Bakcell
B2B Sales Support Intern
Son tarix 26 iyl 2024 - [email protected]
Department: B2B Sales
Working schedule: Standard
Your main responsibilities:
- Activate Gold numbers (Family, Individual) according to request from Direct Sales group, add and delete CUG (Close Users Group). To ensure the process of signing new contracts and approval form’s delivered by KAM’s and Sales executive, Reseller internally to support handset installments sales contract
- To lead all daily activity (contract preparing, new gross activations, upsells etc.) through SFA (Sales Force Automation) program
- To ensure the process of signing new contracts and approval form’s delivered by KAM’s and Sales executive internally
- To support handset installments sales contract preparation and signing
- To deliver all products and services of company to corporate clients and ensure their usage
- To carry out other tasks related to the position assigned by management
- Creation numbers report provide to Direct Sales Representative to view theirs sales according to targets
Required knowledge and skills:
- Bachelor’s degree
- 1-2 years in Support area
- Knowledge of Azerbaijani and Russian – advanced, English- upper intermediate
- MS Office skills
- Sociability
- Diligence
- Objectivity
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without “B2B Sales Support Intern” in the email subject will not be considered. Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Şöbə: B2B Satış
İş qrafiki: Standart
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Birbaşa Satış qrupundan və ya Biznes təklifləri qrupundan gələn tələbə uyğun olaraq Qızıl (Gold) nömrələri (Ailə, MND qrupları) aktivləşdirmək, CUG (Yaxın İstifadəçilər Qrupu) əlavə etmək və silmək
- SFA (Sales Force Automation) proqramı vasitəsilə bütün gündəlik fəaliyyətlərə (müqavilələrin hazırlanması, ümumi əlavə olunan nömrələrin aktivləşdirilməsi, əlavə satışlar (upsells) və s. rəhbərlik etmək
- Əsas müştəri qrupları ilə iş üzrə menecer və satış administratoru tərəfindən göndərilən yeni müqavilələr və təsdiq formalarının imzalanma prosessini təmin etmək
- Telefonların hissə-hissə ödəniş əsasında satışı üzrə müqavilələrin hazırlanması və imzalanmasında dəstək
- Şirkətin məhsul və xidmətlərinin istifadəsini təmin etmək məqsədilə cari korporativ müştərilərə dəstək göstərmək
- Müdriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək
- Hesabatlar şirkətin daxili standartlarına və son tarixlərinə uyğun olmalıdır
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Bakalavr dərəcəsi
- Dəstək sahəsində 1-2 il təcrübə
- Azərbaycan və Rus dilləri – əla, Ingilis dili – orta
- MS Office proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı
- Çeviklik
- Çalışqanlıq
- Obyektivlik
Müraciət etmək üçün
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Başlıqda “B2B Satışa dəstək üzrə təcrübəçi” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Key Accounts and SME Sales Specialist
Son tarix 09 iyl 2024 [email protected]
Function: Sales
Working schedule: Standard
Deadline to apply: 08 July 2024
Your responsibilities as a Key Accounts and SME Sales Specialist:
- To ensure Bakcell market share increase to dominate in corporate segment;
- To identify product improvements or new products by remaining current on industry trends, market activities, and competitors;
- To maintain relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements;
- Must have excellent communication skills, including a clear, confident speaking voice and a friendly rapport with customers. While work from a script, must have the ability to be flexible and creative in dealing with customers;
- To maintain quality service by establishing and enforcing organization standards;
- To act as a contact between a company and its existing and potential B2B clients;
- To gather market, competitors and clients information;
- To carry out other tasks related to the position assigned by management;
- To be flexible and ready for possible trips both domestically and abroad;
- To respect and follow internal regulations and procedures.
Position requirements:
- Bachelor degree;
- 2 years of work experience;
- 1 year of driving experience;
- Azeri, Russian and English
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without “Key Accounts and SME Sales Specialist” in the email subject will not be considered. Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
We invite you to participate in our anonymous survey to assess Human Resources satisfaction levels and identify areas for improvement: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Rkl_UklgYES-nKnLg7gYmRZvreCVuNRNkD_tuaWMSJ1UMkcxNElEMU1FQVRXVDlYNklLTUpXTEU1MC4u
Funksiya: Satış
İş qrafiki: Standart
Son müraciət tarixi: 08 İyul 2024
Əsas müştəri qrupları ilə iş və SME satış üzrə mütəxəssis olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Bakcell şirkətinin korporativ seqmentdə üstün mövqeyini təmin etmək üçün şirkətin bazar payının artırılmasını təmin etmək;
- Sənayedəki trendlər, bazar fəaliyyəti və rəqiblər haqda daim məlumatlı olmaqla məhsulların təkmilləşdirilməsi və ya yeni məhsulların təqdim olunmasının yollarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərə dəstək göstərməklə və məlumatlandırmaqla, onlarla münasibətləri qoruyub saxlamaq; yeni imkanlar axtarmaq və tövsiyə vermək; gəlirlərin artırılması və xidmətlərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı tövsiyələr vermək;
- Əla ünsiyyət bacarıqlarına malik olmaq, o cümlədən, aydın, inamlı səslə danışmaq və müştərilərlə səmimi və dostyana əlaqə qurmaq. Ssenari ilə işləməsinə baxmayaraq, müştərilərlə işləyərkən çevik və yaradıcı olmaq;
- Şirkət standartlarını təsis etməklə və onları həyata keçirməklə keyfiyyətli xidmət göstərmək;
- Şirkət və şirkətin mövcud və potensial B2B müştəriləri arasında vasitəçilik etmək;
- Bazar, rəqiblər və müştərilər haqqında məlumat toplamaq;
- Müdriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək;
- Lazım gəldikə ölkə xaricində və şəhərdən kənar işləmək bacarığı;
- Daxili nizam-intizam qaydaları və iş prosedurlarına hörmətlə yanaşmaq və onlara riayət etmək.
Vəzifənin tələbləri:
- Bakalavr dərəcəsi;
- 2 il iş təcrübəsi;
- 1 il sürücülük təcrübəsi;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilləri
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.Başlıqda “Əsas müştəri qrupları ilə iş və SME satış üzrə mütəxəssis” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.