A - Group Insurance Company
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 08 fev 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Telefon zənglərini qəbul etmək və eytiyac olduqda müvafiq şöbələrə yönəltmək;
- Şirkətdə kargüzarlıq xidmətini təmin etmək;
- Daxil olan və göndəriləcək korrespondensiyanın vaxtlı-vaxtında qeydiyyatını aparmaq, sürətinin çıxarmaq və/və ya skan edilməsini təmin etmək;
- Daxil olmuş və göndəriləcək korrespondensiyanın təyinatı üzrə ünvana çatdırılmasını təmin etmək;
- Ümumi sığorta hadisəsi zamanı zəngləri qəbul etmək, Insure.az sisteminə daxil edib, hadisə məlumatlarını Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi departamentinə yönəltmək;
- Mərkəzi Bankın tətbiq etdiyi Elektron Sənəd dövriyyəsi sistemində müvafiq sənədləri qəbul etmək və göndərmək;
- Çirkətdə cari kargüzarlıq materillarına eytiyacı müəyyənləşdirmək, sifarişi, təhcizatçıdan qəbulu və saxlanılmasını təşkil və təmin etmək;
- Kuryer və taksi xidmətinin sifarişini, sifarişlərin tənzimlənməsini və dəqiqliklə yerinə yetirilməsini həyata keçirmək;
- Karqüzarlığa aid bütün sənədlərin müvafiq qaydada yığılması və saxlanılması, qeydiyat kitablarının səliqəli vəziyətdə olmasını və vaxtı-vaxtında dəyişdirilməsini təmin etmək;
- Şirkətə gələn müştəriləri nəzakətlə qarşılayıb, onların tələblərini, sorğularını aydınlaşdırıb, müvafiq struktura yönəltmək;
- Daxili müştərin sorğularını vaxtında və dəqiq cavablandırmaq.
Tələblər:
- Orta ixtisas və ya ali təhsili;
- Ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Stressə davamlı;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst ünsiyyət qurmaq bacarığı (ingilis dili arzu olunandır);
- MS Office proqramlarını yaxşı bilmək.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 650 azn
- Qrafik 5-günlük, 09.00-18.00
- Könüllü tibbi sığorta qarşılanır.
Maraqlanan şəxs, mövzuda “İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə, CV-ni email ünvanına göndərə bilər.
Həkim-koordinator
Son tarix 08 fev 2025 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İş rejimi 2 növbəlidir,
- Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq rəsmi qeydiyyat
- Tibbi sığorta qarşılanır.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Çağrı Mərkəzinə gələn zənglərin operativ şəkildə və mülayim,pozitiv səs tonu ilə cavablandırmaq;
- Xidmətlərin sığortalıya vaxtında göstərilməsini təmin etmək;
- Çağrı Mərkəzinə müraciət edən sığortalının şikayətlərini dinləyərək düzgün yönləndirmək və keyfiyyətli tibbi xidməti təşkil etmək;
- Məlumatları bazada düzgün qeydiyyata almaq;
- Klinikadan gələn sorğuların (zəng və ya modul vasitəsi ilə) sığorta planı və daxili prosedur qaydalarına əsasən cavablandırmaq;
- Çətin vəziyyətlərdə və ümumiyyətlə həkim-koordinatorun səlahiyyətindən çıxan məsələləri daxili qaydalara əsasən (qırmızı və sarı kod) daha səlahiyyətli şəxsə ötürmək;
- Klinikalarda həkim rəyi əsasında hospitalizasiya xidmətini təşkil etmək;
- Təcili yardım və təxliyəni mövcud prosedura riayət etməklə operativ təşkil etmək;
- Cərrahi əməliyyat təyinatı olduqda ekspertlərə düzgün informasiyanın ötürülməsini təşkil etmək;
- Aptek, klinika, optika müraciətlərini cavablandırmaq;
- Araşdırılmalı hadisələri, şikayətləri ekspertlərin araşdırması üçün jurnala düzgün və səliqəli qeyd etmək;
- Bütün əlaqə vasitələrindən gələn müraciətləri cavablandırmaq (WhatsApp, e-mail, sms, mobil tətbiq, sayt, sos).
Tələblər:
- Alı Tibb Təhsili;
- Sığorta sahəsində təcrübə arzuolunandır;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst ünsiyyət qurmaq bacarığı, (ingilis dili arzu olunandır);
- Güclü ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Müştəri yönümlü, stressə davamlı;
- MS Office proqramlarını yaxşı bilmək;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Detallara diqqət yetirmək bacarığı.
CV-ni email ünvanına göndərə bilərsiniz.