Bank of Baku
Layihə və tələblərin idarə edilməsi şöbəsinin eksperti
Son tarix 18 mar 2025 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihənin planlaşdırılmasında dəstəyin göstərilməsi (tapşırıqların düzgün formalaşdırılması, insan və vaxt resurslarının səmərəli təşkili, digər zəruri olan bəndlərin mövcudluğuna nəzarət);
 - Layihə proseslərinin və nəticələrinin izlənməsi və digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
 - Layihələrin icrasına nəzarət etmək və bununla bağlı hesabatlar hazırlamaq;
 - Layihələrlə əlaqədar mütəmadi koordinasiya və kommunikasiyanı həyata keçirmək;
 - Rəhbərliyə və maraqlı tərəflərə layihələrin icra statusu ilə bağlı hesabatlar hazırlamaq və təqdim etmək;
 - Layihə planı, əhatə dairəsi və s. kimi layihə idarəetmə sənədlərini idarə etmək.
 
Tələblər:
- Sahə üzrə 1-2 il iş təcrübəsi
 - Ali təhsil- bakalavriat
 - Microsoft Office - Yüksək
 - İngilis dili - Yüksək
 - Layihə idarəedilməsi üzrə proqramlar (məs. Jira.) - Yüksək
 - Komanda işi və bankın digər funskional strukturları ilə işləmək bacarığının yüksək olması
 
Biz sizə nə təklif edirik?
- Karyera inkişafı üçün əlverişli mühit;
 - Fəaliyyət sahəsi üzrə təlimlərdə iştirak imkanı;
 - Komanda quruculuq tədbirlərində iştirak imkanı;
 - İdman zallarında endirim imkanları;
 - Mobil operatorun korporativ tariflərinə qoşulmaq imkanı;
 - Bölgələrdə yerləşən müxtəlif yüksək səviyyəli otellərdə endirimlər;
 - Könüllü tibbi sığorta;
 - Həyatın yığım sığortasına qoşulmaq imkanı.
 
Müraciət et - butonunda qeyd olunan linkə daxil olaraq qeydiyyatdan keçib, müraciət edə bilərsiniz.
Layihə və tələblərin idarə edilməsi şöbəsinin müdiri
Son tarix 18 mar 2025 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihələrin məqsədlərini, əhatə dairəsini və çatdırılmalı nəticələri müəyyən etmək;
 - Layihə çərçivəsini, zaman cədvəlini və əsas mərhələləri müəyyənləşdirmək;
 - Layihə komandası üçün rolları və məsuliyyətləti təmin etmək;
 - Layihə və təşəbbüslər barədə məlumatları və yenilikləri bütün əlaqəli şəxslərə çatdırmaq;
 - Layihə planı, büdcə, cədvəl və ya əhatə dairəsi kimi layihə idarəetmə sənədlərinin idarə etmək;
 - Layihələrin fasiləsiz icrası məqsədi ilə daxili resurs və üçüncü tərəflərin fəaliyyətini koordinasiya etmək;
 - Müvafiq layihə idarəedilməsi və monitorinqi vasitələrini tətbiq etmək;
 - Layihələrin gedişi barədə icra hesabatlarını hazırlamaq və mütəmadi hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək.
 
Tələblər:
- Sahə üzrə 3-5 il iş təcrübəsi
 - Ali təhsil- bakalavriat
 - Microsoft Office - Yüksək
 - Layihə idarəedilməsi üzrə proqramlar (məs. Jira.) - Yüksək
 - Project Management ilə əlaqəli beynəlxalq sertifikatların olması arzu olunandır
 
Biz sizə nə təklif edirik?
- Karyera inkişafı üçün əlverişli mühit;
 - Fəaliyyət sahəsi üzrə təlimlərdə iştirak imkanı;
 - Komanda quruculuq tədbirlərində iştirak imkanı;
 - İdman zallarında endirim imkanları;
 - Mobil operatorun korporativ tariflərinə qoşulmaq imkanı;
 - Bölgələrdə yerləşən müxtəlif yüksək səviyyəli otellərdə endirimlər;
 - Könüllü tibbi sığorta;
 - Həyatın yığım sığortasına qoşulmaq imkanı.
 
Müraciət et - butonunda qeyd olunan linkə daxil olaraq qeydiyyatdan keçib, müraciət edə bilərsiniz.


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







