AzRe Reinsurance Company
Risklərin idarə edilməsi və aktuar hesablamalar üzrə mütəxəssis
Son tarix 05 iyl 2023 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsil: Riyaziyyat, İqtisadiyyat, Risklərin idarıə edilməsi, Statistika, Biznesin idarə edilməsi, Komputer Elmləri və ya Kibernetika sahəsində bakalavr dərəcəsi.
- Sahə üzrə iş təcrübəsi: minimum 1-3 il.
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), İngilis (yaxşı/əla) və Rus (arzu olunan).
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarında (Excel yüksək səviyədə) işləmək bacarığı, Python/R, SQL, və Power BI üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür.
- Aktuar sahədə, IFRS 17, İFRS 9, verilənlər bazaları, statistik modelləşdirmə üzrə biliklər üstünlükdür.
- Digər: Riyazi düşünmə, alqoritm qurma, məlumatların təhlili və komandada işləmək bacarığı.
Əsas vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:
- Risklərin müəyyənləşdirilməsi,qiymətləndirilməsi, təhlili və risk limitlərinin hesablanması.
- Risklər üzrə risk xəritəsinin yaradılması və nəzarət prosesinin həyata keçirilməsi.
- Biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin optimallaşdırılması məqsədilə monitorinqlərin həyata keçirilməsi və təkliflərin verilməsi.
- Sığorta portfellərinin analızi və qiymətləndirilməsi.
- Müvafiq hesabatlarının hazırlanması.
- Məlumatların emalı, aktuar modellərin qurulmasında iştirak.
- Şirkətin informasiya sisteminin təkmilləşdirilməsində iştirak.
- Müvafiq araşdırma, tədqiqat, təhlil işlərinin aparılmasında iştirak.
- Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər vəzifələri həyata keçirmək.
İş şərtləri:
- Əmək müqaviləsi bağlanılır.
- Könüllü tibbi sığorta.
- İş qrafiki: bazar ertəsi – cümə, 09:00-dan 18:00-dək; şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir.
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında müəyyən ediləcək.
- Ünvan: Bakı şəhəri, Bakıxanov küçəsi, 6, Bridge Plaza.
Namizədlərdən xahiş olunur ki, mövzu başlığına vəzifənin adını (RM&Actuarial specialist) yazmaqla CV-ni elektron poçt ünvanına göndərsinlər.
Candidate requirements:
- Higher education: Bachelor's degree in Mathematics, Economics, Risk Management, Statistics, Business Administration, Computer Science or Cybernetics.
- At least 1-3 years of relevant work experience
- Language skills: Azerbaijani (excellent), English (good/excellent) and Russian (desirable).
- Computer skills: Proficiency in MS Office applications (Excel at advanced level), working experience in Python/R, SQL, and Power BI is an advantage.
- Knowledge in the actuarial field, IFRS 17, IFRS 9, databases, statistical modeling is an advantage.
- Other: Ability to think mathematically, build algorithms, analyze data and work in a team.
Main job responsibilities and job information:
- Designing and implementing an overall risk management process for the organization, which includes the implementation of the new internal policies
- Performing regular risk assessment: Analyzing inherent risks and identifying potential risks that are affecting the company
- Measuring and monitoring the risk exposures of the company with respects to the limits defined by the internal policies
- Evaluation of business processes, implementation of monitoring for the purpose of optimization of risks and making proposals.
- Analysis and valuation of insurance portfolios.
- Preparation of relevant reports.
- Data processing, participation in building actuarial models.
- Participation in the improvement of the company's information system.
- Participation in the conduct of relevant research, analytical work.
- Execution of other tasks set by management.
Working conditions:
- An employment contract is concluded.
- Voluntary health insurance.
- Working schedule: Monday - Friday, from 09:00 to 18:00; Saturdays and Sundays, public holidays and national days of mourning are non-working days.
- Salary: to be determined based on interview.
- Address: Baku city, Bakikhanov street, 6, Bridge Plaza.
Candidates are requested to email their CV with the title of the position (RM&Actuarial specialist)