“Bizim Market” supermarket şəbəkəsi 2006-cı ildə fəaliyyətə başlamışdır. Qısa zamanda alıcıların rəğbətini qazanan “BizimMarket” supermarket şəbəkəsi ardıcıl olaraq Bakı şəhərinin müxtəlif yerlərində öz filiallarını artıraraq fəaliyyət zolağını genişləndirmişdir. Fəaliyyətə başladığı ilk zamandan “Yüksək Xidmət” və “Sərfəli Qiymət” prinsiplərini əsas hesab edərək indiyədək bu meyarlara öz işində sadiqdir.
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500 - 2400 manat - 21 VAKANSİYA
Əgər Siz də pozitiv bir komandanın üzvü olmaq istəyirsinizsə, bizə qoşula bilərsiniz.
Təlim üzrə koordinator
Əmək funksiyaları:
• Təlimə olan tələbatın müəyyən edilməsi;
• Təlim proqramlarının hazırlanması;
• Təlim üsullarının təhlili və inkişafı;
• Təlim şirkətləri ilə əməkdaşlıq;
• Təlimlərin keçirilməsini təşkil etmək;
• İşçilərin inkişafı proqramlarında iştirak etmək;
• Təlimlə bağlı digər funksiyaları həyata keçirmək.
Tələblər:
• Ali təhsil (sosiologiya, insan resursları, menecment, psixologiya kimi sahələrdə ali təhsil arzuolunandır);
• Təlim sahəsində iş təcrübəsi ən azı 2 il;
• Azərbaycan və rus dillərini əla səviyyədə bilməli, ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
• Ms Office (Word, Excel, Power point, Outlook) proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
• Prezentasiya etmə bacarığı;
• Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
• Təhlil etmə və planlaşdırma bacarığı.
Əmək şəraiti:
• 5 günlük iş həftəsi
• Nahar və telefon xərcləri şirkət tərəfindən təmin olunur
Vakansiyaya müraciət üçün “Təlim üzrə koordinator” mövzusu ilə [email protected] e-mail ünvanına CV göndərməyiniz xahiş olunur.
“Bizim Market” supermarket şəbəkəsi 2006-cı ildə fəaliyyətə başlamışdır. Qısa zamanda alıcıların rəğbətini qazanan “BizimMarket” supermarket şəbəkəsi ardıcıl olaraq Bakı şəhərinin müxtəlif yerlərində öz filiallarını artıraraq fəaliyyət zolağını genişləndirmişdir. Fəaliyyətə başladığı ilk zamandan “Yüksək Xidmət” və “Sərfəli Qiymət” prinsiplərini əsas hesab edərək indiyədək bu meyarlara öz işində sadiqdir.
Əgər Siz də pozitiv bir komandanın üzvü olmaq istəyirsinizsə, bizə qoşula bilərsiniz.
İnsan resurslarının inkişafı üzrə mütəxəssis
Əmək funksiyaları:
• Performansın qiymətləndirilməsi prossesinin həyata keçirilməsi;
• Əməkdaşların inkişafı proqramlarının hazırlanması və koordinasiyası;
• Vəzifə təlimatlarının tərtibi və yenilənməsi;
• İnsan Resursları üzrə prosedur, qayda və standartların inkişaf etdirilməsi;
• İnsan resurslarının inkişafı üçün təkliflərin hazırlanması.
Tələblər:
• Ali təhsil (sosiologiya, insan resursları, menecment, psixologiya kimi sahələrdə ali təhsil arzuolunandır);
• Qeyd olunan sahədə iş təcrübəsi ən azı 2 il;
• Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilməli, rus dilini bilməsi arzuolunandır;
• Ms Office (Word, Excel, Power point, Outlook) proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
• Prezentasiya etmə bacarığı;
• Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
• Təhlil etmə və planlaşdırma bacarığı.
Əmək şəraiti:
• 5 günlük iş həftəsi;
• Nahar və telefon xərcləri şirkət tərəfindən təmin olunur.
Vakansiyaya müraciət üçün “İnsan resurslarının inkişafı üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə [email protected] e-mail ünvanına CV göndərməyiniz xahiş olunur.