Amoris
Maliyyə meneceri
Son tarix 13 fev 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Mühasibat uçotu siyasətləri və prosedurların (Accounting Policies&Procedures) hazırlanması;
- Bizneslərin diaqnostika olunması və biznes proseslərinin hazırlanması;
- Səlahiyyət matrisalarının hazırlanması;
- Master dataların hazırlanması;
- Mühasibat yazılışlarının nəzarət olunması;
- Dövriyyə qalıq, PNL, Balance sheet, Cash Flow hesabatlarını GL (general ledger) üzərindən İFRS prinsip və tələblərini rəhbər tutaraq hazırlamaq bacarığı;
- Accounts Receivable Aging və Accounts Payable Aging hesabatlarının hazırlanması;
- Aylıq olaraq Conspack (Consolidation Package) hazırlanması;
- Layihələrin maliyyə və iqtisadi səmərəliliyini qiymətləndirmək məqsədi ilə Feasibility-lərin hazırlanması;
- Büdcə, maliyyə planlamaları və forecastların hazırlanması;
- Gündəlik, aylıq, rüblük və illik mangment hesabatlarının hazırlanması;
- Maliyyə məlumatlarının toplanması və təhlil edilməsi;
- Şirkətin ERP-sinin məqsədyönlü səviyyəyə yüksəldilməsində iştirak etmək;
Tələblər
- Təhsil: Ali təhsil (Maliyyə, İtqisadiyyat, Mühasibat uçotu və audit sahəsindən məzun olmalıdır)
- İş təcrübəsi: Maliyyə sahəsi üzrə ən azı 3 il təcrübə (xüsusilə istehsalat müəssisəsində)
- Seritikat: ACCA (F7) mütləqdir
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla) və İngilis dili (yaxşı),
- Digər səriştələr: Mühasibat və ERP proqramları üzrə təcrübəyə malik olmalı. Excel, Word, Outlook (çox yaxşı) və MS Power BI bilməsi arzuolunandır.
İş şəraiti
- 6 günlük iş qrafiki
- Qidalanma şirkət tərəfindən qarşılanır
- Zərurət olduqda şimal regionda yerləşən layihələrə ezamiyyət
- Əmək haqqı razılaşma yolu ilə
İcraçı Direktor (Qusar rayonu üzrə)
Son tarix 13 fev 2025 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Loqistika Mərkəzinin fəaliyyətinin təşkilini həyata keçirilməsi: məhsulların yerləşdirilməsinin planlaşdırılması, saxlama proseslərinin koordinasiyası və optimallaşdırılması;
- Loqistika Mərkəzinin proseslərinin (maddi-texniki ehtiyatların və məhsulların anbarlara qəbulu, yükləmə-boşaltma işlərinin aparılması, ehtiyatların və məhsulların qəbulu və anbarlara verilməsi, onların anbarlarda saxlanması üçün zəruri rejim və şəraitin təmin edilməsi) təşkili və idarə olunması;
- Likvid olmayan aktivləri minimum səviyyəyə çatdırılması və bu istiqamətdə tədbirlərin işlənib hazırlanması;
- Məhsulların saxlanması ilə əlaqədar tələb olunan rejimlərə və saxlama şərtlərinə nəzarət edilməsi;
- Loqistika Mərkəzinin büdcəsinin hazırlanması və onun icrasının təmin olunması;
- İşçi heyətinin idarə olunması, vəzifə və məsuliyyət bölgüsü matrisalarının hazırlanması və iş bölgülərinin aparılması;
- İşçi heyətinin qiymətləndirilməsinin aparılması;
- Mal material ehtiyatların saxlanması ilə əlaqədar xərcləri (enerji təchizatı, təmir, inventor, itqilər vəs.) optimallaşdıraraq nəzarət edilməsi;
Tələblər
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 5 il iş stajı
- Mal-materialların yükləmə, boşaltma və anbar daxilində təhlükəsiz yerləşdirilməsi qaydalarını bilməli
- Anbar hesabatları ilə işləməyi bilməlidir
- 1C proqramında sərbəst işləmək bacarığı
- Yüksək səviyyədə MS Office proqramları, xüsusilə Excel biliyi mütləqdir
- Yüksək yazılı və şifahi kommunikasiya keyfiyyətlərinə malik olmalıdır
- Komandada işləmə bacarığı, ünsiyyət, işgüzarlıq, çevik, cəld və əməkdaşlıq baxımından üstün bacarıqlara sahib olmalı
- İdarəetmə bacarığı
İş şəraiti
- Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- İş qrafiki: 6 günlük iş rejimi
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
- İş yeri Qusar, Ləgər Qışlaq
- Əmək haqqı razılaşma yolu ilə