Birmarket
Müştəri səsi layihə meneceri
Son tarix 26 dek 2025 - Müraciət et
Təsvir
- Bütün "Müştəri Səsi" (VoC) məlumatlarının, o cümlədən NPS, CSAT, şikayətlər, rəylər və müraciətlərin toplanması, təhlili və kateqoriyalara ayrılması həyata keçirilməsi.
- Dəyərləndirmə metodologiyalarından (Təsir vs. Səy - Impact vs. Effort) və Müştəri Təcrübəsi metrikalarından istifadə edərək, məhsul sorğularının formalaşdırılması və prioritetləşdirilməsi.
- Müştəri Xidmətlərinin ehtiyaclarının məhsul və İT komandaları üçün dəqiq, strukturlaşdırılmış "User Story"-lərə və texniki tapşırıqlara çevrilməsi.
- Platformadakı məhsulların müştəri təcrübəsinin keyfiyyətini artırmaq məqsədilə təkmilləşdirilməsi üzrə strategiyaların hazırlanması.
- Məhsul komandaları ilə sıx əməkdaşlıq etmək və layihənin bütün mərhələlərində tapşırıqların düzgün icrasını təmin edərək, onların həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi.
- Həyata keçirilmiş funksiyaların əməliyyat metrikalarına (Deflection Rate, NPS kimi) təsirinin qiymətləndirilməsi və hesabatların hazırlanması.
Tələblər
- Məhsul menecmenti, biznes təhlili, və ya Müştəri Təcrübəsi (CX) sahəsində minimum 3-5 il iş təcrübəsi.
- "Müştəri Səsi" məlumatlarının toplanması, təhlili və onların birbaşa məhsul inkişafı proseslərinə çevrilməsi üzrə sübut olunmuş nailiyyətlər.
- Təhsil: Ali təhsil (İqtisadiyyat, İdarəetmə, İT və ya müvafiq sahələr arzuolunandır).IT komandaları ilə əməkdaşlıq və texniki tələblərin hazırlanması üzrə təcrübə
- Analitik düşüncə, nəticəyönümlü yanaşma və təşəbbüskarlıq
Vakansiya haqqında
- Vakansiya növü - Tam ştat
- Təcrübə 3-4 il
- Təhsil - Bakalavr
İmtiyazlar
- DeyerliSen (Pasha Group Loyalty Program)
- Tibbi Sığorta (işçini əhatə edən)
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.










