Azercell
B2B Məhsul və Həllərin İdarə Edilməsi şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 06 noy 2023 - Müraciət et
Azercell ölkənin lider və innovativ həllər, fərqli və fərdi yanaşma, yüksək keyfiyyətli xidmətlər təqdim edən mobil operator şirkətidir.
Azercell şirkətinə qoşulmaqla Siz nə əldə edəcəksiniz:
- Ölkənin lider mobil operator şirkətində iş təcrübəsi;
- Peşəkarlardan ibarət korporativ mühitdə çevik, innovativ və nəticəyönümlü komandada iş;
- Davamlı karyera inkişafı imkanları;
- Təlim və fərdi inkişaf proqramları;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Bonus ödənişi;
- Tibbi sığorta ilə təmin olunma (Ailə üzvləri: həyat yoldaşı və övladlar daxil);
- Korporativ telefon və nömrə ilə təmin olunma;
- Limitsiz Azeronline Internet Paketi;
- Əlavə güzəşt və endirimlər.
İş Cədvəli: Bazar Ertəsi- Cümə, 09:00 - 18:00. Şənbə və Bazar, milli bayram və hüzn günləri qeyri-iş günləridir
İş yeri: Azercell, Port Baku
Requirements
Tələb olunan Təcrübə, Bilik və Bacarıqlar:
- Biznes/Marketinq/Strategiya/Maliyyə və oxşar sahə üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Korporativ sahədə 1-3 illik iş təcrübəsi. * Telekom sahəsi üzrə təcrübəyə üstünlük verilir;
- Telekommunikasiya sektorunda layihənin idarə edilməsində təcrübə arzuolunandır
- PMP və ya digər müvafiq sertifikat sahiblərinə üstünlük verilir.
- Güclü analitik və problem həll etmə bacarığı
- Statistik analiz proqramları, vasitələrindən istifadə etmək təcrübəsi;
- Təsdiqlənmiş texniki bacarıq və İT və Telco sahəsində ən son trendlər haqqında bilik;
- MS Excel, MS PowerPoint, MS Word və onların təkmilləşdirilmiş funksiyaları haqqında biliklər;
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yazılı və şifahi dil bilikləri;
Arzu olunan Bacarıqlar:
- Biznes təfəkkürü (biznesdən ümumi anlayış, marketinq bilikləri);
- Rəhbərlik Səriştəsi;
- Təqdimat/ictimaiyyət qarşısında çıxış etmək bacarığı/emosional intellekt səviyyələri;
- Danışıqlar aparmaq və ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Təşəbbüskar, məsuliyyətli, “edə bilərəm” münasibəti göstərən, diqqətli, komandada işləməyi bacaran, yenilikləri öyrənə bilən;
- Vaxtın düzgün idarə edilməsi və iş tapşırıqlarının prioritetləşdirilməsi bacarığı;
Məhsul və Həllərin İdarə Edilməsi və Biznes Strategiyası:
- Məhsul və Həllərin İdarə edilməsini təmin etmək;
- Məhsulun konsepsiyasının təyin edib, məhsul yaradılması və inkişaf etdirmə zamanında texniki və digər komandalar ilə sıx əməkdaşlıq etmək
- Telekommunikasiya sektorunda yaranan tendensiyaları və müştəri ehtiyaclarını müəyyən etmək üçün bazar araşdırmasını aparmaq
- Şirkətin hədəf və bazar tələbləri ilə uyğunlaşdırılmış dayanıqlı məhsul xəritəsini hazırlamaq
- Bazara çıxarılma ssenarisini inkişaf etdirmək və məhsul və xidmətlərə dair qiymətləri müəyyən etmək;
- Yeni məhsulun satışa effektiv çıxarılması üçün bazara çıxış strategiyaları hazırlamaq və bunun üçün marketinq və satış qrupları ilə sıx əməkdaşlıq etmək
- Xidmət təminatçıları və 3-cü tərəflərlə münasibətdə Müqavilə, NDA (Məxfilik Müqaviləsi), daxili Sifariş və Sazişlərə Əlavələri təmin etmək;
- Şöbənin strategiyasının inkişafı və həyata keçirilməsi üzrə dəstək göstərmək
Biznes Təhlili:
- Məhsul, Xidmət və Həllərə dair təhlillər həyata keçirmək;
- Məhsulun istehlak dövrünə əsaslanaraq təkliflərin texniki-iqtisadi təhlilini aparmaq
- Şöbə, departament və şirkət daxilində təyin edilmiş hədəf və məqsədlərə nail olmaq üçün işin koordinasiyasını təşkil etmək
- Bazar araşdırması aparmaq və rəqib şirkətləri təhlil etmək
- Müştəri Təcrübəsi və NPS (müştəri loyallığı indeksi) nəticələrini təhlil etmək
- Məhsul, Xidmət və Həlli yolların təhlilini həyata keçirmək
- Məhsul və xidmətlərlə bağlı 3-cü tərəflərlə əməkdaşlıq etmək
Aksiyaların idarə edilməsi:
- Müştəriləri əldə saxlamaq və yeni müştərilər qazanmaq məqsədilə aksiyalar təqdim etmək, inkişaf etdirmək, həyata keçirmək və təkrar etmək.
Müştəri Təcrübəsinin İdarə Edilməsi:
- Məhsul və həllər ilə bağlı daxili və xarici müştərilərin sorğu və şikayətlərini toplamaq və müvafiq dəyişiklikləri həyata keçirmək
- Müştərilərin biznes tələblərini dərk etmək və cəlbedici təkliflər hazırlamaq.
İşə qəbul prosesi:
- CV-lərin təhlil edilməsi
- İxtisas üzrə müvafiq yazılı tapşırıqlar/testlər
- Yetkinliklərə əsaslanan (HR) / Texniki Bacarıqlar Müsahibəsi
B2B/ Xüsusi Əhəmiyyətli Şirkətlərə Satış üzrə Koordinator
Son tarix 06 noy 2023 Müraciət et
Azercell ölkənin lider və innovativ həllər, fərqli və fərdi yanaşma, yüksək keyfiyyətli xidmətlər təqdim edən mobil operator şirkətidir.
Azercell şirkətinə qoşulmaqla Siz nə əldə edəcəksiniz:
- Ölkənin lider mobil operator şirkətində iş təcrübəsi;
- Peşəkarlardan ibarət korporativ mühitdə çevik, innovativ və nəticəyönümlü komandada iş;
- Davamlı karyera inkişafı imkanları;
- Təlim və fərdi inkişaf proqramları;
- Rəqabətli əmək haqqı;
- Bonus ödənişi;
- Tibbi sığorta ilə təmin olunma (Ailə üzvləri: həyat yoldaşı və övladlar daxil);
- Korporativ telefon və nömrə ilə təmin olunma;
- Limitsiz Azeronline Internet Paketi;
- Əlavə güzəşt və endirimlər.
Bu komanda daxilində siz müxtəlif şirkətlərlə əməkdaşlıq edəcək, şirkətimizi və məhsullarımızı korporativ müştərilərə təqdim edəcək və satışla bağlı danışıqlarda iştirak edəcəksiniz.
İş yeri: Port Baku
Korporativ seqment üzrə şirkət satışlarının artırılması üçün əsas vəzifə öhdəliklərinə aşağıdakılar daxildir:
- Yeni korporativ müştərilər əldə etmək və onlarla birbaşa əlaqə qurmaq;
- Mövcud xidmətləri,təklifləri,məhsulları və həlləri korporativ müştərilərə təqdim etmək;
- Şirkətlərin borclarının azaldılmasını təmin etmək;
- Müştəri seqmentləri üzrə kontakt strategiyasının idarə edilməsi;
- Biznes,Satış və Gəlir təhlillərinin aparılması;
- Şirkətlər haqqında ətraflı məlumat toplanması, yoxlanması və nəzarət edilməsi.
Tələb olunan Bacarıq və Təcrübə:
- Ali Təhsil;
- Satış sahəsi üzrə minimum 2 il təcrübə;
- Sürücülük vəsiqəsi (B kateqoriyası).
Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dili - səlis, ingilis dili - yuxarı səviyyədə.
- Yüksək ünsiyyət və danışıqlar aparmaq bacarığı;
- Telekommunikasiya sahəsi daxilində yüksək səviyyəli əlaqələr və şəbəkələr qurmaq və qoruyub saxlamaq;
- Yüksək Təqdimat bacarıqları;
- Yaranan problemləri tez bir zamanda həll etmək bacarığı;
- Müştəriyə Yönümlülük.
Arzu olunan Bacarıqlar:
- Komandada işləmək bacarıqları;
- Yenilikçi və daima inkişaf etmək təşəbbüsünün olması;
- Nəzarət etmək qabiliyyəti;
- Qərarvermə qabiliyyəti;
- İşləri yüksək səviyyədə icra etmək bacarığı;
- Yekun nəticəyə yönəlmə bacarığı;
- Yüksək qavrama və analitik təhlil bacarıqları.