AZINTELECOM
Korporativ satış meneceri
Son tarix 06 yan 2025 - [email protected]
Departament: Kommersiya/ Satış şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Rəqabətli satış strategiyalarını inkişaf etdirərək və tətbiq edərək rüblük və illik satış hədəflərini əldə etmək və ya aşmaq;
- Əsas hesablar, müştərilər və tərəfdaşlarla güclü əlaqələr qurmaq və saxlamaq, uzunmüddətli uğuru təşviq etmək;
- Müştəri ehtiyaclarını, tələblərini başa düşmək və şirkətin təklifləri ilə uyğunlaşdırmaq;
- Satış fəaliyyəti və satış borusundakı irəliləyişlərlə bağlı hesabatlar hazırlamaq, bu məlumatları rəhbərliklə paylaşmaq;
- Sənaye trendləri və rəqabət fəaliyyətlərini izləmək, satış strategiyalarını buna uyğun tənzimləmək;
- Müştəri ehtiyaclarına və mövcud resurslara əsaslanaraq məhsul və ya xidmətlər üçün qiymət strategiyaları təyin etmək;
- Müştərilər və təchizatçılarla müqavilələr və qiymət razılaşmaları aparmaq;
- Ticarət sərgilərində, konfranslarda və digər tədbirlərdə iştirak etmək, şirkəti təmsil etmək və əlaqələr qurmaq;
- Satış komandasının (fermer) performansını idarə etmək, onlara təsirli satış texnikaları barədə məsləhətlər vermək və performanslarını artırmaq üçün geribildirim təqdim etmək;
- Mövcud və yeni məhsul və ya xidmətlər vasitəsilə satışları artırmaq üçün fürsətlər müəyyən etmək, mövcud məhsullar üçün bazarı araşdırmaq və ya yeni məhsul fürsətləri tapmaq;
- Şirkət rəhbərləri ilə satış məqsədləri və bu məqsədlərə çatma irəliləyişi barədə ünsiyyət qurmaq;
- Mövcud müştərilərlə əlaqələri saxlamaq, onlara maraqlana biləcəkləri yeni məhsul və ya xidmətlər haqqında məlumat vermək;
- Satış hesabatlarını nəzərdən keçirmək, satış prosesində dəyişikliklər etmək lazım olub-olmadığını müəyyənləşdirmək;
- Məhsul və ya xidmətin qiymətini və hədəf bazarının onu ödəmə qabiliyyətini nəzərə alaraq potensial satış həcmini qiymətləndirmək;
- Şirkətin digər şöbələri ilə koordinasiya edərək satış prosesinin hər bir mərhələsinin problemsiz keçməsini təmin etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Ali təhsil
- Satış sahəsi üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
- IT, Cloud və əlaqəli məhsullar haqqında bilik/satış təcrübəsi
- CRM proqram təminatı ilə işləmə təcrübəsi
- Microsoft Office proqramları ilə sərbəst işləmə bacarığı
- Azərbaycan dili - səlis; rus dili - sərbəst; ingilis dili- yaxşı (üstünlük)
- Dinamik, aktiv və nəticə yönümlü satış nümayəndəsi
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
- Satış etmək, danışıqlar aparmaq, müştəri bazası toplamaq bacarığı
- Komanda ilə işləmə bacarığı.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Texniki dəstək mütəxəssisi
Son tarix 06 yan 2025 - [email protected]
Departament: Rəqəmsal Həllər/Məhsul inkişafı şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
İOS üzrə məsələlərə dəstək (Swift):
- İOS platformasından gələn müştəri problemlərini ilkin olaraq araşdırmaq, həll etmək və zərurət olduqda İOS developer komandasına yönləndirmək;
- Çağrı Mərkəzi operatorlarından, Email, Sentry və digər kanallardan gələn İOS əlaqəli sorğuları qeydiyyata almaq, problemlərin dəqiq təsvirini və müştərinin əlaqə məlumatlarını təmin etmək;
- İOS tətbiqi ilə bağlı problemləri dərhal təhlil etmək;
- Müştərilərə operativ və effektiv dəstək göstərmək;
- Problemin həlli prosesini izləmək və müştərini məlumatlandırmaq;
- Həll edilmiş və ya yönləndirilmiş hər bir İOS problemini müvafiq sistemdə sənədləşdirmək;
- Təkrarlanan İOS problemlərini müəyyənləşdirmək və bu barədə rəhbərliyə məlumat vermək;
- Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq;
Android üzrə məsələlərə dəstək (Kotlin)
- Android platformasından gələn müştəri problemlərini ilkin olaraq araşdırmaq, həll etmək və zərurət olduqda Android developer komandasına yönləndirmək;
- Çağrı Mərkəzi operatorlarından, Email, Sentry və digər kanallardan gələn Android əlaqəli sorğuları effektiv şəkildə idarə etmək;
- Problemlərin dəqiq təsvirini və müştərinin əlaqə məlumatlarını təmin etmək;
- Android tətbiqi ilə bağlı problemləri dərhal təhlil etmək;
- Standart həllər və prosedurlar əsasında problemləri həll etmək;
- Müştərilərə operativ və effektiv dəstək göstərmək;
- Həll edilmiş və ya yönləndirilmiş hər bir Android problemini müvafiq sistemdə sənədləşdirmək.
- Təkrarlanan Android problemlərini müəyyənləşdirmək və bu barədə rəhbərliyə məlumat vermək.
- Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq.
Veb üzrə məsələlərə dəstək (C# və React bilikləri)
- Veb platformasından gələn müştəri problemlərini ilkin olaraq araşdırmaq, həll etmək və zərurət olduqda Veb developer komandasına yönləndirmək;
- Çağrı Mərkəzi operatorlarından, Email, Sentry və digər kanallardan gələn Veb əlaqəli sorğuları effektiv şəkildə idarə etmək;
- Veb tətbiqi ilə bağlı problemləri dərhal təhlil etmək;
- Standart həllər və prosedurlar əsasında problemləri həll etmək;
- Müştərilərə operativ və effektiv dəstək göstərmək;
- Problemin həlli prosesini izləmək və müştərini məlumatlandırmaq;
- Həll edilmiş və ya yönləndirilmiş hər bir Veb problemini müvafiq sistemdə sənədləşdirmək;
- Təkrarlanan Veb problemlərini müəyyənləşdirmək və bu barədə rəhbərliyə məlumat vermək;
- Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq.
Tələb olunun biliklər:
- İnformasiya texnologiyaları, kompüter elmləri və ya əlaqəli sahədə ali təhsil
- Texniki dəstək və ya müştəri xidməti sahəsində minimum 6 ay iş təcrübəsi
- Sentry və digər monitorinq alətləri ilə işləmə təcrübəsi
- İOS əməliyyat sistemi və tətbiqləri haqqında biliklər
- Android əməliyyat sistemi və tətbiqləri haqqında biliklər
- Veb texnologiyaları və tətbiqləri haqqında biliklər (HTML, CSS, JavaScript və s.).
- Azərbaycan və rus dili (sərbəst); ingilis dili (üstünlük)
- Müştərilərlə və komanda üzvləri ilə effektiv ünsiyyət qurma bacarığı
- Problemləri tez və effektiv həll etmə bacarığı.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Operator
Son tarix 06 yan 2025 - [email protected]
Departament: Kommersiya departamenti/ Müştərilərlə əlaqələr şöbəsi/ Zəng mərkəzi bölməsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
- Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
- Əlaqənin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək;
- Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Ali təhsil;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Xoş səs tonuna malik olmalı;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı;
- Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
- Qeyd olunan vəzifə üzrə iş təcrübəsi;
- Bəy namizədlərə də üstünlük verilir;
- Azərbaycan dili və rus dilini - yüksək səviyyədə bilmək (ingilis dili biliyi üstünlükdür)
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, e-mail ünvanına göndərə bilərlər.