Azerbaijan SuperMarket
Meyvə-Tərəvəz Məhsulları üzrə Mütəxəssis
Son tarix 01 mar 2024 [email protected]
İş yeri: Baş Ofis
Hesabat verir: Fəaliyyətin Səmərəliliyi və Mağaza Əməliyyatları üzrə Menecer
Departament: Əməliyyatlara Dəstək.
Vəzifə üzrə öhdəliklər:
- Meyvə-tərəvəz məhsulları sahəsində üstün xidmət göstərilməsi, satışın artırılması, qazancın yaxşılaşdırılması və xərclərin azaldılması üzrə fəaliyyə dəstək olmaq.
- Meyvə-tərəvəz məhsullarının satışı istiqamətində planlaşdırmaların, itkilərə nəzarət, gündəlik satış monitorinqi
- Keyfiyyətsiz məhsulların səbəblərini təhlil etmək, onların qarşısının alınması və aradan qaldırılması üçün tədbirlər planı hazırlamaq
- Meyvə-tərəvəz məhsulları sahəsində qabaqcıl yerli və xarici təcrübəni öyrənmək
- Mağazların aidiyyatı məhsul üzrə fəaliyyət göstəricilərini yoxlamaq
- Müxtəlif mağazalarda təyin olunmuş standartlar riayət olunmasını təhlil etmək
- Mağazalarda xidmətin tələb olunan qaydalara riayət olunmaqla aparılmasını yoxlamaq
- Mağazalar üzrə həftəlik çeklist yoxlamalarını planlamaq və həyata keçirmək
- Yoxlamalar zamanı aşkar olunmuş boşluqların və ya çatışmazlıqların aradan qaldırılması istiqamətində tədbirləri həyata keçirmək.
- Aparılmış yoxlamaların və görülmüş işlərin nəticəsini əks etdirən hesabtalrı təqdim etmək
- Məhsul və xidmətlərin müştəri ehtiyacları baxımından analiz edib qiymətləndirmək və nəticədə tədbirlər təyin etmək.
- Səmərəlilik üçün əməliyyatları optimallaşdırmaq və nəzarət etmək
- Birbaşa rəhbərlik tərfindən təyin olunmuş əlaqədar digər tapşırıqları vaxtında və dəqiqliklə icra etmək.
- Şirkət siyasətinə və əməliyyat qaydalarına riayət etmək.
Vəzifə üzər tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 ilədək iş təcrübəsi
- Rus və ya ingilis dilində sərbəst danışıq qabiliyyəti (üstünlükdür)
- Məhsullar üzrə biliklər
- Baza səviyyədə Excel bilikləri
- Qida təhlükəsizliyi standartları haqqında biliklər
- Planlaşdırma və analiz qabiliyyəti
- Nəticəyönümlülük
- Yoxlama və tələb etmə bacarıqları
- Dəqiqlik və məsuliyyətlilik.
Workplace: Head office
Reports to: Operational Productivity & Instore Processes Manager
Department: Operations Support
Responsibilities:
- to provide excellent service in the field of fruit and vegetable products, to support activities on increasing sales, improving profits and reducing costs.
- Planning for the sale of fruit and vegetable products, loss control, daily sales monitoring
- To analyze the reasons of low-quality products, to prepare an action plan for their prevention and elimination
- To study advanced local and foreign experience in the field of fruit and vegetable products
- To check the performance indicators of the relevant product of the stores
- To analyze compliance with the set standards in different stores
- To check that the service in stores is carried out in compliance with the required rules
- Plan and conduct weekly checklist inspections of stores
- To implement measures to eliminate gaps or deficiencies found during inspections.
- To submit reports reflecting the results of inspections and work done
- Analyze and evaluate products and services in terms of customer needs and determine actions as a result.
- Optimize and monitor operations for efficiency
- Perform other related tasks assigned by direct management in a timely and accurate manner.
- Comply with company policies and operating rules.
Requirements:
- High education
- At least 3 years of work experience in the relevant field
- Fluency in Russian or English (preferred)
- Product knowledge
- Basic knowledge of Excel
- Knowledge of food safety standards
- Ability to plan and analyze
- Result oriented
- Control & management skills
- Accuracy and accountability
Junior Retail Expansion & Leasing Specialist
Son tarix 01 mar 2024 [email protected]
Department: Retail Expansion
Location: Head Office
Job responsibilities:
- Preparing new tenant leases and offer letters
- Collecting tenant debts
- Process all Lease Agreements & Commercial Agreements and obtain manager's approval
- Ensuring all commercial and non-commercial terms on lease agreements are enforced, i.e. collection of insurance copies, trade licenses etc.
- Monitor areas and follow-up with tenants as necessary
- Collect and analyze statistical data on sales trends to forecast future conditions
- Prepare required reports from management
- Work with and advise outside agencies and consultants in collection and analysis of data
- Keep all reports and documentations up to date
- Dealing with daily issues of tenants
- Hunting for new tenants
- Visit shops periodically.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Junior Retail Expansion & Leasing Specialist” in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Departament: Pərakəndə satışın genişləndirilməsi
İş yeri: Baş ofis
Öhdəliklər:
- Yeni icarədarların icarəsi və təklif məktublarının hazırlanması
- İcarəçi borclarının yığılması
- Bütün icarə və kommersiya müqavilələrini icra etmək və menecerin razılığını almaq
- İcarə müqavilələri üzrə bütün kommersiya və qeyri-kommersiya şərtlərinin yerinə yetirilməsini təmin etmək (məsələn, sığorta nüsxələrinin toplanması, ticarət lisenziyaları və s.)
- İcarə sahələrinə nəzarət etmək və zərurət yarandıqda icarədar ilə əlaqələri təqib etmək
- Gələcək şərtləri proqnozlaşdırmaq üçün satış tendensiyaları haqqında statistik məlumatları toplamaq və təhlil etmək
- Rəhbərlikdən tələb olunan hesabatların hazırlanması
- Məlumatların toplanması və təhlilində kənar agentliklər və məsləhətçilər ilə işləmək və onlara məsləhət vermək
- Bütün hesabat və sənədlərin mütəmadi aktuallığını təmin etmək
- İcarədar ilə gündəlik məsələləri ilə həll etmək
- Yeni icarədarların axtarıb tapılması
- Vaxtaşırı marketləri ziyarət etmək.
Tələblər:
- Biznesin idarə edilməsi, sosial elmlər, maliyyə, iqtisadiyyat, ictimaiyyətlə Əlaqələr üzrə bakalavr dərəcəsi
- İngilis dili biliyi (orta səviyyə)
- MS Office proqramları (Word, Outlook, Excel, Power Point)
- Satış bacarıqları
- İcarədarlarla düzgün ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi
- Komanda ilə işləmək bacarığı
- Yeni ideyalar/strateji planlar vermək
- Problem həll etmək bacarığı
- Təzyiq altında işləmək bacarığı.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Pərakəndə satışın genişləndirilməsi və lizinq üzrə kiçik mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Digitalization project specialist
Son tarix 01 mar 2024 [email protected]
Job Summary: Digitalization project specialist is a key role focused on advancing the digital transformation initiatives of our organization. This individual will be primarily responsible for driving digitalization and process automation projects, utilizing a suite of Microsoft tools including SharePoint, Power Automate, Power BI, Excel, and Power Apps. The role demands a strong proficiency in REST API integration and exceptional verbal and written communication skills in English.
Key Responsibilities:
Digitalization and Process Automation:
- Design and implement digital solutions to improve business processes, utilizing Microsoft SharePoint and Power Automate.
- Develop and maintain automated workflows to enhance operational efficiency.
- Integrate various systems and tools through REST API to streamline business operations.
Data Analysis and Reporting:
- Utilize Microsoft Power BI to create insightful, interactive dashboards and reports.
- Analyze complex datasets using advanced Excel functions and provide data-driven recommendations.
Application Development:
- Develop and customize applications using Microsoft Power Apps to meet specific business needs.
- Ensure user-friendly design and functionality in all developed applications.
Project Management:
- Lead digital transformation projects from conception to implementation, ensuring they are delivered on time, within scope, and budget.
- Coordinate with different departments and stakeholders to gather requirements and provide regular updates.
Training and Support:
- Provide training and support to staff on new digital tools and processes.
- Create and maintain documentation for digital solutions and training materials.
Quality Assurance:
- Conduct regular testing and quality assurance checks to ensure the reliability and efficiency of digital solutions.
- Address and resolve any technical issues or bugs in a timely manner.
Continuous Improvement:
- Stay abreast of the latest trends and developments in digital technology and automation.
- Continuously seek opportunities to improve existing digital processes and tools.
Communication:
- Communicate effectively with both technical and non-technical stakeholders.
- Prepare and present reports on project progress and outcomes to management.
Qualifications:
- Proven experience in digitalization and process automation using Microsoft SharePoint, Power Automate, Power BI, Excel, and Power Apps.
- Strong knowledge of REST API integration.
- Excellent verbal and written communication skills in English.
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Bachelor’s degree in a related field (Information Technology, Computer Science, Business, or equivalent).
- Project management skills with the ability to handle multiple projects simultaneously.
Desirable Skills:
- Certification in Microsoft technologies.
- Experience in a similar role or industry.
- Knowledge of additional programming languages or digital tools.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning " Digitalization project specialist " in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
İşin qısa təsviri: Rəqəmsallaşdırma layihəsi üzrə mütəxəssis təşkilatımızın rəqəmsal transformasiya təşəbbüslərinin irəlilədilməsində əsas rol oynayır. Bu şəxs, ilk növbədə, SharePoint, Power Automate, Power BI, Excel və Power Apps da daxil olmaqla Microsoft-un bir sıra alətlər qutusundan istifadə etməklə rəqəmsallaşdırma və proseslərin avtomatlaşdırılması layihələrinin idarə edilməsinə görə cavabdeh olacaqdır. Bu rol REST API inteqrasiyasında yüksək səviyyədə bilik və ingilis dilində müstəsna şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqlarını tələb edir.
Əsas öhdəliklər:
Rəqəmsallaşdırma və Prosesin Avtomatlaşdırılması:
- Microsoft SharePoint və Power Automate proqramlarından istifadə etməklə biznes proseslərinin təkmilləşdirilməsi üçün rəqəmsal həllərin işlənib hazırlanması və tətbiq edilməsi.
- Əməliyyat səmərəliliyinin artırılması üçün avtomatlaşdırılmış biznes axınlarının işlənib hazırlanması və qorunub saxlanılması.
- Biznes əməliyyatlarının optimallaşdırılması üçün REST API vasitəsilə müxtəlif sistemlərin və alətlərin inteqrasiyası.
Məlumatların Analizi və Hesabatın verilməsi:
- Dərin, interaktiv panellərin və hesabatların yaradılması üçün Microsoft Power BI-dən istifadə edilməsi.
- Qabaqcıl Excel funksiyalarından istifadə etməklə kompleks məlumat dəstlərinin analiz edilməsi və məlumatlara əsaslanan tövsiyələrin verilməsi.
Tətbiqin İşlənib hazırlanması:
- Biznesin xüsusi ehtiyaclarının qarşılanması üçün Microsoft Power Tətbiqlərindən istifadə etməklə tətbiqlərin işlənib hazırlanması və uyğunlaşdırılması.
- Bütün işlənib hazırlanmış tətbiqlərdə istifadəçi üçün rahat dizaynın və funksionallığın təmin edilməsi.
Layihənin idarə olunması:
- Rəqəmsal transformasiya layihələrinin konsepsiyadan tutmuş həyata keçirilməsinə qədər rəhbərliyin edilməsi, onların vaxtında, əhatə dairəsi və büdcə daxilində yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi.
- Tələblərin toplanılması və müntəzəm yeniləmələrin təqdim edilməsi üçün müxtəlif şöbələrlə və maraqlı tərəflərlə əlaqələndirmə.
Təlim və Dəstək:
- Yeni rəqəmsal alətlər və proseslər üzrə işçi heyətinə təlimin keçirilməsi və dəstəyin göstərilməsi.
- Rəqəmsal həllər və tədris materialları üçün sənədlərin yaradılması və aparılması.
Keyfiyyətə Zəmanət:
- Rəqəmsal həllərin etibarlılığının və səmərəliliyinin təmin edilməsi üçün müntəzəm testlərin və keyfiyyət yoxlamalarının aparılması.
- İstənilən texniki problemə və ya səhvlərə diqqətin vaxtında yetirilməsi və onların aradan qaldırılması.
Davamlı olaraq təkmilləşmə:
- Rəqəmsal və avtomatlaşdırma sahəsində ən son tendensiyalardan və tərtibatlardan xəbərdar olma.
- Mövcud rəqəmsal proseslərin və alətlərin təkmilləşdirilməsi üçün daima imkanların axtarılması.
Kommunikasiya:
- Həm texniki, həm də qeyri-texniki maraqlı tərəflərlə səmərəli ünsiyyətin qurulması.
- Layihənin irəliləyişi və nəticələri barədə hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
İxtisaslar:
- Microsoft SharePoint, Power Avtomate, Power Bİ, Excel və Power tətbiqlərindən istifadə etməklə prosesin rəqəmsallaşdırılması və avtomatlaşdırılması sahəsində təsdiqlənmiş təcrübə.
- REST API inteqrasiyası üzrə dərin biliklər.
- İngilis dilində əla şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
- Güclü analitik və problemin həll edilməsi bacarıqları.
- Müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi (İnformasiya Texnologiyaları, Kompüter Elmləri, Biznes və ya ekvivalenti).
- Eyni vaxtda çoxlu sayda layihələrin idarə edilməsi bacarığı ilə layihənin idarə edilməsi bacarıqları.
Arzuolunan Bacarıqlar:
- Microsoft texnologiyaları üzrə sertifikatlaşdırma.
- Oxşar rolda və ya sənayedə təcrübə.
- Əlavə proqramlaşdırma dilləri və ya rəqəmsal alətlər üzrə biliklər.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini mövzu bölməsində “Rəqəmsallaşdırma layihəsi üzrə mütəxəssis” başlığını qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Zəhmət olmasa nəzərə alın ki, işəgötürmə prosesinin növbəti addımları ilə əlaqədar yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Delikates və süd məhsulları üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 mar 2024 [email protected]
İş yeri: Baş Ofis
Hesabat verir Fəaliyyətin Səmərəliliyi və Mağaza Əməliyyatları üzrə Menecer
Departament: Əməliyyatlara Dəstək
Vəzifə üzrə öhdəliklər:
- Delikates və süd məhsulları sahəsində üstün xidmət göstərilməsi, satışın artırılması, qazancın yaxşılaşdırılması və xərclərin azaldılması üzrə fəaliyyə dəstək olmaq.
- Delikates və süd məhsullarının satışı istiqamətində planlaşdırmaların, itkilərə nəzarət, gündəlik satış monitorinqi
- İtkilərin azaldılması və satışın artırılması istiqamətində dəstək göstərmək.
- İtkilərin səbəblərini təhlil etmək, onların qarşısının alınması və aradan qaldırılması üçün tədbirlər planı hazırlamaq
- Delikates və süd məhsulları sahəsində qabaqcıl yerli və xarici təcrübəni öyrənmək
- Mağazların aidiyyatı məhsul üzrə fəaliyyət göstəricilərini yoxlamaq
- Müxtəlif mağazalarda təyin olunmuş standartlar riayət olunmasını təhlil etmək
- Mağazalarda xidmətin tələb olunan qaydalara riayət olunmaqla aparılmasını yoxlamaq
- Mağazalar üzrə həftəlik çeklist yoxlamalarını planlamaq və həyata keçirmək
- Yoxlamalar zamanı aşkar olunmuş boşluqların və ya çatışmazlıqların aradan qaldırılması istiqamətində tədbirləri həyata keçirmək.
- Aparılmış yoxlamaların və görülmüş işlərin nəticəsini əks etdirən hesabatları təqdim etmək
- Məhsul və xidmətlərin müştəri ehtiyacları baxımından analiz edib qiymətləndirmək və nəticədə tədbirlər təyin etmək.
- Səmərəlilik üçün əməliyyatları optimallaşdırmaq və nəzarət etmək
- Birbaşa rəhbərlik tərfindən təyin olunmuş əlaqədar digər tapşırıqları vaxtında və dəqiqliklə icra etmək.
- Şirkət system və əməliyyat qaydalarına riayət etmək.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 ilədək iş təcrübəsi
- Rus və ya ingilis dilində sərbəst danışıq qabiliyyəti əlavə üstünlükdür
- Məhsullar üzrə biliklər
- Baza səviyyədə Excel bilikləri
- Qida təhlükəsizliyi standartları haqqında biliklər
- Planlaşdırma və analiz qabiliyyəti
- Nəticəyönümlülük
- Yoxlama və tələb etmə bacarıqları
- Dəqiqlik və məsuliyyətlilik.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Delikates və süd məhsulları üzrə mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Workplace: Head office
Reports to: Operational Productivity & Instore Processes Manager
Department: Operations support
Responsibilities:
- Support activities to provide excellent service, increase sales, profits improvement and reduce costs in the field of delicatessen and dairy products.
- Planning, loss control, daily monitoring of sales in the direction of sale of delicatessen and dairy products
- Providing support in the direction of reducing losses and increasing sales.
- Analyze the causes of losses, development of an action plan for their prevention and elimination
- Study of advanced domestic and foreign experiences in the field of delicatessen and dairy products
- Checking the performance of stores for the corresponding product
- Analyze compliance with established standards in various stores
- To check the service of the stores to be carried out in compliance with the required rules
- Planning and conducting weekly inspections of checklists in stores
- Implement measures to eliminate gaps or deficiencies identified during inspections.
- To submit reports reflecting the results of the audits carried out and the work done
- Analyzing and evaluating products and services in terms of customer needs and, ultimately, assigning measures.
- Optimization and control of operations to increase efficiency
- Timely and accurate fulfillment of other related tasks set by the direct management.
- Compliance with the company's system and operating rules.
Requirements:
- Higher education
- At least 2 years of experience in the relevant field
- Ability to speak Russian or English fluently is an additional advantage
- Products knowledge
- Basic knowledge of Excel
- Knowledge of food safety standards
- Planning and analysis ability
- Result orientation
- Checking and demanding skills
- Punctuality and responsibility.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning " Delicatessen & Dairy Specialist” in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.