relations
- Regularly preparing Human Resources reports and presenting them to management
- Regular implementation of necessary measures related to increasing employee loyalty and employee satisfaction
- To organize and follow the employee performance evaluation process
- Identify training needs and collaborate with relevant departments
- To make suggestions in the process of improving the Organizational structure of DC
- Preparation of job description for new positions based on changes that may occur in business processes
- To monitor the provision of working conditions taking into account the Labor legislation, to inform the relevant persons if inconsistencies are detected.
Work conditions:
- 5 working days (Monday- Friday)
- Lunch is provided
- Transport services are provided:
- I marşrut: Koroglu m/s – Lokbatan, departure: 07:15, Lokbatan – Koroglu m/s, departure: 17:15
- II marşrut: 20th yanvar m/s– Lokbatan, departure: 07:20, Lokbatan – 20th yanvar m/s, departure: 17:15
İnterested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “HR Services Specialist (Logistics & Distribution Center)" in theme tab.
Please note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.