AZCD Group QSC
Ofis Administratoru
Son tarix 19 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofisə yaxınlaşan qonaqları qarşılamaq, yönləndirmək, onları qəbul edəcək şəxsləri məlumatlandırmaq;
- Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək;
- E-mail və yazışmaları həyata keçirmək, ümumi mailə gələn məktubları cavablandırmaq;
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirmək, poçt və ya kuryer vasitəsi ilə ünvana çatdırılmasını təmin etmək (çap və skan edilməsi və s. bu kimi işlərin görülməsi);
- Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək;
- Ofis üçün tələb olunan ləvazimatların təmin edilməsi üçün sifariş blankalarının hazırlanaraq müvafiq şöbəyə yönləndirmək;
- Ofis üçün alınan təsərrüfat və ərzaq mallarının sifarişinə və düzgün alınmasına nəzarət etmək;
- Ofis daxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək və ofisin təmizliyinə nəzarət etmək;
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun şəkildə təşkil edərək icra etmək;
- Vəzifə təlimatına uyğun rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası.
Namizədə olan tələblər:
- Ali Təhsil;
- Əlaqədar sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Microsoft Office və digər proqramlar;
- Vaxtı idarə etmə qabiliyyəti;
- Aydın və peşəkar dildə işçi heyəti ilə ünsiyyət qurmaq;
- Mükəmməl ünsiyyət bacarıqları, şəxslərarası əlaqə qurma və müştərilərə xidmət; göstərmə qabiliyyəti;
- Azərbaycan dilində yüksək effektiv şifahi və yazılı ünsiyyət qurma, o cümlədən fəal dinləmə;
- Rus və İngilis dilində ünsiyyət qura bilmək;
- Telefon,elektron poçt və yazılı formada tapşırıqların icrası ilə bağlı verilmiş tələbləri cavablandırmaq;
- İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Əmək haqqı: 600-700 AZN
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Ofis Administratoru” qeyd edərək elektron ünvanına Resume göndərməniz xahiş olunur.