Azersun Holding
Satış Səriştəlikləri Şöbə Müdiri
Son tarix 10 mar 2025 - https://hr.azersun.com/job/Sat%C4%B1%C5%9F-S%C9%99ri%C5%9Ft%C9%99likl%C9%99ri-%C5%9E%C3%B6b%C9%99-M%C3%BCdiri/1146909755/
Tələblər:
- Satış, ticarət marketinqi, satış bacarıqları və ya əlaqəli şöbələrdə ən azı 10 illik təcrübə
 - Güclü liderlik və komanda idarəetmə bacarıqları
 - Üstün ünsiyyət və interpersonal bacarıqlar
 - Yaxşı analitik və ünsiyyət bacarıqları
 - Çarpaz funksional işləmə və çoxsaylı maraqlı tərəfləri idarəetmə qabiliyyəti
 
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış təşkilatı üçün təşkilatın strateji prioritetlərinə uyğun olaraq bacarıq yol xəritəsi yaratmaq və ifadə etmək
 - Müxtəlif səviyyələr və kanallar üzrə sahə qrupu üçün funksional satış bacarıqları üzrə səriştələri müəyyənləşdirmək
 - Səriştə boşluqlarını aradan qaldırmaq üçün qabaqcıl təlim məzmunu hazırlamaq
 - Biznes hədəflərinə nail olmaq üçün funksional təlimlər həyata keçirmək
 - Səriştə çərçivəsinə əsaslanan təlimlər təmin etmək
 - Bütün satış komandaları üçün aydın performans hədəflərini izləmək və onları peşəkar, yüksək ixtisaslı və motivasiyalı satış komandaları hazırlamaqla yerinə yetirilməsini təmin etmək
 
İş qrafiki:
Həftə içi 5 gün
İş yeri:
Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində "Satış Səriştəlikləri Şöbə Müdiri" qeyd etməyiniz xahiş olunur
Shopper Marketinq Departmant Müdiri
Son tarix 10 mar 2025 https://hr.azersun.com/job/Shopper-Marketinq-Departmant-M%C3%BCdiri/1146913255/
Tələblər:
- Satış, ticarət marketinqi və ya əlaqəli şöbələrdə ən azı 10 illik təcrübə
 - Kateqoriya, müştəri və alış-verişçi biliklərinə güclü sahib olmaq
 - Alış-verişçi, bazar kəşfiyyatı mənbələri, kateqoriya/kanal/alış-verişçi trendlərini qabaqcıl səviyyədə anlamaq
 - Yaxşı analitik və ünsiyyət bacarıqları
 - Fərqli funksiyaları idarə etmək və çoxsaylı maraqlı tərəflərlə işləmə qabiliyyəti
 
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kanal üçün illik kommersiya planı, JBP-lər və dövri plan əsasında aylıq əməliyyat planına rəhbərlik etmək
 - Müvafiq kanallarda və bölgələrdə prioritet kanal(lar) üçün mağaza daxilində uğur vizyonuna (uğur şəkli) uyğunluğu təmin etmək
 - Kanal əsasında performansı izləmək və lazım olduqda düzəlişlər etmək
 - Alış-verişçi davranışını dəqiq anlayış əsasında hərəkətə keçə bilən mağaza həlləri təklif etmək və kanal/bölgə daxilində yerli imkanları həll etmək
 - Müştəri komandaları ilə əməkdaşlıq edərək uyğun kanal və əsas müştəri icrasını müəyyənləşdirmək və inkişaf etdirmək, JBP-lər və kateqoriya satış təqdimatları hazırlamaq; müştəri üzrə satış və TTS hədəflərinə nail olmağa dəstək vermək
 - Bölgə üzrə POP materiallarının və fəaliyyətlərinin mağaza daxilində icrasını koordinasiya etmək
 - Bütün şirkət prinsipləri və siyasətlərinə uyğunluğu təmin etmək
 
İş qrafiki:
Həftə içi 5 gün
İş yeri:
Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində "Shopper Marketinq Departmant Müdiri" qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Ticari Marketinq üzrə Bölmə rəisi (Yağ, sous, duz kateqoriyası üzrə)
Son tarix 10 mar 2025 https://hr.azersun.com/job/Ticari-Marketinq-B%C3%B6lm%C9%99-r%C9%99isi-%28Ya%C4%9F%2C-sous%2C-duz-kateqoriyas%C4%B1-%C3%BCzr%C9%99%29/1146929355/
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə ali təhsili olmalı;
 - FMCG sahəsi üzrə 5 ildən artıq il iş təcrübəsi olmalı;
 - Analitik təhlil,strateji düşünmə,statistic,riyazi biliklər və problem həlletmə,idarəetmə bacarığı
 - MS office proqram paketini yaxşı səviyyədə bilməli;
 - Dəqiqlik,nizam-intizam,məsuliyyətlilik və kollektivlə işləmə bacarığı
 
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Sahə fəaliyyətlərinin tərtib edilməsi və tədbiq edilməsi
 - Layihə təkliflərinin verilməsi və komanda şəklində icra olunmasını təmin edilməsi
 - Bazar dinamikalarının, rəqabətin analiz edilməsi və uyğun tədbirlərin alınmasına nəzarət və bununla bağlı rəhbərliyə hesabatın verilməsi
 - Kateqoriyanın verdiyi strategiyaların tədbiq olunması və satışla konsensus saxlanılması
 - Mağaza daxili performansın ölçülməsi və dəyərləndirilməsi
 - Mağaza daxili tədbirlərin planlaşdırılması
 - Aylıq, rüblik, illik tədbirlər planlarının hazırlanması və tədbiq olunması
 - Satış və məhsul qrupunun arasında komunikassiya yaratmaq
 - Aylıq satış hərəkətləri, məhsuldarlıq, sahə performansı, satış rəqabət məlumatlarının analizi və aydiyyəti bölmələrlə paylaşılması
 - Yeni məhsulların bazarda yerləşdirilməsi və satış öncəsi satınalma nöqtəsi və satışa dəstək olacaq alətlərin kateqoriya və satışla koordinasiyalı şəkildə hazırlanması
 - Sahə ziyarətləri və ziyarət sonrası hesabatların hazırlanaraq tədbirlərin alınmasının təmin edilməsi
 - Aylıq portfel hesabatlarının hazırlanması və rəhbərə təqdim olunması
 
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
 Email-in mövzu hissəsində “Ticari Marketinq üzrə Bölmə rəisi (Yağ, sous, duz kateqoriyası üzrə)” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
İş Qrafiki:
Həftə içi 5 gün
İş Yeri:
Bakı şəhəri


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







