Azerbaijan SuperMarket
Mühasibatlıq üzrə kargüzar
Son tarix 05 avq 2023 [email protected]
Şöbə: Maliyyə inzibatçılığı
İş yeri: Baş ofis
Müqavilə müddəti: 3 ay
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kargüzarlıq tərəfindən lazımı şəkildə mühasibat sənədlərini mühasibat şöbəsinə təqdim etmək
- Mühasibat sənədlərini və qeydlərini düzgün tərtib etmək, onları düzgün hazırlamaq və saxlamaq
- Sənədləri arxivə yerləşdirmək
- Sənədlərin bazasının qeydiyyatını aparmaq və bazanı yeniləmək
- Sənədlərin sürətini çıxarmaq
- Sənədləri nömrələmək
- Sənədləşmə problemlərini və uyğunsuzluqları araşdırmaq, onları izləmək və itmiş sənədləri bərpa etmək.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə və ya idarəetmə)
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), ingilis (yaxşı), rus (yaxşı)
- MS Office programları üzrə biliklər (xüsusilə Excel)
- Yüksək icraçılıq bacarığı
- Operativ, dəqiq və təşəbbüskar olmaq
- Təşkilatçılıq və planlaşdırma bacarığı
- İnsanlarla fəal ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Problem həll etmə bacarığı.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Mühasibatlıq üzrə kargüzar” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Private Label Specialist
Son tarix 30 avq 2023 [email protected]
Department: Private Label & Import
Location: Head Office
Job Responsibilities:
- Conducting market research, analyze market trends and apply this knowledge to make insightful buying decisions;
- Analyzing past sales data to anticipate trends in consumer buying pattern;
- Collaborating with trading team to clarify PL purchase requisitions, identify departmental needs, and refine specifications for future purchase orders;
- Sourcing and selecting new products by attending national and international PL fairs and events;
- Investigating and cultivating new sources for supplies and products;
- Building relationships with suppliers and negotiate with them for the best pricing, terms and conditions;
- Evaluating offers in accordance with company’s PL strategy;
- Carrying out complete contract and documentation cycle;
- Processing purchasing transactions according to state and company policies and procedures;
- Solving occurring problems with orders in an efficient and timely manner;
- Updating PL inventory at DC and stores to ensure that stocks are kept at appropriate levels;
- Assisting visual merchandisers in planning PL products layouts in stores to promote key lines;
- Working with advertising department in order to promote PL products;
- Monitoring market changes, competitor prices and products;
- Assessment of new marketing and sales opportunities, presentation of those estimations to the respective management;
- Preparing daily, weekly, monthly, yearly reports and analytics
- Working out and implementing category-based PL share increase strategy
Requirements to candidate:
- Degree in Marketing, (International) Business, Finance or any other related field is an advantage;
- 3 years of experience in Private Label field (at best, practical experience in a similar position);
- Good understanding of sales and marketing strategies;
- Well-developed communicational skills (written and oral) and a customer orientation;
- Knowledge about budget management, stock management, procurement, international trade, and taxations;
- Ability to easily comprehend and organize shipment processes;
- Good command of Azerbaijani, Russian, and English languages;
- Negotiation skills;
- Organizational, multi-tasking, and time-management skills;
- Presentation skills.
Interested candidates may apply for the role by sending resume, mentioning "Private Label Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment proces.
Yerləşmə: Baş Ofis
Şöbə: Özəl Ticarət Markası və İdxal şöbəsi
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Bazar araşdırmalarının aparılması, bazar tendensiyalarının təhlili və bu biliklərin satınalma haqqında düşünülmüş qərarların qəbul edilməsi üçün tətbiqi;
- İstehlakçı alış modellərində tendensiyaların proqnozlaşdırılması üçün keçmiş satış məlumatlarının təhlili;
- Özəl ticarət marka satınalması üçün müraciətləri dəqiqləşdirmək, bölmələrin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və gələcək satınalma sifarişləri üçün şərtnamələri dəqiqləşdirmək məqsədilə ticarət qrupu ilə əməkdaşlıq etmək;
- Özəl ticarət markası ilə əlaqəli milli və beynəlxalq yarmarkalarda və tədbirlərdə iştirak etməklə yeni məhsulların axtarışı və seçilməsi;
- Yeni tədarük və məhsul mənbələrinin öyrənilməsi və yaradılması;
- Tədarükçülərlə münasibətlərin qurulması və onlarla ən yaxşı qiymətlər, şərtlər haqqında danışıqlar aparılması;
- Şirkətin özəl ticarət marka strategiyasına uyğun olaraq təkliflərin qiymətləndirilməsi;
- Müqavilə və sənədləşdirmə işlərinin tam dövrəsinin icrası;
- Satınalma əməliyyatlarının dövlətin və şirkətin siyasət və prosedurlarına uyğun olaraq işlənib-hazırlanması;
- Sifarişlərlə bağlı yaranan problemlərin səmərəli şəkildə və vaxtında həlli;
- Mal ehtiyatların müvafiq səviyyələrdə saxlanılmasını təmin etmək üçün Paylama Mərkəzi və filiallarda özəl ticarət marka ehtiyatlarının yenilənməsi;
- Əsas xətləri tanıtmaq üçün mağazalarda özəl ticarət marka məhsullarının yerləşdirilməsinin planlaşdırılmasında vizual merçendayzerlərə kömək göstərmək;
- Özəl ticarət marka məhsullarını tanıtmaq məqsədilə reklam şöbəsi ilə işləmək;
- Bazar dəyişikliklərinin, rəqiblərin və malların qiymətlərinin monitorinqi;
- Yeni marketinq və satış imkanlarının qiymətləndirilməsi, bu qiymətləndirmələrin müvafiq rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Gündəlik, həftəlik, aylıq, illik hesabat və analitik materialların hazırlanması;
- Kateqoriyalar əsasında özəl ticarət marka payının artırılması strategiyasının hazırlanması və tətbiqi.
Namizədə olan tələblər:
- Marketinq, (Beynəlxalq) Biznes, Maliyyə və ya hər hansı digər əlaqəli sahədə təhsili olan şəxslərə üstünlük verilir;
- Özəl ticarət markası sahəsində 3 illik təcrübə (ən yaxşı halda, oxşar vəzifədə praktiki təcrübə);
- Satış və marketinq strategiyalarını yaxşı anlamaq;
- Yaxşı inkişaf etmiş ünsiyyət bacarıqları (yazılı və şifahi) və müştəri yönümlülük;
- Büdcənin idarə edilməsi, ehtiyatların idarə edilməsi, satınalma, beynəlxalq ticarət və vergitutma haqqında bilikli olmaq;
- Mal daşınması proseslərini asanlıqla başa düşmək və təşkil etmək bacarığı;
- Rus və ingilis dillərini yaxşı bilmək;
- Danışıq aparmaq bacarığı;
- Təşkilati bacarıqlar, eyni zamanda bir neçə tapşırığın öhdəsindən gəlmək və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları;
- Təqdimat bacarıqları.
Maraqlanan namizədlər “Özəl ticarət markası üzrə Mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır
Social Media Assistant
Son tarix 27 avq 2023 [email protected]
Department: CEM & Data Analytics
Location: Head Office
Job responsibilities:
- Answer and handle customer feedbacks on Bravo’s own social media platforms (Facebook, Instagram, Tik-Tok etc) which include comments, inbox/directs messages, and wall posts;
- Monitoring Bravo mentions on social media platforms (Facebook, Instagram, Tik-Tok) which include public posts, user stories with #Bravo and @Bravo and news pages, bloggers, media persons, close groups etc.;
- Provide customers with information of Bravo products and services;
- Handle customer complaints via social media, provide appropriate solutions and alternatives, follow up to ensure resolution; identify and escalate priority issues;
- Register of customer interactions, manage customer accounts and keep file documents.
Required qualifications:
- Bachelor’s degree;
- Working experience in customer service, social media management and other related fields;
- Fluent Azerbaijani, intermediate English language skills;
- Knowledge of MS Office programs;
- High communication skills;
- Customer focus;
- Analysis & problem solving skills;
- Team player.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Social Media Assistant" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Şöbə: Müştəri münasibətlərinin idarə olunması şöbəsi
İş yeri: Baş ofis
Vəzifə Öhdəliyi:
- Bravonun sosial media platformalarında (Facebook, Instagram, Tik-Tok və s.) şərhləri, mesajları və elanları daxil olmaqla müştəri rəylərini cavablandırmaq və idarə etmək
- İctimaiyyətdə yazılar, #Bravo və @Bravo ilə istifadəçilərin hekayələri və xəbər səhifələri, bloggerlər, media nümayəndələri, yaxın qruplar və s. daxil olan sosial media platformalarında (Facebook, Instagram, Tik-Tok) Bravo qeydlərinin monitorinqini aparmaq
- Müştəriləri Bravo məhsul və xidmətləri haqqında məlumatlarla təmin etmək;
- Sosial media vasitəsilə müştəri şikayətlərini idarə etmək, müvafiq həllər və alternativlər təqdim etmək, həllini təmin etmək üçün təqib etmək; prioritet məsələləri müəyyən etmək və aidiyyatı üzrə yönləndirmək;
- Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni qeydiyyata almaq, müştəri hesablarını idarə etmək və fayl sənədlərini saxlamaq.
Tələblər:
- Bakalavr dərəcəsi;
- Müştəri xidməti, sosial media idarəçiliyi və digər əlaqəli sahələrdə iş təcrübəsi;
- Sərbəst Azərbaycan dili, orta səviyyədə ingilis dili biliyi;
- MS Office proqramlarını bilmək;
- Yüksək ünsiyyət bacarıqları;
- Müştəri yönümlü
- Analiz və problem həll etmə bacarığı;
- Komanda oyunçusu.
Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “Sosial media üzrə köməkçi” qeyd etməklə edə bilərlər.
Welder
Son tarix 07 avq 2023 [email protected]
Job purpose: joins, fabricates, and repairs metal and other weldable material by applying appropriate welding techniques. Interprets blueprints, specifications, diagrams or schematics to determine appropriate welding process.
Critical Responsibilities:
- Repair metal components in order to restore full functionality and safety performance.
- Maintain tools and equipment to a professional standard. Keep work station clean and orderly to retain a safe and operational work environment.
- Execute particular welds in a professional manner, examine work pieces for defects, and measure work pieces with straightedges or templates to ensure conformance with specifications.
Main duties:
- Read blueprints and drawings
- Take and read measurements
- Always follow specifications and instructions for maximum efficiency
- Weld components using manual or semi-automatic welding equipment
- Repair machinery
- Plan layouts and procedures
- Determine the appropriate welding equipment or machinery to be used
- Set up components for welding
- Align components using calipers, rulers etc. and clamp pieces
- Report damages on machines and equipment
- Test and inspect welded surfaces and structure to discover flaws
- Maintain equipment in a condition that does not compromise safety.
Required background experience & skills:
- 5years of experience as welder
- 5 years of experience using a variety of welding equipment, machinery and procedures
- 5 years of experience in using electrical or manual tools
- Successful completion of a relevant apprenticeship program is required
- Professional Certification
- Ability to read and interpret technical documents and drawings
- Good knowledge of and adherence with safety standards
- Attention to detail
- Team player
- Good time-management skills
Interested candidates may apply for the role by sending resume, mentioning "Welder" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.