Access Bank
İdarə Heyətinin Assistenti
Son tarix 24 fev 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
-
İdarə Heyətinə hesabatın təqdim edilməsi, katiblik və inzibati vəzifələrin icrası;
-
Hesabatlar, iclaslar və memorandumlar üçün vacib sənədlərin hazırlanması, iclas protokollarının tərtib edilməsi;
-
Tədqiqat işlərinin, sənədlərin tərtibatında və ya müstəqil hazırlanmasında iştirak etmək, rəhbərlik üçün təqdimatların hazırlanması;
-
Daxili şöbələrlə əlaqə qurmaq, zənglərin cavablandırılması və işgüzar səyahətlərin təşkil edilməsi;
-
Rəhbərlik adından daxili və xarici yazışmaların idarə edilməsi;
-
Görüşlərin planlaşdırılması, tədbirlər təqviminin hazırlanması və xatırlatmaların göndərilməsi;
-
Planlaşdırılan tədbirlərin təşkilatı və ehtiyac yarandıqda, ikramların sifarişinin icrası;
-
Ofis ləvazimatlarının sifarişi, həmçinin poçt və kuryer xidmətlərinin idarə edilməsi.
Tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Azərbaycan, İngilis, Rus dillərində səlis danışıq/yazı bacarığı;
-
MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook və s. ofis proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı;
-
Mükəmməl ünsiyyət bacarığı;
-
Zamanın səmərəli və effektiv idarəedilməsi;
-
Güclü təşkilatçılıq və eyni zamanda bir neçə tapşırığın icra edilməsi;
-
Müsbət nəticələr verməkdə təşəbbüskar və həvəsli olması;
-
Nəzakətli və diplomatik ünsiyyətə sahib olması.