AZEA Group
Ofis meneceri
Son tarix 23 noy 2023 - [email protected]
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (Memarlıq və inşaat universitenin məzunlarına üstünlük veriləcəkdir)
- Microsoft office programlarından istifadə bacarığı
- Az dili əla,Rus dili yaxşı, İngilis dili biliyi üstünlükdür
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi
- Yaş 25-35
- Cins – Qadın
- Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və dizayner komandası ilə işləmək bacarığı;
- Müştəri ilə işləməyi bacarmalı
- Sosial şəbəkələrdə şirkətin səhifələrini idarə edə bilməli
- Səhifəyə gələn sorğuları cavablandırılmasını təmin etmək;
- Paylaşılan postlar üçün maraqlı və yaradıcı məzmun təkliflərini vermək;
- Müştəri ilə bağlanan müqavilənin ilk günündən işin təhvil verilməsi prosesinə qədər icraya nəzarətin edilməsi.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi
- Gündəlik sənədləşmə və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi
- Ofis ləvazimatlarının sifariş edilməsi və siyahı ilə yoxlanılıb, təhvil götürülməsi
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların vəzifəyə uyğun olaraq vaxtında yerinə yetirilməsi
- Ofisə gələn qonaqların və müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi. İstisna hallarda ofisə gələn qonaqlara çay və qəhvə təklif edilməsi.(Nadir hallarda)
İş şəraiti:
- İş saatı: 09:00-dən - 18:00-dək
- İstirahət günü : Bazar günü
- Əmək haqqı 400 azn.
- İş yeri: Azure Business Center
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini mövzu hissəsində “ofis meneceri” sözlərini qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.