Bakcell
Senior Corporate Communications Specialist
Son tarix 16 sen 2023 - [email protected]
About the vacancy:
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home
Deadline: 15.09.2023
Your responsibilities:
- To maintain Bakcell’s positive reputation in media and ensure Bakcell has the better reputation/tonality of messages compare to competitors
- To ensure comprehensive answers to media inquiries
- To work closely with PR agency in managing relations with media
- To support crisis communication cases and processes
- To coordinate public relations programs and campaigns
- To write and develop a variety of communications products as needed
- To plan, prepare and implement the corporate communication strategy to enhance the reputation of the company in the society and support the objectives that arise from the operation of the company
- To prepare press-releases, articles, announcements and other materials related to the operation of the company
- In order to reach strategic goals and build company’s positive image, initiate and implement different corporate social responsibility projects that will help to foster image making process of the company
- To organize a work arising from the operation of the company in direction of organizing of a variety of events (press conferences, exhibitions, seminars, events with partners, etc.)
- To prepare annual Corporate Communication budget, planning and monitoring of expenses and initiate suggestions on effective management of Corporate Communication budget
- To implement a respective work on preparation of promo materials
- To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management
- To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions
Position requirements
- University Degree on Journalism, media, PR or Corporate communication fields
- Having a certificate, honored decree or Diplomas on Journalism, PR and Corporate Communications fields, participation at the respective trainings
- 3 years progressive experience in external communications, public relations
- Language and computer programs knowledge (Microsoft Office)
- Fluent Azerbaijani, Russian and English languages
- Strong writing and editing skills in three languages
- Extreme attention to detail and highly organized
- Creative and strategic thinking with the ability to assess and implement ideas
Please send your CV to e-mail address.
Applications without “Senior Corporate Communications Specialist” in email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son Müraciət tarixi: 15.09.2023
Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Bakcell-in mediada müsbət reputasiyasını qoruyub və rəqiblərlə müqayisədə Bakcell-in daha yaxşı reputasiya/mesaj tonuna malik olmasını təmin etmək
- Media sorğularına hərtərəfli cavabların verilməsini təmin etmək
- Media ilə əlaqələrin idarə olunmasında PR agentliyi ilə sıx əməkdaşlıq etmək
- Böhran kommunikasiyası hallarını və proseslərini dəstəkləmək
- İctimaiyyətlə əlaqələr proqramlarını və kampaniyalarını əlaqələndirmək
- Lazım olduqda müxtəlif kommunikasiya məhsullarını yazmaq və inkişaf etdirmək
- Şirkətin fəaliyyətindən irəli gələn məqsədləri dəstəkləmək və şirkətin nüfuzunu artırmaq məqsədi ilə korporativ əlaqələr strategiyasını planlaşdırmaq, hazırlamaq və icra etmək
- Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı press-reliz, məqalələrin, elanların və digər məlumatların hazırlanması
- Şirkətin pozitiv imicinin formalaşması, ictimaiyyətlə əlaqələr sahəsindən irəli gələn strateji hədəflərə çatmaq istiqamətində, eləcə də imicin qurulması işinin sürətləndirilməsi istiqamətində müxtəlif korporativ sosial məsuliyyət layihələri təşəbbüs və icra etmək
- Şirkətin fəaliyyətindən irəli gələn müxtəlif tədbirlərin, (mətbuat konfransı, sərgi, seminar, tərəfdaşlarla birgə tədbirlər və.s) təşkil olunması fəaliyyətinin təşkili
- İllik Korporativ əlaqələr üzrə büdcənin hazırlanması, xərclərin planlanması və icrasına nəzarət və xərclərin effektiv idarəedilməsi ilə bağlı təkif və təşəbbüslərin irəli sürülməsi
- Müxtəlif promo materialların hazırlanması üçün müvafiq işin icrası
- Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək
- Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək
Vəzifənin tələbləri:
- İctimaiyyətlə əlaqələr, korporativ kommunikasiya sahələrində ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Jurnalistika, media, İctimaiyyətlə əlaqələr və Korporativ Ünsiyyət sahəsində ali təhsil
- Jurnallistika və ya İctimaiyyətlə əlaqələr və Korporativ kommunikasiya sahələri üzrə müvafiq sertifikat, Fəxri Fərman və ya Diplomların mövcudluğu, müvafiq treninqlərdə iştirak
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərini mükəmməl bilmək
- Ofis proqramları ilə iş
- Üç dildə güclü yazı və redaktə bacarıqları
- Detallara həddindən artıq diqqət və yüksək təşkili
- İdeyaları qiymətləndirmək və həyata keçirmək bacarığı ilə kreativ və strateji düşüncə
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda “Korporativ kommunikasiyalar üzrə aparıcı mütəxəssis” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.