Xidmətlər üzrə məsləhətçi (Reception)
Son tarix 26 noy 2021
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Ofisə müraciət edən müştərilərin qarşılanması, salamlanması, istiqamətləndirilməsi;
-
Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında məlumatların verilməsi;
-
Müştərilər arasında aparılan sorğularda iştirak;
-
Bankomat, terminallarda ödəniş zamanı müştərilərə köməklik göstərmək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);
-
İş təcrübəsi: Müştəri xidmətləri üzrə təcrübə arzuolunandır;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri əla, İngilis dili orta səviyyədə arzuolunandır;
-
Komputer bilikləri: Microsoft Office Programs (Word, Excel);
-
Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
-
Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 26 noyabr 2021-ci il tarixinədək göndərə bilər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Xidmətlər üzrə məsləhətçi (Reception) – Memar Əcəmi filialı” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Xaçmaz)
Son tarix 03 dek 2021
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Potensial müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi;
-
Korporativ müştərilərlə biznes görüşlərinin təşkili;
-
Korporativ müştərilərdən daxil olan məlumatlara operativ reaksiyanın göstərilməsi;
-
Bank və bankın məhsullarının şirkətlərdə və digər yerlərdə satışlarını təşkil etmək;
-
Cəlb olunan müştərilərin qarşısında qoyulan tələblərin icrasına nəzarət;
-
Biznes analizlərin aparılması.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili (arzuolunandır);
-
Yüksək səviyyədə satış etmək bacarığı;
-
Korporativ müştərilərlə işləmək bacarığı;
-
Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə;
-
Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşma.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 03 dekabr 2021-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Xaçmaz filialı) qeyd edərək göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır ([email protected]).
Aqro və mikrokreditlər üzrə mütəxəssis (Xaçmaz)
Son tarix 03 dek 2021
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;
-
Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun bank məhsulunu təklif etmək;
-
Bankın məhsullarının effektiv və keyfiyyətli satışı;
-
Bank məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunan planı yerinə yetirmək;
-
Keyfiyyətli portfel formalaşdırmaq və portfeli idarə etmək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarəedilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);
-
İş təcrübəsi: bank, müştəri xidmətləri və ya satış sahəsində təcrübə arzuolunandır;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);
-
Komputer bilikləri; Microsoft Office Programs (Word, Excel);
-
Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
-
Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərarvermə bacarığı;
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 03 dekabr 2021-ci il tarixinədək göndərə bilər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində Aqro və mikrokreditlər üzrə mütəxəssis (Xaçmaz) şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır ([email protected]).
İstehlak kreditləri mütəxəssisi (Xaçmaz)
Son tarix 03 dek 2021
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;
-
Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun bank məhsulunu təklif etmək;
-
Bankın məhsullarının effektiv və keyfiyyətli satışı;
-
Bank məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunan planı yerinə yetirmək;
-
Keyfiyyətli portfel formalaşdırmaq və portfeli idarə etmək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarəedilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);
-
İş təcrübəsi: bank, müştəri xidmətləri və ya satış sahəsində təcrübə arzuolunandır;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);
-
Komputer bilikləri; Microsoft Office Programs (Word,Excel);
-
Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
-
Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərarvermə bacarığı;
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Uğurlu karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində Xaçmaz filialı üzrə istehlak kreditləri mütəxəssisi qeyd etməklə 03 dekabr 2021-ci il tarixinədək göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır ([email protected]).
Hesab üzrə mütəxəssis (Xaçmaz)
Son tarix 03 dek 2021
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı, dolğun məlumat və məsləhətlər vermək;
-
Bankın müştərilərinə xidmət etmək, o cümlədən müxtəlif müqavilələri, ərizə formalarını, əmanət kitabçalarını rəsmiləşdirmək;
-
Fiziki və hüquqi şəxslərə cari hesablar açmaq, aparmaq və bağlamaq;
-
Əmanət hesabları üzrə faizlərin və əmanətin ödənilməsini həyata keçirmək;
-
Pul vəsaitlərinin nağdsız qaydada hesablara daxil edilməsini və silinməsini həyata keçirmək;
-
Əmanət, bank kartları, bank metalları, pul köçürmələri və bank seyfi üzrə əməliyyatlar aparmaq;
-
Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;
-
Müştərilərin hesabları üzrə çıxarışları hazırlamaq və təqdim etmək;
-
Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);
-
İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə üzrə arzuolunandır;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);
-
Komputer bilikləri; Microsoft Office Programs (Word, Excel);
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 03 dekabr 2021-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində Hesab üzrə mütəxəssis (Xaçmaz filialı) qeyd edərək göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır ([email protected]).
Xidmətlər üzrə məsləhətçi - Reception (Xaçmaz)
Son tarix 03 dek 2021
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
-
Ofisə müraciət edən müştərilərin qarşılanması, salamlanması, istiqamətləndirilməsi;
-
Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında məlumatların verilməsi;
-
Müştərilər arasında aparılan sorğularda iştirak;
-
Bankomat, terminallarda ödəniş zamanı müştərilərə köməklik göstərmək.
Namizədə qarşı tələblər:
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);
-
İş təcrübəsi: Müştəri xidmətləri üzrə təcrübə arzuolunandır;
-
Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri əla, İngilis dili orta səviyyədə arzuolunandır;
-
Komputer bilikləri: Microsoft Office Programs (Word, Excel);
-
Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
-
Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Sizə nə təklif edirik?
-
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
-
Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
-
Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
-
Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
-
Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində “Xidmətlər üzrə məsləhətçi (Reception) – Xaçmaz filialı” qeyd etməklə 03 dekabr 2021-ci il tarixinədək göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır ([email protected]).