Azerbaijan SuperMarket
Pərakəndə əməliyyat təlimləri üzrə mütəxəssis
Son tarix 18 noy 2024 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Vəzifə öhdəlikləri Marketlər və baş ofis üçün daxili vəzifələrlə bağlı təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsində iştirak etmək, təlim matrisinin hazırlanması üzərində işləmək;
- Təlimin konsepsiyasının və məzmununun işlənib hazırlanmasında iştirak etmək, təyin olunmuş təlimləri keçirmək;
- Təlim vərəqələri, təlimat materialları, vasitələr və kitabçalar hazırlamaq və ya hazırlıq prosesinə nəzarət etmək;
- Proseslərdə baş verən dəyişikliklərin davam edən proqramlarda əks olunduğunu təmin etmək;
- Keçirilmiş təlim proqramları ilə əlaqəli bütün məlumat bazalarına müvafiq məlumatları zamanında daxil etmək
- Təlim və inkişaf fəaliyyəti ilə bağlı müvafiq hesabatları hazırlamaq;
- Vəzifə dəyişikliyi zamanı təlim prosesi ilə əlaqəli qeydləri yoxlamaq və dəyişikliklərin uyğunluğuna nəzarət;
- Bütün zəruri resursların, o cümlədən materialların əvvəlcədən təlim üçün hazırlanması;
- İşçilərin təlim və inkişafında yeni trend və vasitələrdən xəbərdar olmaq;
- Şirkət Siyasətlərinin və Standart Əməliyyat Prosedurlarının hər zaman izlənildiyini və onlara əməl olunduğunu təmin etmək.
Tələblər:
- İnsan Resursları üzrə ümumi təcrübələrin başa düşülməsi;
- İctimai nitq / təlim keçirilməsi üzrə özünə inama sahib olmaq;
- Layihələri əlaqələndirmə qabiliyyətinə malik olmaq;
- Yüksək insan yönümlülük və ünsiyyət bacarıqları;
- Analitik düşünmə və problem həll etmə bacarığı;
- Bir neçə tapşırığı eyni zamanda icra edə bilmə bacarığı;
- Vaxtın idarə edilməsi;
- Komandada çalışma bacarığı;
- Emosional zəka;
- Yaradıcı düşünmə;
- Təşəbbüskarlıq;
- Azərbaycan dili üzrə səlist, İngilis dili üzrə orta səviyyədə biliklərə sahib olmaq. Rus dil biliyi üstünlük təşkil edir.
- MS Office proqramlarını bilmək: Outlook, Power Point, Word.
Qeyd: Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “Pərakəndə əməliyyat təlimləri üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə edə bilərlər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır
Position: Operation Trainings Specialist
Duties:
- Job duties Participate in identification of training needs related to the stores and head office positions, work on development of training matrix
- Participate in development of the concept and content of the training, to conduct the designated trainings;
- Prepare training leaflets, instructional materials, tools and manuals or control the preparation process;
- Propose annual training program and prepare teaching plans
- Ensuring that changes in processes are reflected in ongoing programs;
- Entering timely relevant information in all databases subject to the conducted training programs
- Prepare relevant reports on training and development activities;
- Check the records related to the training process during the change of position and control the compliance of the changes;
- Preparation of all necessary resources, including materials, for training in advance;
- To be aware of new trends and tools in training and development of employees;
- Ensuring that Company Policies and Standard Operating Procedures are followed and adhered to at all times.
Requirements:
- Understanding of common HR practices;
- Having confidence in public speaking / conducting training;
- Having the ability to coordinate projects;
- Strong communication skills;
- Analytical thinking and problem solving skills;
- Ability to perform several tasks at the same time;
- Time management;
- Team player
- Emotional intelligence;
- Creativity
- Initiative;
- To be fluent in Azerbaijani language and have intermediate level knowledge of English language. Russian language is preferred.
- Knowledge of MS Office programs: Outlook, Power Point, Word.
Note: Interested candidates may apply for the role by sending resume to the email address, mentioning "Operation Training Specialist" in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Vəzifə: Təlim və inkişaf üzrə mütəxəssis
Son tarix 18 noy 2024 [email protected]
- İş təhlili və karyera inkişafı vasitəsilə təşkilatın təlim ehtiyaclarını müəyyən etmək və qiymətləndirmək;
- Effektiv və məqsədyönlü tədris metodlarını tətbiq etmək; nəzərəçarpan nəticələr əldə etməyə yönəlmiş tədris vəsaitlərini hazırlamaq, tədris materiallarının və proqramlarının aktuallığını, düzgünlüyünü və səmərəliliyini təmin etmək;
- Təkmilləşdirilmə sahələrini müəyyən etmək məqsədilə işçilərin bacarıqlarını, performansını və fəaliyyətini qiymətləndirmək;
- Təlim planlarının, nəticələrin və strategiyaların uğurla həyata keçirilməsində keyfiyyətə nəzarətin tətbiq edilməsini təmin etmək;
- Şirkət Siyasətlərinə və Standart Əməliyyat Prosedurlarına davamlı uyğunluğu təmin etmək.
- Yeni işçilərin səmərəli və effektiv şəkildə şirkətə inteqrasiya olunması üçün onboarding prosesini aparmaq.
- Təcrübə proqramlarının fəaliyyət planının icrası
- Mağazalarda rəhbər vəzifələr üzrə panel qiymətləndirmələri təşkil etmək və Qiymətləndirmənin nəticələrinə əsasən təlim və inkişaf üçün tövsiyələrini vermək
- İngilis dili kurslarını təşkil etmək, idarə etmək və işçilərin dil bacarıqlarını artırmaq üçün davamlı təlim proqramları hazırlamaq.
Tələblər:
- İnsan Resursları, Təşkilati İnkişaf, Təhsil, Psixologiya və ya əlaqəli sahədə Bakalavr dərəcəsi.
- Tədris və İnkişaf üzrə Sertifikat (məsələn, CIPD, ATD, SHRM) üstünlük təşkil edir.
- Pərakəndə satış, market şəbəkəsi və ya hər hansı sürətli mühitdə oxşar rolda 2-3 illik iş təcrübəsi.
- Təlim proqramlarının dizaynı və tətbiqi üzrə təcrübə.
- İstedad inkişafı və işçi bağlılığı strategiyaları üzrə sübut edilmiş təcrübə.
- Cəlbedici təlim məzmunu yaratmaq bacarığı.
- Təlim təşəbbüslərinin səmərəli planlaşdırılması, həyata keçirilməsi və qiymətləndirilməsi.
- Təlim ehtiyaclarını qiymətləndirmək, effektivliyi ölçmək və proqramları buna uyğun tənzimləmək.
- Kiçik qruplar və böyük auditoriyalar üçün aydın və effektiv ünsiyyət.
- Müəssisənin müxtəlif şöbələri və səviyyələri ilə işləmək bacarığı.
- Müxtəlif yerlərdə və funksiyalarda olan market şəbəkəsinin unikal problemlərinə uyğun təlim həlləri hazırlaya bilmək.
- Müştəri xidməti, satış texnikaları və əməliyyat səmərəliliyi kimi pərakəndə satış işçilərinin üzləşdiyi unikal problemləri dərk etmək.
- İşçilərin bacarıq boşluqlarını və təlim ehtiyaclarını müəyyən etmək üçün qiymətləndirmələr aparmaq.
- Təlimi şəxsən və ya rəqəmsal platformalar vasitəsilə təqdim etmək.
- Təlim proqramlarının təsirini ölçmək və rəy əsasında təkmilləşdirmələr aparmaq.
- Təlimləri müəssisənin məqsədləri və təşəbbüsləri ilə uyğunlaşdırmaq üçün şöbə rəhbərləri ilə sıx əməkdaşlıq.
- İnteraktiv və cəlbedici öyrənmə təcrübələri dizayn etmək bacarığı.
Qeyd: Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Təlim və inkişaf üzrə mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Learning & Development Specialist
Responsibilities:
- Identify and assess the training needs of the organization through job analysis and career paths;
- Implement effective and purposeful training methods; develop training manuals that target tangible results, ensures that training materials and programs are current, accurate, and effective;
- Assess employees’ skills, performance, and productivity to identify areas of improvement;
- Ensure that quality control checks are built into the successful implementation of training plans, deliverables, and strategies;
- Ensure that Company Policies and Standard Operating Procedures are adhered to and followed at all times.
- Conduct the onboarding process to integrate new employees into the company efficiently and effectively.
- Implementation of the action plan of internship programs
- Organizing panel interview for managerial positions in stores and making recommendations for training and development based on the results of the evaluation
- Organize, manage, and develop ongoing training programs for English language courses to enhance employees' language skills.
Requirements
- Bachelor's Degree in Human Resources, Organizational Development, Education, Psychology, or a related field.
- Certification in Learning & Development (e.g., CIPD, SHRM) is often preferred.
- 2-3 years of experience in a similar role within retail, market chains, or any fast-paced environment.
- Experience in training program design and implementation.
- Proven track record in talent development and employee engagement strategies.
- Ability to create engaging training content.
- Efficient planning, execution, and evaluation of training initiatives.
- Assessing training needs, measuring effectiveness, and adjusting programs accordingly.
- Clear, effective communication for both small groups and large audiences.
- Ability to work with various departments and levels of the organization.
- Able to tailor learning solutions to fit the unique challenges of a market chain with diverse locations and functions.
- Awareness of the unique challenges faced by retail employees, such as customer service, sales techniques, and operational efficiency.
- Conducting assessments to identify employee skill gaps and training needs.
- Delivering training in person or through digital platforms.
- Measuring the impact of training programs and making improvements based on feedback and results.
- Working closely with department heads to align training with company goals and initiatives.
- Ability to design interactive and engaging learning experiences.
Note:
Interested candidates may apply for the role by sending resume to the email address, mentioning "Learning & Development Specialist” in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.