Azerbaijan Airlines
Xəzinədarlıq şöbəsinin Aparıcı Mühasibi
Son tarix 03 iyl 2024 - Müraciət et
Təsvir:
- Potensial maliyyələşmə mənbələrinin müəyyən olunması üçün banklar ilə münasibətlərin qurulması;
- Proyektlərin maliyyələşdirilməsi üzrə proseslərdə iştirak edilməsi;
- Kredit və lizinqlərin rəsmiləşdirilməsi prosesinin həyata keçirilməsi;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı hesabatların və təqdimatların hazırlanması;
- Gözlənilən pul vəsaiti kəsirinin qarşısının alınması üzrə tədbirlərin görülməsi, pul artığının düzgün istifadəsi üzrə təkliflərin verilməsi;
- Valyuta riskinin dəyərləndirilməsi və riskin minimuma endirilməsi üçün əməliyyatların icra edilməsi;
- İnvestisiya olunacaq vəsaitlərin müəyyən edilməsi və müxtəlif maliyyə alətləri vasitəsilə əməliyyatların icra edilməsi;
- Mövcud kreditlərin uçotunun həyata keçirilməsi və ödəmə qrafiklərinə uyğun olaraq ödənişlərin icra edilməsi;
- Kredit və lizinqlər üzrə aylıq və rüblük hesabatların hazırlanması.
Tələblər:
- Ali Təhsil: Maliyyə sahəsi üzrə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili – Ana dili; İngilis dili – yaxşı;
- Proqram bilikləri: Word, Excel, PowerPoint – yaxşı səviyyədə;
- Bank əməliyyatları və bank məhsulları üzrə biliklər;
- Maliyyə alətləri üzrə iş təcrübəsi;
- Əlavə sertifikatlar: ACCA (F3 və F9);
- Sahə üzrə tələb olunan iş təcrübəsi minimum 3 il;
- Ünsiyyət bacarıqları (yazılı və şifahi);
- Danışıqların aparılması bacarığı;
- Problem həll etmə bacarığı;
- Öyrənmə qabiliyyəti;
- İşə uyğunlaşma qabiliyyəti;
- Dəyişikliklərə uyğunlaşmaq bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı.
İş qrafiki: 09:00-18:00 (Həftə işi 5 gün)
İş yeri: Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı
Xəzinədarlıq şöbəsinin Mühasibi
Son tarix 03 iyl 2024 Müraciət et
Təsvir:
- Kredit və investisiyalar üzrə əməliyyatların mühasibatlıq proqramında vaxtında və düzgün işlənilməsi;
- Bank hesabları ilə bağlı tələb olunan sorğuların icrası:
- Bank hesablarının açılması və bağlanılmasının həyata keçirilməsi;
- Cəmiyyətin bank hesabları arasında əməliyyatların icrası;
- Bank hesabları ilə bağlı aylıq hesabatların hazırlanması;
- Pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabatın hazırlanması;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı hesabatların hazırlanmasında iştirak edilməsi;
- Gündəlik olaraq bank hesablarının bank çıxarışları ilə üzləşməsinə nəzarət edilməsi.
Tələblər:
- Ali Təhsil: Maliyyə sahəsi üzrə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili – Ana dili; İngilis dili – yaxşı;
- Proqram bilikləri: Word; Excel – yaxşı səviyyədə;
- Əlavə sertifikatlar: ACCA (F3);
- Sahə üzrə tələb olunan iş təcrübəsi minimum 1 il;
- Ünsiyyət bacarıqları (yazılı və şifahi);
- Danışıqların aparılması bacarığı;
- Problem həll etmə bacarığı;
- Öyrənmə qabiliyyəti;
- İşə uyğunlaşma qabiliyyəti;
- Dəyişikliklərə uyğunlaşmaq bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı.
İş qrafiki: 09:00-18:00 (Həftə işi 5 gün)
İş yeri: Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı
CRM (Müştəri Münasibətlərinin İdarəedilməsi) üzrə Ekspert (CRM Expert (Customer Relationship Management))
Son tarix 03 iyl 2024 Müraciət et
Təsvir:
- Hədəf auditoriyalara dataya əsaslanan CRM kampaniyası üçün biznes məqsədlərinə uyğun innovativ ideyaların yaradılması;
- Mövcud CRM kampaniyalarını/proseslərini təhlil etmək və onları sənayənin ən yaxşı təcrübələri ilə müqayisə etmək;
- Ən yaxşı bazar təcrübələrini və rəqiblərin CRM strategiyalarını analiz və müqayisə etmək;
- Müştəri məlumat bazalarını demoqrafik, davranış və seçimlərə əsaslanaraq kampaniyalara uyğun strateji seqmentləşdirmək;
- Fərdi kampaniyalar üçün müştəri məlumatlarından istifadə edərək fərdiləşdirilmiş əlaqə planları yaratmaq, fərdiləşdirilmiş üsulları tətbiq etmək;
- Təmas nöqtələrini və fərdi yanaşma imkanlarını müəyyən etmək, CRM alətlərindən səmərəli istifadə etməklə müştəri təcrübəsini optimallaşdırmaq üçün müştəri yolu xəritələrini hazırlamaq və təkmilləşdirmək;
- Metriklərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq üçün kampaniya performansını təhlil etmək;
- Hər bir kampaniya üçün əsas performans göstəricilərini (KPI) qurmaq və onlara real vaxt rejimində nəzarət etmək;
- Davamlı təkmilləşmə üçün CRM kanalları vasitəsilə müştəri rəylərini toplamaq;
- Yeni CRM alətləri və metodologiyalarını tövsiyə və tətbiq etmək;
- Düzgün qərarların qəbulu üçün məlumat tapıntılarının ümumi biznes məqsədləri ilə uyğunlaşdırılması;
- Ən yaxşı CRM təcrübələri və sənaye yenilikləri haqqında məlumatlı olmaq;
Tələblər:
- CRM sistemləri və praktikaları dərindən tətbiq edilən CRM rollarında, məsul vəzifələrdə minimum 5-7 il olmaqla iş təcrübəsi;
- Salesforce, Microsoft Dynamics və ya digər oxşar platformalarda CRM sistemlərinin tətbiqi və idarə edilməsində təcrübə;
- CRM təşəbbüsləri üçün strateji planların işlənib hazırlanması və icrası, onları təşkilatın məqsəd və vəzifələri ilə uyğunlaşdırmaq bacarığı;
- Müştəri məlumatlarını idarə etmək, məlumatların bütövlüyünü təmin etmək və CRM sistemi daxilində məlumatların idarə edilməsi təcrübələrini həyata keçirmək bacarığı;
- Təşkilat üzrə fasiləsiz məlumat axınını təmin etmək üçün CRM sistemlərinin digər biznes proqramları və platformaları ilə inteqrasiyası təcrübəsi;
- CRM datalarını analiz etmək, hesabatlar yaratmaq və müştəri cəlb edilməsini və biznes nəticələrini optimallaşdırmaq üçün ehtiyac olan yüksək analitik bacarıqlar;
- Müştəri təcrübələrini artırmaq və müştəriləri saxlamaq üçün CRM sistemi daxilində müştəri yolunun xəritələşdirilməsi və optimallaşdırılması üzrə təcrübə;
- CRM peşəkarlarından ibarət komandaya rəhbərlik etmək və onlara mentorluq etmək, əməkdaşlığı təşviq etmək və CRM strategiyalarının uğurla həyata keçirilməsini təmin etmək üçün yüksək liderlik bacarıqlarına sahib olmaq;
- Mürəkkəb CRM konsepsiyalarını həm texniki, həm də qeyri-texniki maraqlı tərəflərə effektiv şəkildə çatdırmaq, həmçinin "end-user"-lər üçün təlim sessiyalarını küçirmək məqsədilə mükəmməl ünsiyyət və şəxsiyyətlərarası bacarıqlar;
- İş təcrübəsi: 5-7 il;
İş Yeri: Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu
Responsibilities:
- Generate innovative data driven CRM campaign ideas that resonate with target audiences aligning with business goals;
- Analyze existing CRM campaigns/processes and compare them with industry best practices;
- Benchmarking as evaluate industry best practices and competitor CRM strategies;
- Strategically segment customer databases for tailored campaigns, define relevant segment based on demographics, behavior, and preferences;
- Create personalized communication plans, implement personalized techniques, using customer data for targeted campaigns;
- Develop and refine customer journey maps to identify touchpoints and opportunities for personalized approach, optimize the journey through effective use of CRM tools;
- Monitor metrics and analyze campaign performance for optimization;
- Establish key performance indicators (KPIs) for each campaign and monitor them in real-time;
- Gather customer feedback through CRM channels for continuous improvement;
- Recommend and implement new CRM tools and methodologies;
- Aligning data findings with overall business objectives for impactful decision-making;
- Staying informed about CRM best practices and industry trends;
Requirements:
- Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Information Technology, or a related field. Master's degree may be preferred;
- Substantial experience in CRM roles, with a minimum of 5-7 years in progressively responsible positions, demonstrating a deep understanding of CRM systems and practices;
- Proven expertise in implementing and managing CRM systems, such as Salesforce, Microsoft Dynamics, or other comparable platform;
- Demonstrated ability to develop and execute strategic plans for CRM initiatives, aligning them with organizational goals and objectives;
- Proficient in managing customer data, ensuring data integrity, and implementing data governance practices within the CRM system;
- Experience in integrating CRM systems with other business applications and platforms to ensure seamless data flow across the organization;
- Strong analytical skills with the ability to interpret CRM data, generate meaningful reports, and provide actionable insights to improve customer engagement and business outcomes;
- Experience in mapping and optimizing customer journeys within the CRM system to enhance customer experiences and drive customer retention;
- Leadership skills with the ability to lead and mentor a team of CRM professionals, fostering collaboration and ensuring successful implementation of CRM strategies;
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to effectively convey complex CRM concepts to both technical and non-technical stakeholders, as well as to facilitate training sessions for end-users;
- Work experience: 5-7 year;