Access Bank
İdarə Heyətinin Assistenti
Son tarix 24 fev 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- 
	İdarə Heyətinə hesabatın təqdim edilməsi, katiblik və inzibati vəzifələrin icrası; 
- 
	Hesabatlar, iclaslar və memorandumlar üçün vacib sənədlərin hazırlanması, iclas protokollarının tərtib edilməsi; 
- 
	Tədqiqat işlərinin, sənədlərin tərtibatında və ya müstəqil hazırlanmasında iştirak etmək, rəhbərlik üçün təqdimatların hazırlanması; 
- 
	Daxili şöbələrlə əlaqə qurmaq, zənglərin cavablandırılması və işgüzar səyahətlərin təşkil edilməsi; 
- 
	Rəhbərlik adından daxili və xarici yazışmaların idarə edilməsi; 
- 
	Görüşlərin planlaşdırılması, tədbirlər təqviminin hazırlanması və xatırlatmaların göndərilməsi; 
- 
	Planlaşdırılan tədbirlərin təşkilatı və ehtiyac yarandıqda, ikramların sifarişinin icrası; 
- 
	Ofis ləvazimatlarının sifarişi, həmçinin poçt və kuryer xidmətlərinin idarə edilməsi. 
Tələblər:
- 
	Ali təhsil; 
- 
	Azərbaycan, İngilis, Rus dillərində səlis danışıq/yazı bacarığı; 
- 
	MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook və s. ofis proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı; 
- 
	Mükəmməl ünsiyyət bacarığı; 
- 
	Zamanın səmərəli və effektiv idarəedilməsi; 
- 
	Güclü təşkilatçılıq və eyni zamanda bir neçə tapşırığın icra edilməsi; 
- 
	Müsbət nəticələr verməkdə təşəbbüskar və həvəsli olması; 
- 
	Nəzakətli və diplomatik ünsiyyətə sahib olması. 


 
            
 
                            
                            
                        

 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                








