Azersun Holding
Senior System Administrator
Son tarix 08 fev 2024 Müraciət et
Qualifications:
- Bachelor’s degree in information technologies or related fields;
- 7 years’ experience in Information Systems Technologies;
- Experience in M365 & Azure, experience in M365 migration. Design and implement Azure cloud strategy;
- Managing Azure Active Directory, experience in MS Teams management;
- Experience in server installation and management (Windows & Linux – especially Redhat);
- Experience in virtualization technologies, especially VMware ESX environment;
- Experience in Active Directory, DNS, DHCP, SCCM, WSUS, WDS, MDT, PowerShell, WMI scripting;
- Experience in Domain Controller Management, Active Directory, Group Policy;
- Experience in Monitoring systems, experience in physical Server Hardware (Cisco, EMC storage, SAN Switches);
- MSCE, MSCA, Azure Administrator Certification, Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert preferable;
- Managing Windows 10 focused PC and client OS / application / patch inventory, managing endpoint and server threat management systems;
- Ensure security levels across all servers through configuration and regular patch management of the operating systems;
- Perform data integrity checks and harden security of systems along with audits and procedures;
Responsibilities:
- Manage day-to-day operations of the information systems by monitoring system performance configuration, maintenance, and repair;
- Provide technical expertise for data center, lead planning and implementation of projects for IT and cross-functional teams;
- Lead problem-solving efforts often involving outside vendors and other support personnel and/or organizations;
- Install, modify and maintain systems and utility software on server and cloud computer systems;
- Establish guidelines and methods for the installation and management of computer system components;
- Ensure high availability and acceptable levels of performance of mission-critical systems;
- Troubleshoot and resolve issues with user access to M365 services;
- Apply patches and upgrades to host system firmware and software;
- Work with vendors to assist support activities;
- Setup M365 accounts for users;
Work place: Baku
Interested candidates are requested to send their recently updated CV to hr.azersun.com, [email protected] with a subject "Senior System Administrator”
MRP sistemləri üzrə proqramlaşdırma mütəxəssis
Son tarix 08 fev 2024 Müraciət et
Tələblər:
- IT üzrə ali təhsilli olmalı;
- Aidiyyatı sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi olmalı;
- 1C proqraminı bilməli;
- Yarana biləcək xətaları vaxtında aradan qaldırmalı;
- MSSQL serverdən istifadə etməyi bacarmalı;
- Rəhbərlik etdiyi sahənin fəaliyyətini tənzimləyən normativ aktları və rəhbərliyin əmr, qərar və sərəncamlarını bilməli;
İş haqqında məlumat:
- Daha əvvəl yazılan proqramlarda meydana gələn probləmlərin təcili şəkildə bərpa edilməsi;
- İTSM proqramı üzərindən gələn müraciətlərin uyğun şəkildə paylaşımına nəzarət etməli;
- İTSM proqramındakı müraciətlərin qoyulmuş zaman çərçivəsində həll edilməsinə nəzarət etməli;
- Yazılan proqramlarda gərəkən dəstəyin verilməsi;
İş yeri: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “MRP sistemləri üzrə proqramlaşdırma mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Baş Mühasib
Son tarix 08 fev 2024 Müraciət et
Tələblər:
- Tam ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə, magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
- Baş mühasib kimi ən azı 2-3 il iş təcrübəsi;
- Maliyyə təsərrüfat əməliyyatlarının bütün sahələrində iş təcrübəsi;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli;
- Mühasibat uçotunun Beynəlxalq standartlarını bilməli (sertrifikatın olması arzuolunandır)
- MS Office, 1C, BTP, EFP proqramlarında yüksək səviyyədə işləyə bilməli;
- ERP proqramlarından hər hansı birinin mühasibatlıq-maliyə modulu ilə yüksək səviyyədə çalışa bilməli
- Peşəkar mühasibatlıq sertfikatına malik olmalı
İş haqqında:
- Vergi, statistika və DSMF hesabatların hazırlanması;
- Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi;
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi;
- Maliyyə hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunun təşkil edilməsi;
- Mühasibat məsələləri, nəzarət, hesabat və iqtisadi təhlil üzrə müəssisənin bölmə işçilərinə rəhbərlik edilməsi.
İş Qrafiki: Həftə içi 5 gün, 09:00-18:00
Ünvan: Xırdalan şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Baş mühasib” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Qazax-Tovuz iqtisadi regionu üzrə qəza komissar
Son tarix 08 fev 2024 Müraciət et
Tələblər:
- Tam orta təhsilli olmalı;
- Microsoft Office proqramları bilməli;
- Sığorta sahəsində iş təcrübəsi olmalı;
- Qrup şəklində işləmək qabiliyyəti, fikirlərini şifahi və yazılı şəkildə aydın və dolğun çatdırmaq bacarığı olmalı;
İş haqqında məlumat:
- Qəbul edilmiş hadisə barədə məlumatı araşdırmaq (ətrafda kamera nəzarəti olub olmamasını araşdırmaq, işin süni qurulmuş olub olmadığını araşdırmaq və s.);
- Hadisə yerinə çıxış etmək;
- Yol nəqliyyat hadisəsi zamanı sürücülərin kimliyini, nəqliyyat vasitəsini həqiqətən da onların idarə etdiyini, istifadə üçün bütün sənədlərinin olub olmamasını, sığorta şəhadətnaməsini yoxlamaq;
- Hadisə barədə ətraflı məlumat əldə etmək üçün DYP və digər dövlət qurumları ilə əlaqə saxlamaq;
- Hadisə yerindən şəkillər çəkmək, iştrakçılardan video müsahibə almaq (qarşı tərəf razı olduğu halda);
- Hadisəyə aid şəkilləri, video və digər sənədləri ümumi elektron qovluğuna daxil etmək;
- Digər çatışmayan sənədləri tələb etmək;
- Ehtiyac olarsa sığorta hadisəsi hesab edilə bilən halın təfərrüatları barədə arayışın (Forma 4 və ya digəri) əldə edilməsi göndərilməsi ilə əlaqədar səlahiyyətli dövlət orqanına (DYP və s.) sorğu göndərmək;
- Sığorta hadisəsi iştirakçılarına raport və ərizələri imzalatdırmaq, bildirişləri təqdim etmək;
- Nəqliyyat vasitəsinin qeydiyyat şəhadətnamələrini yoxlamaq;
- Sərxoşluq və digər halların dərəcəsini yoxlamaq üçün səlahiyyətli dövlət orqanın iştirakı ilə sürücünü müvafiq orqanda müayinəyə yönəltmək;
- Sığorta hadisəsinə aid raport, ərizələr və ilkin topladığı digər sənədləri 1 iş günü ərzində departament müdirinə təqdim etmək;
İş Yeri: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Qazax-Tovuz iqtisadi regionu üzrə qəza komissar” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Əsas məlumatların idarəedilməsi üzrə mütəxəssis
Son tarix 08 fev 2024 Müraciət et
Tələblər:
- IT üzrə ali təhsilli olmalı;
- Aidiyyatı sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi olmalı;
- Texniki araşdırmalar apara bilmək;
- Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;
- Rəhbərlik etdiyi sahənin fəaliyyətini tənzimləyən normativ aktları və rəhbərliyin əmr, qərar və sərəncamlarını bilməli;
İş haqqında məlumat:
- Şirkətlər qrupunun daxilində fərqli departament və strukturlar tərəfindən ümumi istifadə ediləbilən, standartlarla dəstəklənmiş, doğru,etibarlı, yenilənmiş məlumat bazasını hazırlamaq və effektiv bir şəkildə məlumatların daxil edilməsinin, yenilənməsinin və əsas məlumat bazasından çıxarılması proseslərin effektiv şəkildə icra etməli;
- Əsas məlumatların idarəedilməsi standartlarına və qəbul edilmiş siyasətə uyğun olaraq yeni məlumatların düzgün şəkildə daxil edilməsini həyata keçirməli;
- Əsas məlumatlarla əlaqədar yenilənmə və dəyişdirmə tələblərini qiymətləndirib,müvafiq dəyişmə əməliyyatlarını həyata keçirmək, məlumatların bütovlüyünü təmin etmək üçün inkişaf istiqamətli fəaliyyətləri həyata keçirməli;
- Əsas məlumatların şirkətin bütün sistemlərinə inteqrasiya hərəkətlərinin düzgünlüyünə nəzarət etməli;
- Aylıq və üç aylıq dövrlərlə əsas məlumatların keyfiyyətini analiz etmək, xətaların kök səbəbinə görə ( insan,proses,texnologiya) düzəldici fəaliyyətləri həyata keçirməli;
İş yeri: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Əsas məlumatların idarəedilməsi üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Avtomatika üzrə mütəxəssis
Son tarix 08 fev 2024 Müraciət et
Tələblər:
- Ali təhsilli olmalı ;
- Avtomatika sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi olmalı;
- PLC konfiqurasiyası, quraşdırılması, optimallaşdırılması və təmirinin əsaslarını bilməli;
- SCADA (Supervisory Control and Data Acquisition), HMI (Human Machine Interface) haqqinda bilikləri olmalı və lazim olduqda müəyyən dəyişikliklər etməyi bacarmalı;
- PLC ilə təchiz olunmuş proseslərin və maşınların texnoloji və elektrik sxemlərini oxumağı bacarmalı;
- Hart protokollu kommunikatorlardan istifadə qabiliyyətinə malik olmalı;
- AC invertorların (driver) proqramlaşdırılmasını bilməli;
- Sahə cihazlarının baxım və kalibirlənməsini müvafiq plan və təlimatlara uyğun edilməsini, lazım olduqda baxım fəaliyyətlərini həyata keçirməyi bacarmalıdır
İş haqqında məlumat:
- Lokal nəzarət prosesləri üçün proqramların yazılması;
- Avtomatik nəzarət sistemlərində istifadə olunan şəbəkələrin (Industrial Ethernet, Profibus, Multi-Point Interface) qurulması;
- Maşın və avadanlıq idarəetmə proqramlarına nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Həssas ölçü cihazlarının nizamlanması;
- Yeni cihazların sınaqlarının həyata keçirilməsi;
- Mərkəzi və lokal on-line UPS sistemlərinə nəzarət edilməsi.
- Sahə cihazlarının baxım və kalibirlənməsini müvafiq plan və təlimatlara uyğun edilməsini və lazım olduqda baxım fəaliyyətlərini həyata keçirməyi bacarmali:
- Avtomatik idarə etmə sistemində və sahə cihazlarinda nasazlıq müəyyən edildikdə təmirini həyata keçirmək, işini təmin etmək.
- Pnevmatik sistemlərin idarə etmə dövrələrində və ölçü cihazlarında yaranmış problemləri aradan qaldırmaq.
İş Qrafiki:
- Növbəli iş qrafiki,
- Nahar və servis şirkət tərəfindən qarşılanır.
İş Yeri: Sumqayıt şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə, CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına email-in mövzu hissəsində “Avtomatika üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərə bilər və ya hr.azersun.com saytından qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Rəqəmsal Bankçılıq Departamenti/Ödəniş Kartları Şöbəsinin Aparıcı Mütəxəssisi
Son tarix 08 fev 2024 Müraciət et
Tələblər:
- Ali təhsilli (iqtisadi, texniki) olmalı;
- Plastik Kartlar və Bank işi üzrə 2-3 illik iş təcrübəsi;
- İngilis dilini yaxşı bilməli;
- Microsoft Office və Kart proqram bilikləri olmalı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti, iş planlama qabiliyyəti, stres altında işləmə bacarığı.
İş haqqında məlumat:
- Plastik kartlar üzrə daxili və kənar təşkilatlar üçün hesabatlar hazırlayır və\və ya həmin hesabatların hazırlanmasını təmin edir;
- Kredit kartlara gələn reject əməliyyatlara nəzarət edərək əməliyyatların kartlarda əks olunması üçün Prosesinq Mərkəzi ilə əlaqə qurur;
- HÖP (Hökümət Ödəniş Portalı) ödənişlərinə nəzarət edir və lazımi müxabirləşməni icra edir;
- Ödəniş sistemlərindən gələn etiraz əməliyyatlarına (chargeback) nəzarət edir və Beynəlxalq Ödəmə Sistemləri qaydalarına uyğun olaraq, hərəkət edir;
- Visa və MasterCard web tətbiqlərinə nəzarət edir; lazımı güncellemeleri tetbiq edir
- Bank ödəmə sistemi proseslərinin Visa, Master, Milli Kart və BKM ödəmə şəbəkələri qaydalarına uygun olaraq icra edilməsinə nəzarət edir. Uyğunsuzluq müəyyən edildiyi təqdirdə rəhbərinə məlumat verir;
- Visa, Master, Milli Kart və BKM ödəmə sisteminin qayda yeniləmələrini təqib və icra edir, ya da prosesinq mərkəzi tərəfindən icrasına nəzarət edir;
- Bank, filial və digər bölmələrin plastik kartlar ilə əlaqədar əldə edə bilmədiyi məlumatların tələb daxilində hazırlayıb məlumat verilməsini təmin edir;
- Bank, filial və digər bölmələrin plastik kartlar ilə əlaqədar icra edə bilmədiyi müxabirləşmələri tələb daxilində icra edir;
- Plastik kartlar prosesinin qanunvericiliyə əsasən, bankın tarif və qaydalarına uyğun olaraq işləməsini təmin edir və bu prosese nəzarət edir;
- Ödəmə sistemləri ilə əlaqədar, Beynəlxalq təlim də daxil olmaq üzrə təlim təqviminə nəzarət edərək faydalı təlimlər haqqında müdirinə təklif verir;
- Internet və Mobil bankçılıq üçün yeni müştəri açılışı və şifrə sıfırlama proseslərini təqib edərək lazımı mərhələləri icra edir;
- Kart proqramında icra edilən mühasibatlıq düzəlişləri əməliyyatları üçün bank proqramında lazimi müxabirləşmələri icra edir;
- Kart proqramında limit dəyişikliyi, kart basımı, kart yeniləmə qeydlərinə nəzarət edir;
- Müştəri (Kart və POS) çıxarışlarının SMS və e-mail ilə göndərilməsini təmin edir və prosesə nəzarət edir;
- Problemli kredit və kart müştərilərinin qətnaməyə əsasən faiz hesablanmasının dayandırılması və/vəya dəyişdirilməsi və qətnaməyə əsasən əlaqədar strukturun tələbi və təsdiqi daxilində müxabirləşmələri icra edir;
- Kart və pin zərf qalıqlarına nəzarət edərək rəhbərinə məlumat verir;
- Filiallarda və Prosesinq mərkəzində personalizasiya edilmiş və ya edilməmiş pin zərf və kart qalıqlarına nəzarət edir;
- Kart sistemində müddəti bitmiş kartların ekstre borclarının tam olaraq kartda əks olunmasına nəzarət edir;.
- POS Müştərisi tələbi əsasında geri qaytarma və ləğv etmə əməliyyatlarını icra edir;
- Filiallardan gələn tələblər əsasında plastik kartların sistemdə yaradılmasını təmin edir;
- Plastik kartların və PIN zərflərin hazırlanması barədə sərəncamları hazırlayır, MilliKart prosessinq mərkəzinə Plastik kartların və PIN zərfləri sifariş edir.
- PIN zərflərin və kartların sayına nəzarət edir və lazım olan zaman yeni zərflərin və kartların alınması üçün departament müdirinə / Şöbə rəisinə təklif verir;
- Əmək haqqlarının hesablara yatırılmasını həyata keçirir, işlemin icrasının yerel mevzuata uygun olarak icra edilmesini temin edir;
- Hazırlanmış kartları Milli Kart prosessinq mərkəzindən təhvil-təslim aktları əsasında qəbul edir və yoxladıqdan sonra filiala\müştərilərə (filiallara) təhvil verilməsi üçün departamentin digər işçisinə təhvil verir və\və ya filiala\müştəriyə birbaşa təhvil verilməsi prosesində iştirak edir;
İş Yeri: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Ödəniş Kartları Şöbəsinin Aparıcı mütəxəssisi” qeyd etməyiniz xahiş olunur.