Xarici satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 30 dek 2021
Tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Təchizat sahəsində (tikinti sahəsi üzrə) 3 il iş təcrübəsi,
-
Sənədləşdirmə və yazışma işlərini bacarmalı,
-
Yaxşı səviyyədə kompüter bacarıqları (MS Office proqramları,1 C),
-
Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti,
-
Azərbaycan dili, İngilis dili, Rus dilini mükəmməl bilməli,
-
Komandada işləmək bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Tikinti və təsərrüfat sahəsinə aid təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
-
Yaradılmış sifariş formalarının analizi;
-
Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
-
Satınalma prosesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirilməsi və satınalma sorğularına nəzarət edilməsi, yoxlanılması və hesabatlarının hazırlanması;
-
Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması.
İş şəraiti:
-
6 günlük iş qrafiki;
-
İş yeri: Bakı, Hüseynbala Əliyev 32/24
-
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Əlaqə:
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Xarici satınalma üzrə mütəxəssis” üzrə yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Əmlak məsələləri üzrə Koordinator
Son tarix 10 dek 2021
Yerləşmə: Baş Ofis
Departament: Marketin İnkişafı
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Həftəlik plan və seçilmiş ərazi üzrə yeni məkan araşdırması;
-
Hədəf meyarlarına uyğun olaraq ilkin seçim üçün məkanın yeriyərək araşdırılması;
-
Hər bir məkan üçün tam yoxlanış siyahısının/qiymətləndirmə siyahısının tamamlanması;
-
Sənədlərin düzgün yoxlanılması və yoxlama siyahısına uyğun olaraq Qrup Rəhbərinə/ Əmlak məsələləri üzrə Mütəxəssisə təqdim edilməsi;
-
Məkanla bağlı tapılmış yeni nəticələr barədə Qrup Rəhbərinə/ Əmlak məsələləri üzrə Mütəxəssisə gündəlik hesabatın verilməsi;
-
Komanda üçün nəqliyyat qeydləri üzrə hesabatın təsdiqi və İnsan Resursları departamentinə göndərilməsi;
-
Potensial yerlərlə bağlı imkanların təhlilinə kömək etmək;
-
Yeni marketlər üçün təqdimatların hazırlanmasına kömək etmək;
-
Sahə və bazar biliklərini yeniləmək
-
Bütün icarə və kommersiya müqavilələri ilə bağlı proseslərə kömək göstərilməsi və menecerin təsdiqinin alınması.
Namizədə dair tələblər:
-
Bakalavr dərəcəsi;
-
Müvafiq sahə üzrə təcrübəyə malik olmaq;
-
Danışıqlar aparmaq və şəxslərarası münasibət üzrə yüksək səviyyədə bacarıqlara sahib olmaq;
-
Sürücülük vəsiqəsi və şəxsi avtomobilin olması mütləq şərtdir.
Qeyd: Maraqlanan namizədlər "Əmlak məsələləri üzrə Koordinator" başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Kiçik Alıcı
Son tarix 30 dek 2021
Məkan: Baş Ofis
Şöbə: Kommersiya şöbəsi (Təzə qida)
Məruzə edir: İdarəetmə Meneceri
Birbaşa hesabatlar: İdarəetmə Meneceri
İş üzrə Vəzifələr:
-
İstehsalçı və distribyutorlarla kommersiya danışıqlarının aparılması;
-
Məhsul portfeli ilə bağlı analitik hesabatların hazırlanması;
-
Təqdim edilmiş marketinq planına əsasən təchizatçı şirkətlərlə rüblük və illik tədbirlərin planlanması və həyata keçirilməsi;
-
Yeni məhsullar və məhsul qrupları barədə qərarların icrasının həyata keçirilməsi;
-
Təchizatçıların hesab-fakturalarının məqbulluğunun təsdiq edilməsi;
-
Məsul olduğu məhsul qrupun günlük satış və qazanc performansının izlənilməsi və lazımi tədbirlərin icra edilməsi;
-
Marketinq planına əsasən təqdim edilmiş məhsul təkliflərinin mağazalar daxilində sərgilənməsinə nəzarət etmək;
-
Rəqib şirkətlərin fəaliyyətinin izlənməsi və situasiyaya uyğun adekvat tədbirlərin təşkil edilməsi;
-
Qiymət dəyişikliklərinin planlanması və həyata keçirilməsi;
-
Görülən işlər və planlanan fəaliyyət barədə Kateqoriya üzrə menecerə həftəlik təqdimatın edilməsi.
Vəzifə üzrə Tələblər:
Bilik və Tələb Olunan Bacarıqlar
-
Ali iqtisadi təhsil;
-
Pərakəndə ticarət sektorunda iş təcrübəsi;
-
İngilis və Rus dilləri üzrə orta səviyyədə biliklər;
-
Yaxşı inkişaf etmiş ünsiyyət bacarıqları və müştəri yönümlülük;
-
Analitik düşünmə qabiliyyəti;
-
Hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi bacarığı.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına "Kiçik Alıcı" başlığı ilə müraciət edə bilər ([email protected])
İnsan Resursları və Əmək Haqqı üzrə Köməkçi
Son tarix 25 dek 2021
Yerləşmə: Baş Ofis
Departament: İnsan Resursları və İnzibati İşlər
Vəzifə öhdəlikləri:
-
İşdən azad olunan işçilərin son haqq hesablarının hesablanması.
-
İşçilərin əmək haqqı hesablanması ilə bağlı yaranmış suallarının həllində köməklik göstərmək.
-
Əmək haqqı kartlarının sifarişi və işçilərin arayışlarının hazırlanması.
-
Əmək haqqı katlarının hazır olunması barədə işçilərə məlumat vermək.
-
İcra tutulmaları ilə bağlı müvafiq əməliyyatları həyata keçirmək və işçiləri məlumatlandırmaq.
-
Kadrlar və maliyyə şöbələrinin, tabelçilərin işini maaş hesablanması sistemi ilə uyğunlaşdıraraq, işçi məlumatlarını lazımı qaydada keçməsini və saxlanılmasını təmin etmək (işçilərin iş saatları, əlavə iş saatları, balansda olan məzuniyyət günlərinin miqdarı və s. üzrədigər ətraflı hesabatların hazırlanması)
-
Məzuniyyət və xəstəlik vərəqələrinə aid hesablamaları həyata keçirmək
-
Bütün avans ödəmələrini və işçilərin maaşlarından bu və ya digər tutulmaları nəzarətdə saxlamaq.
Namizədə dair tələblər:
-
Ali təhsil.
-
Göstərilən vəzifə üzrə ən az 6 ay təcrübə.
-
MS Office proqramları ilə çalışma bacarığı ( Word, Excel ).
-
Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı.
-
Azərbaycan, İngilis dilləri üzrə biliklərə sahib olmaq.
-
Tənqidi düşüncə və təhlil bacarıqları.
-
Bir neçə prioritet məsələləri birlikdə iradə etmə bacarıqları.
-
Problemlərin həllində yaradıcı yanaşma bacarığı.
-
Çeviklik və tez öyrənmək qabiliyyəti.
-
Gərgin iş şəraitində işləmə bacarığı.
Qeyd: Maraqlanan namizədlər email ünvanına "İnsan Resursları və Əmək Haqqı üzrə Köməkçi" başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır ([email protected]).
Çağrı mərkəzi üzrə agent
Son tarix 22 dek 2021
Məkan: Baş Ofis
Şöbə: Müştəri münasibətlərinin idarə olunması
Məruzə edir: Müştəri münasibətlərinin idarə olunması Meneceri
Birbaşa hesabatlar: Çağrı mərkəzi üzrə Koordinator
İş üzrə Vəzifələr:
-
Zəng, e-mail və "Whatsapp" mesajlarını cavablandırmaq.
-
Telefon, e-mail və "Whatsapp" vasitəsilə göndərilən müştəri sorğularına baxmaq.
-
Mövcud resurslardan istifadə etməklə zəruri məlumatları araşdırmaq.
-
Müştəri şikayətlərinə baxmaq və şikayətlərin həll yolunu tapmaq.
-
Müştərilərə məhsul və xidmətlər haqqında məlumat vermək.
-
Sistemə yeni müştərilərin məlumatlarını daxil etmək.
-
Mövcud müştərilərin məlumatlarını yeniləmək.
-
Sifarişləri, formaları və ərizələri emal etmək.
-
Məsələləri prioritetləşdirmək və rəhbərliyə məruzə etmək.
-
Zənglərin müvafiq şöbələrə yönləndirmək.
-
Bütün zəng məlumatlarını standart iş prosedurlarına uyğun olaraq sənədləşdirmək.
Bilik və bacarıqlar:
-
Biznesin idarə edilməsi, marketinq və ya iqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi.
-
Azərbaycan və Rus dilləri icbaridir, ingilis dili üstünlük sayılır.
-
"Microsoft Office" proqramları, Outlook istifadəçisi.
-
Qeyd olunan dillərdə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
-
Dinləmə qabiliyyəti.
-
Problemlərin təhlili və həlli bacarıqları.
-
Müştəri xidmətləri/məmnuniyyətinə meyllilik.
-
Təşkilati bacarıqlar.
-
Detallara qarşı diqqətli.
-
Komanda şəklində işləmə bacarığı.
-
Stressə davamlılıq.
-
Qüsursuz və aydın nitq.
İş şəraiti: Növbəli iş.
Maraqlanan namizədlər "Çağrı mərkəzi üzrə agent " başlığı ilə müraciət edə bilərlər ([email protected]).
İnsan resursları üzrə kargüzar
Son tarix 17 dek 2021
Yerləşmə: Baş ofis
Departament: İnsan Resursları və İnzibati İşlər
Vəzifə: İnsan resursları üzrə kargüzar
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Gündəlik insan resursları şöbəsi ilə əlaqədar işlərin yerinə yetirilməsi;
-
Kadr qəbulu və əmək münasibətlərinin sona yetməsi ilə əlaqədar işlərin yerinə yetirilməsi;
-
Əmək müqavilələrin və müqaviləyə əlavələrin hazırlanması;
-
Sənədləşdirmə prosesinin həyata keçirilməsi;
-
İşçi ərizələrinin qəbulu və yönəldilməsi.
Namizədə dair tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
-
Azərbaycan və İngilis dilləri üzrə biliklərə sahib olmaq;
-
Tənqidi düşüncə və təhlil bacarıqları;
-
Bir neçə prioritet məsələləri birlikdə idarə etmə bacarığı;
-
Problemlərin həllində yaradıcı yanaşma bacarığı;
-
Sərbəst Microsoft Office istifadəçisi.
Maraqlanan namizədlər "İnsan resursları üzrə kargüzar" başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Junior Procurement Specialist
Son tarix 01 yan 2022
Job Responsibilities:
-
Record orders and requests as well as the procurement process;
-
Coordinate with the logistics department for delivery of purchased goods and services, customs clearance, and registration of declarations;
-
Support the qualitative delivery of goods, taking into account the terms of the contract, the needs of the customer, and market conditions;
-
Register orders and monitor order fulfillment on time;
-
Support the development of the source of delivery, as well as domestic and foreign market database to ensure qualitative goods and services, delivery schedule and work standards;
-
Study market conditions, follow market news, and perform other functions required in procurement field;
-
Assist in monitoring internal and external documents, filling out customer reports and archiving customer documents;
-
Assist in the logistics-related issues;
-
Taking the records of purchase orders;
-
Update and record the list of suppliers.
Required Qualifications:
-
Bachelor’ degree;
-
Ability to speak and write fluently in Azerbaijani, English, and Russian;
-
At least 1 year of experience in this field;
-
Have a background in IT filed;
-
Ability to work in a team environment;
-
Ability to make accurate decisions based on analysis, experience, organizational and judgment skills;
-
Analytical thinking skills;
-
Ability to work reliably and correctly when unsupervised;
-
Ability to use personal computer (PC), e-mail, internet, and Microsoft Office (Word, Excel, Office, Outlook, PowerPoint, MS Project).
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Junior Procurement Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process ([email protected]).
Construction Manager
Son tarix 29 dek 2021
Department: Store Development
Job Responsibilities:
Assists with defining construction, renovation and adaptive reuse needs for new and existing buildings and facilities.
Monitors the construction effort and be a construction field representative of ASM LLC in dealing with landlords and contractors of built-in Bravo projects and contractors of self-stand building projects.
Responsible for ensuring the implementation of the scope of work by contractor as related to construction/ fabrication, pre- commissioning, and commissioning of the facilities is in conformance with project specifications, scope of work, and in accordance with the approved project schedule.
Coordinate actions and expectations between construction contractors, project stakeholders, project management, and company leadership.
Responsible for onsite co-ordination, daily/weekly meetings with contractors.
Develop team approach with trade contractors on site and design team
Assists the process and organization of permit drawings for new buildings / facilities.
Review of construction drawings or other deliverables for consistency and correctness. Checking and approving the commercial documentation as variations, additional offers and etc.
Monitors work progress and report to upper Management on project details, including progress, risks and opportunities in a timely manner.
Monitors construction productivity and schedule performance and investigate reasons for less than satisfactory performance. Provides recommendations and institute measures for improvement by modification to operating procedures/work instructions.
Assists the Facility Manager in handover process of facilities with preparing of snag / punch lists, supervise the progress of handover process.
Perform related duties as required.
Required Qualifications:
Bachelor's degree in Building Construction, Construction Management, Civil Engineering, or Architecture.
5-7 years of experience in project management within construction.
Comfortable with reading and understanding blueprints and drawings.
Proficient in Microsoft Office and general computer software.
Demonstrated knowledge of construction, engineering, and architecture principles.
Ability to budget, schedule, negotiate, and control costs.
High degree of familiarity with contract and subcontract documents, terms, and conditions.
Strong leadership and management skills.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Construction Manager" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process ([email protected]).
Personal Assistant to Chief Property Officer
Son tarix 22 dek 2021
Location: Head Office
Department: Store Development
Job Responsibilities:
-
Provide sophisticated calendar management for CPO. Prioritize inquiries and requests while troubleshooting conflicts; make judgements and recommendations to ensure smooth day-to-day engagements.
-
Act as a liaison and provide support to the executive team. Arrange and handle all logistics for management meetings and events - schedule meetings; draft agendas; develop, compile, and distribute presentation materials; and record meeting minutes. Adhere to compliance with applicable rules and regulations set in bylaws regarding management matters.
-
Complete a broad variety of administrative tasks that facilitate the CPO’s ability to effectively lead the Store Development department, including assisting with special projects; designing and producing complex documents, reports, and presentations; collecting and preparing information for meetings with staff and outside parties; composing and preparing correspondence; maintaining contact lists; making travel arrangements; and completing expense and mileage reports.
-
Serve as the primary point of contact for internal and external constituencies on all matters pertaining to the CPO, including those of a highly confidential or critical nature. Prioritize and determine appropriate course of action, referral, or response, exercising judgement to reflect CPO’s style and organization policy.
-
Work closely with the CPO to keep executive team well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately. Act as a "barometer," having a sense for the issues taking place in the environment and keeping the CPO updated. Anticipate CPO’s needs in advance of meetings, conferences, etc.
-
Maintain open communications with the departmental management team, including meeting regularly with their operations and technology coordinator and providing information and documents as needed.
-
Coordinate all management team meetings and retreats and assist with staff meetings and events as needed.
-
Provide "gatekeeper" and "gateway" role, providing a bridge for smooth communication between the CPO and staff, demonstrating leadership to maintain credibility, trust, and support with the Executive Team. Complete projects by assigning work to appropriate staff, including the departmental management Team, on behalf of the CPO.
-
Work with the management team to coordinate the CPO’s outreach activities. Follow up on contacts made by the CPO to cultivate ongoing relationships.
-
Manage all aspects of departmental, office services. Evaluate and assist in developing office policies and procedures for improved workflow and anticipate future needs as organization grows. Assist in the selection of vendors and purchase equipment, services, and supplies necessary for operation of organization.
-
Manage information systems operations including hardware, software, desktop support, internal telecommunications, and strategic systems development and planning. Provide leadership to all levels of the department, to meet their current and future information needs. Supervise IT consultants. Prepare budget recommendations.
-
Replenish office materials such as snacks, printer supplies, paper, office supplies, etc.
-
Provide event management support as requested.
-
Provide hospitality to all guests and help to create a welcoming environment.
-
Answer main phone line and respond to inquiries.
-
Process and distribute daily mail.
-
Invest in building long-lasting relationships both externally and internally.
-
Manage petty cash reimbursements and reconciliation.
-
Other projects/duties as assigned for the overall benefit of the department.
Position Qualifications:
-
Strong ability to execute work with a diversity, equity, and inclusion lens.
-
Significant executive support experience, including supporting C-level executives. Nonprofit board experience is highly preferred.
-
Expert proficiency with Microsoft Office and desktop publishing software; ability to design and edit graphic presentations and materials.
-
Technical proficiency and problem-solving skills related to IT infrastructure; IT support and troubleshooting; and cloud-based environments (web-based applications).
-
Strong verbal and written communication skills.
-
Exceptional organizational skills and impeccable attention to detail.
-
High degree of professionalism in dealing with diverse groups of people, including Board members, senior executives, staff, community leaders, donors, and funded partners.
-
Make appropriate, informed decisions regarding priorities and available time.
-
Ability to complete a high volume of tasks and projects with little or no guidance.
-
Ability to react with appropriate levels of urgency to situations and events that require quick response or turnaround.
-
Able to maintain a high level of integrity and discretion in handling confidential information.
-
Excellent judgment is essential.
-
Ability to switch gears at a moment’s notice
Interested candidates may apply for the role by sending resume by mentioning "PA to CPO" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process ([email protected]).