Baş mühasibin müavini
Son tarix 04 dek 2021
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Təsərrüfat əməliyyatların mühasibat kitablarında Azərbaycan Respublikası vergi, sosial sığorta, əmək və digər qanunvericiliklərin tələblərinə uyğun əks olunmasının təmin olunması;
-
Vergi, DSMF, statistika, məşğulluq üzrə bəyannamələrin və hesabatların hazırlanmasının və vaxtlı-vaxtında aidiyyatı dövlət qurumlarına təqdim olunmasının təmin olunması;
-
Ödənişlərin Azərbaycan Respublikası vergi, sosial sığorta, əmək qanunvericiliklərin və AR Mərkəzi Bankın tələblərinə uyğun aparılmasının təmin olunması;
-
İmzalanacaq müqavilələrin Azərbaycan Respublikası vergi, sosial sığorta, əmək və digər qanunvericiliklərin tələblərinə uyğun hazırlanmasının təmin olunması;
-
Əmək haqqı cədvəllərin hazırlanması, hesablanması və işçilərlə hesablaşmalar prosesinə birbaşa nəzarət etmək;
-
Xəstəlik vərəqələrin hazırlanması, hesablanması və həmin vərəqələr üzrə hesablaşmalara birbaşa nəzarət etmək;
-
Şirkərin aylıq, rüblük və illik maliyyə və idarəetmə hesabatların zamanında hazırlnaması üçün “Dövr bağlanışı” ilə bağlı (Month End Closing) əməliyyatların zamanında tamamlanmasının və “Dövriyyə cədvəlinin” (Trial Balance) zamanında hazırlanmasının təmin olunması;
-
On-line kargüzarlıq üzərindən aparılan yazışmalara nəzarət və daxil olan bütün sorğuların zamanında və qanunvericiliyə uyğun cavablandırılmasının təmin olunması;
-
Dövlət qurumları (vergi, DSMF, statistika, əmək müfəttişliyi, Mərkəzi Bank, gömrük və s.) ilə aparılan yazışmalara nəzarət və daxil olan bütün sorğuların zamanında və qanunvericiliyə uyğun cavablandırılmasının təmin olunması;
-
Maliyyə hesabatlarının və vergi bəyannamələrin yoxlanılması ilə bağlı audit prosesinin təşkil olunması və auditorlarla iş prosesinin koordinasıyası;
-
Dövlət orqanları tərəfindən aparılan səyyar yoxlamalar prosesinə nəzarət və həmin yoxlamalar zamanı şirkəti təmsil edərək şirkətin maraq və mövqeyinin müdafiəsini təmin etmək;
-
Təsərrüfat əməliyyatların şirkətin daxili siyasət və prosedurların tələblərinə uyğun aparılmasının təmin olunması;
-
Ehtiyac duyulduqda şirkətin daxili siyasət və prosedurlarında dəyişikliklərin edilməsi üçün təkliflərin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
-
Mühasibtalıq heyətinin işinin koordinasiyası və tənzimlənməsi;
-
Rəhbərlik tərəfindən verilən bütün tapşırıqların zamanında icra olunmasını təmin etmək;
-
Həm tabeçiliyində olan işçi heyətinə, həmdə rəhbərliyə lazım olan dəstəyi vermək.
Tələblər:
-
Ən azı 3 il böyük mühasib və yaxud baş mühasib vəzifəsində iş təcrübəsi;
-
Ali təhsil/ən azı bakalavr dərəcəsi (iqtisadiyyat profilli təhsili olanlara üstünlük verilir);
-
BMHS (IFRS) mühasibat kurslarını keçmiş namizədlərə üstünlük verilə bilər;
-
İngilis və rus dillərini bilən namizədlərə üstünlük verilə bilər;
-
1C: Mühasibat proqram təminatlarının istifadəçilərinə üstünlük verilə bilər.
-
Əmək haqqı: 2000+
Tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini “Baş mühasibin müavini” başlığı ilə göndərmələri xahiş olunur.
Planlama və satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 04 dek 2021
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Şirkətin satınalma, logistika əməliyyatlarının yerinə yetirilməsi və xarici əlaqələrinin təşkili;
-
Şirkətlər, partnyorlar və müştərilər ilə müntəzəm yazışmaların aparılması və uzunmüddətli əlaqələrin yaradılması;
-
Müvafiq hesabataları və təhlilləri hazırlamaq.
Tələblər:
-
Ali təhsil
-
Müvafiq sahədə 1 il iş təcrübəsi
-
Azərbaycan dili (şifahi və yazılı – əla), Rus dili və ya ingilis dili(şifahi və yazılı – əla)
-
Microsoft office proqramlarında işləmək bacarığı
-
Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin ediləcək.
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Planlama və satınalma üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə göndərməyiniz xahiş olunur.
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis
Son tarix 03 dek 2021
Tələblər:
-
Ali təhsil
-
25-35 arası yaş həddi
-
Ünsiyyət qurmaq bacarığı
-
Azərbaycan dili – mükəmməl.
-
Stresə davamlılıq
-
Məsuliyyətli və dəqiq olmaq
-
Hərbi xidməti bitirənlərə üstünlük verilir
Vəzifələr:
-
Gecikmədə olan kredit sənədlərinin təhlil olunması
-
Gecikmə səbəblərinin araşdırılması və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlərin görülməsi
-
Gecikmədə olan problemli müştərilərlə bilavasitə ünsiyyətin yaradılması
-
Problemli kredit portfellərinə nəzarət edilməsi, Hər bir gecikmə üzrə müştərilərlə əlaqə yaradılması və kredit ödənişlərinin həyata keçirilməsinin təmini.
-
Problemlərin həll olunması vəziyyətindən asılı olaraq sənədlərin müvafiq struktur bölmələrinə təqdim edilməsi.
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə göndərməyiniz xahiş olunur.