Nardaran İnvest
İnformasiya texnologiyaları üzrə sistem inzibatçısı (Junior)
Son tarix 26 may 2024 - [email protected]
Əmək haqqı: 1500-2000 AZN.
Vəzifə öhdəlikləri:
- “1C 8.3 Enterprise” platformasına əsaslanan sistemin inkişafı layihələri üzrə təcrübəyə malik olmaq;
- Serverlərin, fərdi kompüterlərin və periferik cihazların konfiqurasiyası, quraşdırılması və idarə edilməsi;
- Əməliyyat sisteminin quraşdırılması, konfiqurasiyası, yenilənməsi, digər proqram təminatı (o cümlədən antivirus proqramı);
- Məlumatların ehtiyat nüsxəsi və bərpası;
- Sistemin informasiya təhlükəsizliyinin təmin edilməsi;
- Müəyyən edilmiş qaydada şirkətin yerli elektron şəbəkəsinin istifadəçilərinə xidmət göstərmək üçün işləri görməli;
- Dövlət ofis avadanlığının (printerlər, surətçıxarma avadanlığı) işinə nəzarət etmək və onların təmiri və məsrəf materiallarının tədarükü üçün operativ tədbirlər görməlidir;
- 1C platformasında administrativ iş bacarığı, şirkətin təhlükəsizlik siyasətinə uyğun istifadəçilərə düzgün rolların verilməsi;
- Mal hərəkətinin,biznes prossesin və satınalma zəncirinin 1C proqramında düzgünlüyünə nəzarət etmək;
- 3-cü tərəfə şirkətin 1C bazalarında yaranan nasazlıqların yeniliklərin yönləndirilməsi, iş gedişinə nəzarət etmək, nəticənin analizi və yekun nəticə ilə sonuncu istifadəçiləri məlumatlandırmaq.
Bilik və bacarıqları:
- Windows “ailəsinin” əməliyyat sistemləri;
- İnformasiya sistemlərinin qurulması prinsipləri;
- Kommunikasiya sistemlərinin qurulması prinsipləri;
- Əməliyyat sistemi (Windows OS nəzərdə tutulur) prosesləri arasında əlaqə üsulları;
- Açıq sistemlərin qarşılıqlı əlaqə (OSI) modelinin kanal, şəbəkə, nəqliyyat və tətbiq səviyyələrinin protokolları;
- Təhlükəsizlik siniflərinə görə əməliyyat sistemlərinin təsnifatı;
- Əməliyyat sistemlərinin və verilənlər bazası idarəetmə sistemlərinin icazəsiz girişdən qorunması vasitələri;
- Açıq sistemlərin qarşılıqlı əlaqə modelinin kanal, şəbəkə, nəqliyyat və tətbiq səviyyələrinin protokolları;
- Quraşdırılmış proqram təminatının qurulması üçün lisenziya tələbləri;
- İnfokommunikasiya sisteminin vahid strukturu çərçivəsində tətbiqi proqram təminatının işləmə parametrlərinin ölçülməsi, idarə edilməsi və monitorinqi üsulları;
- Quraşdırılmış proqram təminatının qurulması və istismarı zamanı nəzərə alınan tipik zəifliklər.
Əlavə məlumat:
- Bu vəzifədə ən azı 2 il iş təcrübəsinə malik olmalı;
- İş yeri: Nardaran qəsəbəsi, Sea Breeze;
- İş vaxtı: 5 günlük iş qrafiki ilə təyin olunur;
- Nahar və nəqliyyat servisi şirkət tərəfindən təmin edilir.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər növbəti elektron ünvana CV göndərə bilərlər.
Personal assistant to CEO
Son tarix 26 may 2024 [email protected]
Role Purpose:
To provide professional, proactive and comprehensive support a CEO within the business.
Be the first point of contact for the Director and take ownership of requests and communications and action them in a timely and appropriate manner.
Responsibilities include but are not limited to:
- Provide proactive diary management and co-ordination of meetings and all related arrangements i.e. travel arrangements etc.
- Use judgement when scheduling meetings; determining the purpose of the meeting and the time that will be required and ensuring all relevant meeting documents (including agendas, pre-reading, prep, action updates and input from the team) are available prior to the meeting.
- Have regular reviews to revisit current priorities to ensure the meeting schedule is optimized.
- Manage the CEO`s email at all times and delegate emails to the team where appropriate ensuring they are tracked to completion.
- To ensure all actions are logged, tracked and completed in a timely manner.
- Assisting with team social events.
Experience:
- Must have experience in a PA role at least for 3 years.
- Understanding of the sensitive nature of the functions work and maintain strict confidentiality at all times.
- Exceptional organization skills with an ability to prioritize often conflicting workload.
- Excellent administrative skills with the ability to introduce and manage procedures into a dynamic and evolving environment.
- Excellent time management and self-organization skills with the ability to work effectively to tight timescales and under pressure/stressful situations.
- In depth working knowledge of Office Excel, Word and PowerPoint.
If you have the level of experience and skills required for this role, please apply with a copy of your most up to date CV today.
Специалист по закупкам
Son tarix 26 may 2024 [email protected]
Заработная плата – 1000 АЗН.
Обязанности:
- Прием и составление заказов на закупку необходимых продуктов.
- Анализ рынка, получение конкурентоспособных коммерческих предложений.
- Составление спецификаций поставок продуктов питания и напитков работая с шеф-поваром и менеджерами.
- Деловая переписка и переговоры с поставщиками.
- Подготовка и контроль договоров, контроль за определением договорно-коммерческих условий.
- Соблюдение политики, процедур и стандартов компании в отделе закупок.
- Подготовка соответствующих отчетов.
Требования к кандидату:
- Опыт работы в закупках ресторанной сферы.
- Опыт с поставщиками в сфере общепита
- Свободное владение русским, азербайджанскими языками.
- Опыт работы не менее 2 лет в данной сфере.
- Опыт работы в закупках ресторанной сферы.
- Высшее образование
- Порядочность, целеустремленность, желание расти и развиваться в перспективной команде.
Тип занятости:
- Полная занятость, полный рабочий день
- Оформление согласно ТК АР.
- График работы 5/2
- Компания предоставляет корпоративную мобильную связь, а также обед и сервисный автобус.