Avant Group
Satınalma və tender üzrə mütəxəssis
Son tarix 21 noy 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət tərəfindən satın alınacaq malların (işlərin və xidmərlərin) iş həcmlərinin və şərtlərinin müəyyənləşdirilməsi üçün aidiyyəti struktur bölmələrdən məlumatlar (texniki spesifikasiyaların və çertyojların) tələb etmək və almaq ;
- Şirkət tərəfindən alınacaq malların (işlərin və xidmərlərin) Satınalma Prosedurlarının tələblərinə uyğun olaraq satın alınmasının təşkili üçün sənədləşmələrin təmin edilməsi, ehtimal olunan qiymətlərin hesablanması ;
- Şirkət tərəfindən keçiriləcək satınalma prosesində şirkətlərin iştirakını təmin etmək məqsədi ilə tələb olunan sənədlərin toplanması (Təchizatçıların Qiymətləndirmə Anketi və aidiyyatı sənədlər) və kommersiya qiymətləndirilməsinin təmin edilməsi ;
- Şirkət tərəfindən keçiriləcək satınalma prosesində iştirak edəcək iddiaçıların siyahısının tərtib edilməsi və təsdiq edilmiş iştirakçıları satınalma prosesinə dəvət edilməsi (tender elan edilməsi).
- Rəqabətə davamlı qiymətlər əldə edilməsi və alınan təklifləri Qiymət Müqayisəsi Cədvəlinə daxil edilməsi ;
- Təchizatın yüksək keyfiyyətinə və etibarlılığına uyğun olaraq ən qənaətcil şərtlərin əldə edilməsini təmin etmək üçün iddiaçılarla əsas təchizat və kommersiya şərtləri üzrə danışıqların aparılması;
- Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli;
- Müvafiq sahədə minimum 2+ il iş təcrübəsi;
- MS Office (Word, Excel) yüksək səviyyədə bilmək;
- Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yüksək səviyyədə bacarmaq;
Əlavə məlumat:
- İş qrafiki: 5/2, 09:30-18:30
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
- Əmək Haqqı: 2000-2400 azn net
- İş yeri-Çıraq plaza
Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə “Satınalma və tender üzrə mütəxəssis ” yazaraq mail ünvanına göndərə bilərlər.