Access Bank
Senior Information Security Specialist
Son tarix 20 yan 2025 - Müraciət et
Responsibilities:
- Develop, implement, and monitor information security measures.
- Assess information security risks and propose solutions to mitigate them in alignment with the organization’s overall security strategy.
- Implement technical measures to ensure the security of networks, systems, and applications.
- Lead vulnerability assessments, evaluations, and penetration testing processes.
- Regularly update and improve security policies and security measures.
- Measure the effectiveness of security systems and prepare reports.
- Manage network security operations, encryption, firewall management, and other security tools.
- Respond to security incidents and lead efforts to prevent them.
- Continuously improve security strategies based on industry standards and best practices.
- Prepare and conduct security awareness and training programs for staff.
Requirements:
- At least 3 years of experience in information security.
- Experience in conducting security testing, risk analysis, and mitigating malicious activities.
- Experience with security tools such as firewalls, SIEM, PAM, IDS/IPS, DLP systems, antivirus software.
- Experience in designing and implementing security solutions.
IT Business Analyst
Son tarix 20 yan 2025 Müraciət et
Responsibility:
- Work closely with business units, developers and QA to develop new features, and improve the existing ones in Digital Banking (Web, iOS, and Android platforms);
- Develop, analyze, prioritize, and organize technical requirements documents, data mapping, diagrams, and flowcharts for developers and testers;
- Monitoring tasks of the implementation process;
- UAT and acceptance of the developed functionality with the Product owner;
- Prepare requirements for production deployment;
- Support customers as a second line after the migration to the production system, to check if everything is okay on the application level.
Requirements:
- At least 1 year of experience
- Excellent analytical and documenting skills;
- Attention to all kinds of details during technical analysis;
- Strong knowledge of how the software (back-end, front-end (web and mobile)) works;
- Solid knowledge and experience of:
-- The software development processes (SDLC);
-- API (REST / SOAP);
-- What is and how to analyze logs;
-- Authentication/Authorization processes;
-- SQL queries;
-- Reading and understanding JSON and XML structure
-- Client-Server relationship
- Experience with Jira and Confluence is a must;
- English Speaking/Writing - at a reasonable level;
Korporativ Katib
Son tarix 19 yan 2025 Müraciət et
Təsvir
- İdarə Heyətinin iclasları üçün gündəliklərin və materialların hazırlanması;
- İclas protokollarının yazılması və qərarların icrasına nəzarət;
- Məktub və memorandumların hazırlanması, qeydiyyatı və aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi;
- İdarə Heyəti ilə departamentlər və filiallar arasında əlaqələndirici funksiyanın icrası;
- İşgüzar yazışmaların idarə olunması və lazımi şəxslərə çatdırılması;
- İdarə Heyətinin üzvləri və qonaqlar üçün səfər və yerləşdirmənin təşkili;
- İdarə Heyətinin verdiyi digər bütün tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Tələblər
- Ali təhsil (menecment, idarəetmə, biznes və ya əlaqəli sahələrdə üstünlük verilir).
- Katiblik və ya şəxsi köməkçi (PA) rolunda 2-3 il iş təcrübəsi.
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini yaxşı bilmək (şifahi və yazılı).
- Məxfi məlumatlarla işləmə bacarığı.
- Stressə davamlılıq və çoxsaylı tapşırıqları idarə etmək bacarığı.
Vakansiya haqqında
- Son tarix dekabr 29, 2024
- Paylaşılıb dekabr 19, 2024
- Vakansiya növü Tam ştat