BOA Agency
Borcların ilkin təqibi şöbəsinin müdiri
Son tarix 11 sen 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Kredit portfelinin idarə olunması;
- Müştərilərə yüksək səviyyəli xidmətin göstərilməsinin təmin olunması;
- Şöbənin əməkdaşlarının işinə nəzarət edilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən qoyulmuş yığım hədəflərinin yerinə yetrilməsinə nəzarət edilməsi;
- Şöbə üzrə təyin edilmiş fəaliyyət göstəricilərinin icra edilməsi;
- Şöbədaxili əməkdaşların seçilməsi, işə qəbulu, yerləşdirilməsi və işdən azad olunması;
- Öz fəaliyyəti ilə bağlı Departament rəhbərinə gündəlik, həftəlik, aylıq, rüblük və illik hesabat verilməsi.
Namizədə tələblər:
- Bəy namizədlər;
- Ali təhsil;
- Bank və ya BOKT sektorunda idarəetmə üzrə azı 2 (iki) il, rəhbər vəzifədə azı 3 (üç) il iş təcrübəsi;
- Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) sərbəst işləmək bacarığı;
- Analitik düşüncə qabiliyyəti;
- İdarəetmə və liderlik qabiliyyəti;
- Ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili-əla, rus dili-əla, ingilis dili arzuolunandır;
Sizə nə təklif edirik?
- Əmək Haqqı: 1000-1300 azn (+bonus);
- Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
- Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı;
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq rəsmiləşmə;
- İş qrafiki: tam;
- İstirahət günü: şənbə və bazar;
- İş saatları: 09:00-dan 18:00-a qədər.
Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu hissəsində mütləq vəzifənin adı yazılmalıdır.
Şəxsi assistent
Son tarix 11 sen 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət rəhbərinin görüşlərinin təyin edilməsi;
- Rəhbərliyin işgüzar səfərlərinin, səyahətlərinin təşkili və viza işlərinin əlaqələndirilməsi;
- Beynəlxalq partnyorlarla işgüzar yazışmaların və danışıqların aparılması;
- Müxtəlif məktubların və hesabatların hazırlanması;
- İşgüzar görüşlərin və iclasların təşkili;
- İnzibati işlərin yüksək səviyyədə aparılması və lazım gəldikdə daxili və xarici sənədlərin hazırlanması;
- Rəhbərlik və gələn qonaqların qəbulu, qarşılanması
- Verilən tapşırıqların icrası və bu barədə hesabat verilməsi.
Vakant vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil;
- Qeyd olunan sahədə ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
- Mükəmməl səviyyədə azərbaycan, rus və ingilis dili bilikləri;
- Ofis proqramları;
- Administrativ və ya travel sahəsində iş təcrübəsi;
- Punktual və dəqiq;
- Yüksək məsuliyyət hissi və tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsi;
- Yüksək səviyyəli şifahi və yazılı nitq bacarığı;
- Məlumatlarla məxfi şəkildə işləmək bacarığı;
- Dəqiq və sürətli işləmə bacarığı;
- Lazımi sorğu məlumatının operativ axtarışı;
- Yalnız xanım namizədlər;
- Yaş həddi 25-32.
Sizə nə təklif edirik?
- Əmək Haqqı: 2500-3000 AZN;
- Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq rəsmiləşmə;
- İş qrafiki: tam;
- İstirahət günü: şənbə və bazar;
- İş saatları: 09:00-dan 18:00-a qədər.
Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu qrafasında mütləq vəzifənin adı yazılmalıdır. (012) 431-44-02
Ünvan: Nəsimi rayonu, 4 mkr.,Mir Cəlal küç.36 D